![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Guillotin, maar wie kijkt er nu op een klinker meer of minder in het frans.
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 22 juli 2021 om 20:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Was de heer Guillotin niet gehuwd met mevrouw Bécassine en werd zijn naam toen niet verbasterd tot Guillotine?
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ging over een lijst maken van experts, zodat we weten: 1) hoeveel lantaarnpalen 2) hoeveel meters koord 3) hoeveel beulen er nodig zijn (het mag niet de hele avond verklooien dus er gaat een werkverdeling nodig zijn) 4) de aanwezigheid van enkele superhelden van de zorg lijkt me gepast - zo zien ze hun bazen eens vanuit een andere hoek.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Simulatie uiteraard. Ik kan u verzekeren dat aan de hand van mijn bevindingen destijds allicht gans België dood was. Gelukkig vielen er geen echte. ![]()
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is totaal naar inspiratie van de revolutionaire rechtbanken van de Franse revolutie, op inspiratie van Robbespierre, en men kan daar moeilijk de efficientie van in twijfel trekken. Laatst gewijzigd door patrickve : 23 juli 2021 om 05:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
Laagopgeleid is niet hetzelfde als dom Een voorbeeld van een niet-verstandige hoogopgeleide is bijvoorbeeld een hoogopgeleide die meent dat laagopgeleid een scheldwoord is. Een snob dus.
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() Guillotin and Guillotine,
sitting in a tree, C-H-O-P-P-I-N-G
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allee ja door ne pro gedaan en de paal hoog genoeg en de draad sterk genoeg. Keurig, nek gebroken en dood. Door een jobstudent, stagair of een sadist uitgevoerd, ... ghhhhrhhhh spartel, spartel, voor een minuut of 3 ... allee ja, ge kakt dan nog in uw broek ook, niet prettig. Of snok uwe kop er gewoon los af, en dan ligt ge daar, zo nog even met de ogen knipperen, uw vege lijf daar zien hangen, |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een beetje zoals een gekoppensnelde kip. Heb dat toen ik klein was, en dat allemaal nog mocht (zoals onkruid en takkerij verbranden) achterin de tuin, eens gezien. Dat was mijn eerste levensbeschouwingsmoment. Zo van dat was het, bedankt voor de eieren en straks voor de filet.
Ik moet wel zeggen dat ik anders geworden ben sinds, Eet geen vlees meer. Niet uit principe of zo, gewoon vies van geworden door het totaal geworden gebrek aan folklore bij de productie.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
Ge weet wat er met Robbespierre gebeurd is, , hé. ![]()
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De werkwijze van Robespierre hanteren is niet gelijk aan hetzelfde motief hebben als Robespierre.
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die was ook nog uit den tijd dat ze een varken keelden op den hof en op de ladder bonden, dan gingen ze da bloed aftappen en koken voor de buelingen en werd heel dat zwijn aan reepkes gesneden. Gewoon in de stal. |
|
![]() |
![]() |