![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
Bekijk resultaten enquête: Voor of tegen? | |||
Voor. Het is een gewaagd voorstel, maar bij nader toezien is niets logischer. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 15,15% |
De bevolking moet hierover geraadpleegd worden in een referendum. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 9,09% |
Enkel mits cursussen over het correcte gebruik van de maskers, anders geeft het een vals gevoel van veiligheid. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 6,06% |
Voor maar het moeten minstens FFP2-maskers zijn. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 9,09% |
Tegen, dit is dictatoriaal en/of vergalt het levensplezier. |
![]() ![]() ![]() |
23 | 69,70% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 33. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Dat is dan ook weer waar. Eigenlijk zouden we dus juist veel meer exacte wetenschappen moeten geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() wil men dit adviseren en ze zelfs gratis ter beschikking stellen, geen enkel probleem, verplichten no josé
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() https://forum.politics.be/attachment...1&d=1622035595
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het verbod op kritisch denken is de steunpilaar van elke collectivistische maatschappij, waarin individuen tot kopieën van zichzelf worden herleid, beargumenteerd door nietszeggende woordenbreierij.
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wellicht is dit een goed voorstel vanuit puur virologisch standpunt.
Maar ik ben er niet mee gediend.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, vorig jaar waren er ook ZOGEZEGD goede voorstellen vanuit puur virologisch standpunt. Maar we waren er ook niet mee gediend. Het probleem is dat juichers zoals gij die zotten aan de macht hebben gebracht, en krijg die nu maar eens terug in hun doos, he. De Jurgen probeert het op zijn manier.
Laatst gewijzigd door patrickve : 26 mei 2021 om 16:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Meneer is er niet mee gediend.. hahaha.. oh, man, ik kom niet meer bij.. ![]() Er zijn enkele mensen op dit forum die ik met plezier zou willen verplichten het volcontinu te dragen.. rara.. Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 26 mei 2021 om 17:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister
|
![]() Ik denk dat zoiets wel op mijn lijf geschreven is.. met grote ernst zo idioot mogelijk denken.. heerlijk.
Misschien moeten we een denk-tank oprichten en de overheid als ware experts adviseren.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn woorden betekenen niet meer dan "ik heb zo gestemd".
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Europees Commissaris
|
![]() Op langere termijn moet volgens de minister worden nagedacht over het dragen van een mondmasker op het openbaar vervoer, waar passagiers vaak opeengepakt zitten. Tijdens het griepseizoen zou het misschien aangewezen zijn een mondmasker te dragen, luidde het.
https://www.knack.be/nieuws/belgie/m...s-1748851.html Vandenbroucke is een groter gevaar dan Van Ranst...
![]() |
#52 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Die man is een pure anti-democraat en een gevaar voor de democratische samenleving.
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is dan ook waarom ik waarschuwde dat men Van Ranst niet als kop van jut mag zien, en dat men niet tevreden mag zijn als bijvoorbeeld Van Ranst neergelegd wordt. Zoals ik elders al stelde, er moeten er meer geëxecuteerd worden dan tijdens de Franse revolutie, en we mogen niet stoppen bij een paar symbolische gevallen die niet alle zonden van dit regime op zich moeten nemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan die vent niet meer horen of zien met zijn schoolmeesterachtig geleuter. Wat het openbaar vervoer betreft, De Lijn in het bijzonder, is het dragen van een mondmasker een klucht. De bussen zijn bronnen van besmetting, of je nu een mondmasker draagt of niet. Ik voel mij veiliger op café. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoewel ik tegen van alles ben wat covid betreft vind ik bepaalde zaken wel redelijk positief.
De plastiek schermpjes aan de kassa bv. Vroeger had je dat ook. Vaak met zo een rondje in waar wat gaatjes in zaten. Dat was ook voor enige hygiëne. Daar gaan we toch niet over neuten hoop ik.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 21 juni 2021 om 12:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Is VDB dan geen expert (meer), volgens jou ? ![]()
![]() |
![]() |
#57 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er bestaan ergere dingen dan in een safehouse zitten, maar die vrijheid koester je toch”, zei Van Ranst ook nog. Die gast beseft zelfs niet dat hij een heel land in een safehouse heeft gezet gedurende anderhalf jaar.
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |