![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat wordt door die voetbalminnende bewuste Vlamingen niet zozeer als een “Belgische” promo-affaire beschouwd ook al proberen de belgicistische instanties krampachtig dat zo voor te stellen. Het is gewoon kijken naar een voetbalwedstrijd met getalenteerde spelers, punt. Het tricolore gekwijl daar rond laat het overgroot gedeelte van die Vlamingen ijskoud. Na afloop van het EK zal België/Belgique nog altijd staatkundig een krakkemikkige creatie blijven, een erfzonde van franstaligen die in 1830/31 nog steeds vol heimwee waren naar wat zij beschouwden als “une époque heureuse”, namelijk de bezetting en de facto aanhechting bij la France van 1794 tot 1814. En dat heimwee is er bij een aantal Belgische francofonen nog steeds, daar zou Louis Tobback u wel een en ander kunnen over vertellen.
![]() |
#43 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Nog een 2 jaar hun successen ondergaan en dan mag de gouden generatie op pensioen.Ze zijn nu al over hun hoogtepunt en zullen dus geen prijzen meer pakken.
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een zwart verleden kleurt obsessieve Vlonderaars ietwat rood van schaamte maar serieus geel van nijd.
Kleur bekennen doet ne mens wat, niet? ![]()
![]() |
#46 |
Europees Commissaris
|
![]() Waar zit het zwart bij de Walen dan? Behalve dan het zwarte gat waar al ons geld naartoe gaat.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |