![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#42 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Indien de Fransen dit zomaar aanvaarden is gans Europa naar de knoppen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wees gerust, Frank Vandenbroucke, gesteund door Marc Van Ranst, zal niet lang op zich laten wachten. Vervolgens zal Geert Molenberghs het ook een zeer goed idee vinden, want zijn statistische modellen vertellen hem dat 110% van de bevolking gevaccineerd moet worden.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mogen ouders hun kinderen verplichten?
“In principe kunnen ouders dat niet”, zegt Moonens. “Dat is dwang op de persoon https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210713_92842138 De regering daarentegen ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Dit heeft niks meer met volksgezondheid te maken. Idem hier in België: de besmettingen stijgen. Natuurlijk want er wordt meer getest want mensen willen op reis of naar festivals. Grote volksverlakkerij: mensen zonder symptomen testen met een test die daar eigenlijk niet voor gemaakt is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() Massavorming is a bitch...
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn collega heeft een 14-jarige dochter, en is nu in paniek. Hij twijfelt heel hard om haar te laten vaccineren, zij heeft er ook schrik van, hij is volop aan het zoeken naar gegevens van effecten van het vaccin op jonge adolescentes, maar als zij niet gevaccineerd is mag zij zelfs in augustus geen winkelcentrum meer binnen, laat staan een bioscoop of een trein.
Geen antivaxxer hoor, is zelf gevaccineerd, zijn oudste zoon van 18 is ook gevaccineerd want gaat in Londen studeren volgend jaar. Maar voor zijn dochtertje vindt hij het niet gepast. Ik probeerde hem gerust te stellen door te zeggen dat hij zonder haar nog andere kinderen zal overhouden, maar hij vond dat niet leuk. Laatst gewijzigd door patrickve : 13 juli 2021 om 12:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaar dat ik denk dat het beter is nu al gewoon te worden aan zo een certificaat niet te gebruiken. We hebben toch al een jaar leren leven zonder die dingen waar je dat nodig voor hebt, dus is er geen probleem om die dingen blijven links te laten liggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn dochter wil alvast geen prik (ze is nog niet besmet geweest voor zover we weten), als gezin doen we nu enkel nog zaken waar geen test voor nodig is, kleinere samenkomsten, wat buiten de lijntjes kleuren en regelmatig eens naar Nederland. Uit principe alleen al wil ik niet meewerken aan een deel fascistenregels. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zolang ik kan blijft die corona-app van mijn mobiel. Het schept een gevaarlijk precedent. We weten wat er de laatste keer gebeurde bij een zogenaamde tijdelijke toegeving. Eens eraan meegedaan en je mag ieder jaar of half jaar een prikje halen en wat nog meer. En dan een update aan de app om je gedrag te registreren en die meuk zeker, want we hebben de technologie toch.
Jammer, Frankrijk bezoeken zit er ook dit jaar niet in. Geen zin in zulke onzin. Ik vrees er wel voor dat eens de restricties zonder een dergelijke QR-code te erg worden ik toch zou toegeven. Frankrijk doet aardig zijn best nu. Laatst gewijzigd door Weyland : 13 juli 2021 om 13:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() in een land waar een coronapas al goed ingeburgerd is:
Denemarken: 75 infections per 100K people reported last 7 days tvv met Frankrijk: 40 infections per 100K people reported last 7 days Zo'n paspoort om het sociale leven te regelen werkt dus duidelijk om positieve testen tegen te houden
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” Laatst gewijzigd door morte-vivante : 13 juli 2021 om 13:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister
|
![]() Citaat:
We hebben toegestaan een gevangenis rond ons te laten bouwen.. al zien we de constructie nagenoeg niet, van vrijheid is geen sprake meer. Je hebt verdorie een vrijgeleide nodig om vrij te mogen zijn. En zelfs dan ben je beperkt. We hebben altijd behoorlijk vrij kunnen leven, maar omdat nu weer te kunnen, moeten we een pasje bovenhalen en spuitjes laten zetten.. ook al heb je dat als individu niet nodig, het moet. Ook al is de covid-pandemie verwaarloosbaar in vergelijking met eender welke voorgaande pandemie.. Ook al evolueert covid naar een milde griep-achtige.. Het pasje zal blijven. Ergst is: er zijn mensen die dat allemaal normaal vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik wel niet doe, is mijn geel sterretje tonen om "dinges" mogen te doen. Ik zou er geen probleem mee hebben mocht mijn werkgever mij vragen om mij te vaccineren, maar ik beschouw dat ik al vrije burger niks te tonen heb voor een bioscoop of zo. Als dat daar moet, dan ga ik gewoon niet naar de bioscoop. Ik heb zelfs niks tegen een vaccinatie verplichting, ik heb iets tegen dat pasje. Dat toon ik niet. https://en.wikipedia.org/wiki/Ahnenpass Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 13 juli 2021 om 14:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() https://pnws.be/frankrijk-kiest-voor...ilegepaspoort/
Onbekende moeial en met belastinggeld gesubsidieerde margot cloet komt eens uitleggen wat ethisch handelen betekent. Citaat:
Pikken Fransen de broodroof, discriminatie en slavernij van de kinderloze fascist macron? Staat heel parijs nu nog niet in brand door rellen? Ethische cloet: Citaat:
Waar is de ethiek om mensen te discrimineren en te broodroven als ze zich niet gedwongen laten vaccineren? Waar is de ethiek of beter: wat is moreel? Is het juist handelen om zorgpersoneel/mensen te dwingen tot vaccinatie tegen hun wil door hen werkloos te maken, te broodroven en zelfs de toegang tot voedsel te ontzeggen als ze niet gehoorzamen aan staatsterreur maar hun (mensen)rechten gebruiken? En vandenbroucke: het openbaar maken van de vaccinatiegraad van het personeel per ziekenhuis veroorzaakt valse concurrentie tussen ziekenhuizen en is discriminerend. De vaccinatiegraad is enkel bedoeld om ANONIEM en algemeen een overzicht te kunnen hebben voor de VOLKSGEZONDHEID en NIET als drukkingsmiddel voor gedwongen vaccinatie. We zullen zien welke f*cking onzin het overlegcomité weer uit hun duim gaat zuigen vrijdag.
![]() |
![]() |
#60 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Idem voor quarantaine: gezonde mensen onnodig in quarantaine steken Idem voor vaccinatie: gezonde mensen onnodig vaccineren En zieke mensen mogen dan weer niet genezen worden met medicijnen. En NOG dringt het levensgrote bedrog bij sommigen nog niet door.... ![]()
![]() |