![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ter plaatse zich gewoon houden aan de lokale maatregen, voor zover er nog zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Dan is elke uitleg hopeloos en tijdverlies.
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als er landen zijn waar geen maatregelen zijn getroffen die de burgerrechten en vrijheden hebben beperkt dan zijn dat democratische landen. Indien er wel vrijheidsbeperkende maatregelen werden getroffen dan kan je dat democratische vrije landen meer noemen hé. U lijkt dergelijke basiszaken gewoon niet te vatten.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is op een ander niet beter. De chineeskes mogen sedert kort 3 kindjes in elkaar knutselen. Juich, juich. Neen, geef mij maar een EU-democratie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet moeilijk om naar grotere zotten te verwijzen om te stellen dat uw eigen zotten eigenlijk nog meevallen he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
ik ben enkel tevreden met NUL.
![]() |
![]() |
#47 |
Minister-President
|
![]() Dan liefst zo een paar voetballers tijdens het EK. 2 of 3 is genoeg om de vaccinatie gekte te stoppen. Liefst van andere landen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben er wel van overtuigd dat de democratie stand zal houden. Alles komt terug op z'n poten, anders komt er revolutie. Aan de Fransen hoef ik dit zelfs niet te vertellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja, Macron heeft op tijd ingezien dat hij op de rem moest gaan staan van zijn wat zotte regering, wat zijn populariteit enorm heeft doen toenemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Vraag dat eens aan diegenen die gevochten hebben zodat gij met verworven vrijheden kon opgroeien, zij zullen je vast nog wel een opsomming kunnen geven.
En anders pluis je zelf maar eens uit welke verworven vrijheden het afgelopen jaar al allemaal onwettig gewijzigd en/of vernietigd werden door een onbevoegde, onverkozen minister. 26 april 2021: https://crisiscentrum.be/sites/defau...t/mb_25_04.pdf 37.770 bladzijden, daar ben je een paar maanden zoet mee, je mag je opsommingen posten. ![]()
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn immers zij die gevochten hebben voor alles wat jij opnoemt plus onze goede levensstandaard, betaalde vakantie, enz..... U gaat zich dus nog bekeren. Beter laat dan nooit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
ik bekijk het zo; de elite begreep dat er op meer en meer plaatsen een onafhankelijkheidsstrijd plaatsvond. Denk aan de basken, de vlamingen, brexit en alle exit's bij mekaar. Tel daar alle culturele "displacement" bij op door geforceerde massa-migratie, wokesters, gendergekheid, allez, je begrijpt wat ik bedoel, de maatschappij stond VOOR 02/2020 al serieus op zijne kop. Het was voor de elite NU OF NOOIT om de macht in zo weinig mogelijk handen te consolideren, en dus gingen ze "all in." (ik weet niet of u poker speelt?). Maar door deze machtsstrijd tussen "de elite" en "de bevolking" vrees ik dat een zachte teruggang naar "de normaliteit van 02/2020 die helemaal niet normaal was" er niet gaat komen. Ik vrees nog véél meer sociale "strijd" ook al wint de bevolking het nu van de elite. Ik denk wél dat we "aan het winnen zijn" want de kronkels die de "voorstanders van het cordon sanitaire rond de bevolking" moet maken om het narratief staande te houden worden compleet idioot.
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Premier De Croo belooft twee gratis coronatesten voor reizigers die nog niet gevaccineerd zijn. VRT NWS |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
Wie er VOOR gevochten heeft, hoe klein de bijdrage, of hoe groot het offer ook, ik ben hen eeuwig dankbaar. En voor al diegenen die er nu TEGEN strijden; u zal er in mij een tegenstander in hebben tot de dood.
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |