![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Welke naam? De "Nüremberg"-Code?
die kwam op de Nüremberg processen tot stand, dus wat is er "spijtig" aan die naam?
![]() |
#42 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
https://www.uzgent.be/nl/zorgverlene...accinatie.aspx Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat was zoiets van 100% met een foutenmarge op van 30% of zo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De benaming vind ik net erg passend, op dat proces werden de medische experimenten veroordeeld en werd de Nuremberg Code uitgeschreven die perfect kan gebruikt worden om het nog steeds experimentele vaccin te beoordelen op Nazisympathie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien eens beginnen met het juist te schrijven?
Zeer zeer verwarrend. https://nl.wikipedia.org/wiki/Processen_van_Neurenberg |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
Neurenberg Nürnberg Nuremberg
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ooit gaan we hier meer van weten maar het lijkt er op dat UZ-Gent meedoet met de leugens-voor-de-goeie-zaak in plaats van degelijke vragen te stellen bij data van een firma. https://blogs.bmj.com/bmj/2021/01/04...-the-raw-data/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Misschien blijven er nog wat palen over voor het bestuur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Misschien spijtig dat de experimentele vaccins nu als nazi praktijken veroordeeld kunnen worden?
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
In realiteit staan ze te krijsen om ingespoten te worden....
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#54 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ze laten ook alleen maar enkelingen horen die het hardst krijsen, de stille meerderheid die tegen zijn komen niet aan bod en worden ook niet bevraagd. (Dat mag na zoveel tijd en misleidende, eenzijdige propaganda toch stilletjes al wel duidelijk zijn welk geluid ze wel en alleen laten horen en waarom?) Het zijn nog maar een paar angsthazen die nog niet willen inzien in welk experiment ze als proefkonijn vrijwillig zijn gestapt, dat besef komt pas als ze zelf iets aan de hand krijgen na hun experimentele prikjes en dat kan enkele jaren duren of morgen al zijn en zelfs dan zal het niks te maken kunnen hebben met het vaccin. Tot dan blijven ze voor hun gemoedsrust zichzelf wat wijsmaken en stug overal vaccinatieschade ontkennen want stel je voor dat er waarheid zou schuilen in de verwachting dat het vaccin-experiment kan fout lopen door onbekende nevenwerkingen en je na schade nergens enig verhaal kunt halen, dan heb je toch als gevaccineerde geen moment rust meer en dat zou veel meer stress en angst veroorzaken dan ooit mogelijk was door het virus want ze hebben er tenslotte zelf om gevraagd en mee ingestemd. Eerlijk gezegd heb ik medelijden met deze mensen die, ondanks welgemeende waarschuwingen van critici (die daarvoor uitgespuwd en beledigd worden) hun eigen gezondheid in gevaar brengen en toch in de valstrik trappen door geloof te hechten aan leugenaars die reeds talloze keren ontmaskerd werden door hun eigen tegenstrijdigheden. Ze zouden zich ook eens kunnen verdiepen in wat wetenschappelijk reeds onweerlegbaar werd bewezen over de massale vaccinatieschade van de afgelopen 30 jaar en dat eens ernstig te nemen, het gaat tenslotte over hun gezondheid en om hun eigen vel en niet om gelijk te kunnen hebben. Iedereen heeft toegang tot de openbare, volledige informatie via internet om dan zelf een mening te vormen.
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#56 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ja, hé, dat is net hetzelfde als oorlog voeren en bommen gooien voor de vrede maar dan nu wel je eigen vel riskeren.
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat moet iedereen voor zichzelf kunnen uitmaken, door het op te dringen zorg je net voor meer weerstand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ach, toen ik begon te lezen sprong mijn hart op van blijdschap, en ik kan er inkomen dat ook anderen wel eens ten prooi vallen aan wensdenken. Toen ik het opzocht vond ik niet dit, maar een even gek verhaal in dezelfde zin... op een satirische site.
Helaas, want ik zou oma graag haar zin geven.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |