![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
"Ik stel mij vragen over het toenemend materialisme in onze samenleving" sprak de Koning; en hij kocht een luxe-jacht van 4 miljoen euro. Laatst gewijzigd door Rapture : 15 mei 2021 om 16:49. |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Niet geluk, ik hou het op m'n natuurlijke weerstand net omdat ik veel mensen ontmoet voor m'n beroep. Voor de covid had ik wel eens een klant bij me die zei "ik ben al een week niet goed van de griep" om dat wat te staan kletsen samen.
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
maar in leegstaande gebouwen want die vaccinatiecentra zouden wel eens "blijvertjes" kunnen worden. |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Toegegeven, ik ben ook al jaren niet ziek geweest, en ik durf het al eens te vergeten mijn jaarlijkse prik te laten zetten. Volgens mij wordt iemand die eens goed ziek is geweest wel een beetje alerter. |
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik wel. Vorig jaar in maart ! En toch was ik gevaccineerd tegen de griep. (tenzij het toch corona was, maar mijn dokter beweerde bij hoog en laag dat het griep was, en in augustus heb ik een antilichamentest op corona laten afnemen die negatief was).
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Want vergis je niet: de psychologische schok na een inbraak in je veilige cocon van je huis, dat is niet min.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#51 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zie je, dat is hier een beetje het probleem met deze vaccins: men vaccineert met het virus van anderhalf jaar geleden. Bij de griep probeert men met het virus van de volgende paar maanden af te komen. Maar dat is niet uitgesloten hoor, dat men met corona ook voorspellingen zal kunnen maken, als het blijft evolueren in dezelfde richting. Voorlopig is dat echter het geval nog niet, en loopt het vaccin zwaar achter op de circulerende virussen. Dan is het bijvoorbeeld een verkeerd idee om U te laten vaccineren als je recent corona gehad hebt, om de simpele reden dat uw natuurlijke immuniteit dan voorloopt, en door het vaccin te nemen, je die immuniteit "achteruit spoelt". Omgekeerd, daarentegen, zou slim zijn: U eerst laten vaccineren met het oude virus, en dan zo rap mogelijk proberen een variant op te doen (niet TE rap ook niet, eerst de immuunreactie laten evolueren natuurlijk). Laatst gewijzigd door patrickve : 15 mei 2021 om 18:31. |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het probleem is natuurlijk dat als dat "blijvertjes" zijn, dat wil zeggen dat men altijd gaat blijven achterlopen.
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Allez Witte, die actuele manier van conditionering is geen eeuwig gegeven hoor.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waarschijnlijk zou men met veel lagere dosissen toekomen bij minder oude mensen, waardoor men veel meer volk had kunnen vaccineren. Maar ja, in deze zaak draait alles rond commerce en bejaarden. Laatst gewijzigd door patrickve : 15 mei 2021 om 18:36. |
|
|
|
|
|
|
#56 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het griepvaccin wordt gefinetuned voor de griep de ze verwachten dat zal komen. Het COVID vaccin wordt aangepast aan nieuwe varianten die al opgedoken zijn. Snapt u het verschil? |
|
|
|
|
|
|
#57 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
|
|
|
|
|
#58 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Heeft het zin om kleinere dosissen toe te dienen ? Ik zou, op basis van ik nu weet, al wie jonger is dan x jaar, gewoonweg niet vaccineren, tenzij ze het echt zelf willen. |
|
|
|
|
|
|
#59 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
is ook niet min