![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch ongelooflijk hé. De burgemeester van mijn gemeente heeft mij ooit eens toegevoegd op facebook, dus ik heb nu de eer om zijn schrijfsels te zien. Vorige week of zo heeft hij de mondmaskerplicht buiten afgeschaft en trots dat hij was. Die kerel was dus schouderklopjes aan het verwachten omdat hij een nutteloze maatregel, die hij zelf had ingevoerd, weer had afgeschaft. En het ergste van al is dat hij ze nog kreeg ook. Merci Meneer de burgemeester. Ongelooflijk hoe compleet achterlijk de meerderheid van de bevolking eigenlijk is.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En, zoals je zegt, het ergste is dat het nog werkt ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amper 1,66 procent Vlamingen weigert expliciet coronavaccin ...
Wat een geluk dat die elite hier op het forum geconcentreerd zit ... https://www.hln.be/binnenland/amper-...juli~a831c8e5/
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Volgens U zitten we dus binnen een goeie maand aan 90.5% vaccinatie in Vlaanderen. Dat zou dan een van de best gevaccineerde plekken van de wereld worden he. Dat lijkt mij een onwaarschijnlijk hoog getal. Laatst gewijzigd door patrickve : 18 juni 2021 om 16:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het lijkt me niet onmogelijk hoor. De semi verplichting zorgt er wel voor dat er meer mensen zich vaccineren die het anders niet zouden doen. Er zijn weinig mensen die het zien zitten om met een jodenster rond te lopen.
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister-President
|
![]() Bijna iedereen die ik ken (-40) doet het om te reizen en de festivals. en de rest die ik ken (+40) is gewoon gebrainwashed, die pakken morgen cyaankali omdat de vrt het zou zeggen.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks Laatst gewijzigd door Reverberation : 18 juni 2021 om 18:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En krijgen jullie problemen met een mondkapje uit een nylonkous of zo? Ik gebruik een geperforeerde, in twee landen, en heb nog geen last gehad. Maar ik weet eigenlijk niet wat ik riskeer. Ik reken op de luiheid van de politie.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De oudere generatie is nog vertrouwd met de gangbare term van vóór het internet: gehersenspoeld. Die mensen zijn dus gehersenspoeld. Behalve ik natuurlijk.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hadden we die keuze maar! Jij betaalt toch ook belastingen voor de hele rotzooi? En als straks de overheid in de schulden verzuipt en gered moet worden door een hyperinflatie, dan zul jij toch ook je korst droog brood met een digitale kruiwagen vol euro's moeten betalen? Misschien heb je wel een bedrijfje dat binnenkort voor een prikje wordt opgekocht door de veroorzakers van covid en vaccin-gifmengers.
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu goed, eigenlijk heeft het percentage mensen die dat product willen nemen totaal geen belang, mensen hebben hun redenen he. Zolang men dat maar niet gaat eisen van anderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nederland laat zoals verwacht volgende week het mondkapje vallen voor alles behalve doktersbezoek en openbaar vervoer.
https://www.ad.nl/politiek/het-slot-...eter~a7f3e7b0/ Wanneer gaat die gezichtslappen nu verdwijnen in Vlaanderen, op 1 september pas? tegen dan is er terug een corona golf dus dat wordt bagger. https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210618_97426454 Ik plan alvast veel uitstapjes naar Nederland, dat is zeker. |
![]() |
![]() |