Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw
Banee.
Eens ze de gewenste hoeveelheid spaargeld (incluis datgene dat in iets anders dan euro/dollar/.. werd belegd) "verdampt" hebben, en de prijzenstijgingentrend op hun doelstelling hebben gekregen, gaan ze terug naar de orde van de dag, met een deel van de nieuwe dwingelandij behoudende, als een keuze stok achter de deur voor de volgende boombust cyclus.
De wereld gaat niet vergaan.
Dat willen de nazi's niet.
Ze willen de koeien melken, niet doden.
|
Hoe naïef: Het is net andersom. Vandaar de hele klimaathysterie. Volgens de elite gaat de wereld om zeep omdat we met teveel zijn. Volgens mij hebben ze ergens wel gelijk. Er kunnen dus best zoveel mogelijk overtollige mensen verdwijnen (volgens hen) De covidgekte is daarbij een handig instrument, het eerste in een lange rij... En de anderhalve meter maatregel is er op gericht om de voortplanting drastisch te dwarsbomen. Ik betrap mezelf er op dat mijn interesse in het leren kennen van nieuwe mensen enorm is afgenomen. De anderen: die "kunnen een bedreiging vormen". Zo erg zijn we al gehersenspoeld. Dat is de richting die ze ons willen uitsturen... Het is een ingenieus plan! En de meesten van ons gaan er in mee...