![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() daarom dat Beke nu met 90% afkomt he
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar dat is omdat Beke niet kan rekenen.
Als je met 80% vaccinatie een R van meer dan 2 hebt, dan moet je ver over de 90% om een R onder de 1 te krijgen he, vooral met een vaccin dat geen 100% efficientie heeft. Op een zeker punt ga je boven de 100%. Stel dat het vaccin 80% efficientie heeft. Dat wil zeggen dat met 80% van de bevolking gevaccineerd, je eigenlijk 64% immuniteit hebt. Als je met 64% immuniteit aan een R van 2.2 zit bijvoorbeeld, dan wil dat zeggen dat de R0 gelijk is aan 2.2 / (1-0.64) = 6.1. Om een R van 6.1 onder 1 te herleiden, zeg, naar 0.9, moet je een totale immuniteit bereiken van 1 - 0.9/6.1 = 85%. Om met een vaccin van 80% efficiëntie een immuniteit van 85% te bereiken, moet je naar een vaccinatie graad van 0.85/0.8 = 106% gaan. Met andere woorden, als je bij een vaccinatie graad van 80% en een vaccin transmissie efficientie van 80% nog een R boven de 2 bereikt, DAN KAN JE HET NOOIT MEER STOPPEN. De enige manier om het dan te stoppen, is met VERSE immuniteit die een hogere transmissie efficientie heeft dan 80%. Maw, natuurlijke immuniteit. Maar die gaat niet zo hoog blijven. Maw, het GAAT ALTIJD BLIJVEN GOLVEN. We moeten daar niet verwonderd over zijn. Verkoudheden blijven ook al tientallen jaren golven. Mocht er blijvende groepsimmuniteit tegen kunnen bereikt worden, dan waren verkoudheden allang verdwenen, en was dat een KINDERZIEKTE geworden, omdat enkel "verse nieuwe kinderen" nog niet tot de groepsimmuniteit bijdragen. Dat is ook de reden waarom we succesvol tegen KINDERZIEKTES kunnen vaccineren, maar dat tegen terugkerende ziektes zoiets stukken moeilijker is, tenminste als we het virus willen "verslaan". Niet als we mensen willen beschermen tegen zwaar ziek zijn. Laatst gewijzigd door patrickve : 10 juli 2021 om 14:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() https://www.hln.be/buitenland/meer-d...rder~aa602c23/ Leg uw hangslot maar weer klaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier beginnen ze hun mening al te herzien. https://www.hln.be/buitenland/meer-d...rder~aa602c23/ Laatst gewijzigd door fred vanhove : 10 juli 2021 om 15:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pff ik vlieg niet graag, festivals kunnen mij gestolen worden en musea ook.
Voor de rest heb ik toch alles.
![]() |
#47 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou ik mij laten vaccineren, als ik al corona heb gehad?
Geef een rationeel argument. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Geef een rationeel argument
![]() |
![]() |
#51 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nutteloos extra risico en de start van een hele reeks booster-vaccinaties die uiteindelijk mijn natuurlijke immuniteit tegen de varianten zal vervangen en me dus minder weerbaarder zal maken.
Het is gewoon stom om immuniteit door besmetting te willen vervangen door immuniteit door vaccin. Nooit eerder aangeraden, omdat het zo dom is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN