![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
Bekijk resultaten enquête: Hoeveel corona doden zijn aanvaardbaar opdat Pukkelpop kan doorgaan ? | |||
Geen enkele ! Biologisch leven is belangrijker dan verzet. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 13,33% |
Minder dan 5. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
10 |
![]() ![]() ![]() |
3 | 20,00% |
30 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
100 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
300 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 13,33% |
1000 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
3000 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 6,67% |
10000 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
zoveel als maar moet. |
![]() ![]() ![]() |
7 | 46,67% |
Aantal stemmers: 15. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die bestaat trouwens. De Chinees in Kuifje en de Sigaren van de Farao wist het al: Je moet de Weg vinden. Hij deed dat door uw kop eraf te hakken met een groot zwaard, maar ik denk dat de lantaarnpaal maatschappij, eens iedereen hangt te bengelen, ook een volstrekt risicovrije maatschappij is. Eens je daar aan uw lantaarnpaal veilig droog en hoog hangt, ben je perfect veilig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sommige hooligans kondigen het zelfs aan op voorhand ![]() Nog nooit een minister over horen vallen. Ze kakken in hun broek als het over voetbal en Alcohol gaat. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 23 juli 2021 om 11:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het plezier dat een avondje drinken met vrienden me verschaft compenseert ruimschoots het aantal alcohol-doden dat er elk jaar valt. Waarom kan de bevolking bij alcohol die afweging wel maken en slaagt ze er niet in dit te doen bij corona? Op de vraag 'wanneer moeten we de corona-maatregelen afschaffen' krijg je van veel mensen echt antwoorden als: 'totdat er niemand meer in het ziekenhuis ligt'. Stel je voor dat we dat zouden doen bij alcohol. Er zou niet meer mogen worden gedronken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In mijn jeugdjaren was met 15 vanachter in een camionette kruipen alledaagse kost. En als er in mijn Opel Kadett binnen geen plaats genoeg was pakte ik ze maar mee in mijn koffer. Those were the days ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vele mensen geloven die "geleerde mensen" die hen al dan niet expliciet hebben wijsgemaakt dat we dit virus kunnen laten VERDWIJNEN voorgoed. Zij denken dat corona ooit eens gaat "weg zijn". De smoes is zo begonnen: eerst ging de lockdown dat doen. Dan gingen tracen en isoleren dat doen. Dan ging testen dat doen. En tenslotte waren ze zeker dat vaccinatie dat ging doen. En nu is het de totale afgang, hoewel dat heel eenvoudig voorzienbaar was. Maar er zijn er nog altijd die denken dat als iedereen gevaccineerd is, corona weg zal zijn. Dat het dan volstaat van een spuitje per jaar te nemen, en dat er gene corona meer zal zijn in 't land, of ten hoogste hier en daar een gevalletje van een smeerlap van een reiziger die weer onvoorzichtig geweest was. En ja, dan zeg je "we lossen niet voor dit DEFINITIEF is opgelost". Ik denk dat er nog veel mensen de laatste smoes geloven dat corona gaat verdwijnen als iedereen gevaccineerd is. Het is de reden waarom ik uiteindelijk wil dat iedereen zich vaccineert, om dan te zien hoe het die onnozelaars dun uit de broek loopt als er weer een golf komt. Laatst gewijzigd door patrickve : 23 juli 2021 om 11:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pukkelpop cancelen en binnen twee weken overal te lande voetbalstadions vullen tot de nok lijkt me redelijk hypocriet. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 23 juli 2021 om 11:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Europees Commissaris
|
![]() festivals met 10 duizend man halfnaakt in mekaars gezicht snotteren terwijl ge in de supermarkt een mondkapje moet dragen is ook vrij onnozel (vooral dat laatste dan)
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister-President
|
![]() Nee dat is niet onnozel. Oude mensen nog laten buitenkomen, dat is onnozel. Ze zouden allemaal opgesloten moeten worden tot het virus gans weg is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk is het onnozel om met een mondkapje te gaan winkelen. Toen ik gisteren trouwens in het vaccinatiecentrum op een "verkeerde" stoel ging zitten was er zo een idioot van een vrijwilliger die half hysterisch begon te doen omdat hij die nog niet ontsmet had. Ik vraag me echt af wat er in het hoofd van zo een mensen zit.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Covidgekken.
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 23 juli 2021 om 11:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() covidlabielen
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allee het klein ministerke van volksongezondheid heeft zijn slag thuis gehaald.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Citaat:
U vraagstelling kan gevoelig liggen. Vijf mensen hebben immers het leven gelaten tijdens Pukkelpop 2011, bij een instorting veroorzaakt door een storm. Er werd een ogenblik van stilte gehouden en meer op de veiligheid gelet tijdens Pukkelpop 2012. Maar dit was ook alles. De dodelijkheid van griep of zoals u wil de "kroonziekte" wordt geschat op 0,05 t.h. bij een bevolking onder de vijftig jaar (dus vijf op tienduizend meestal met onderliggende aandoeningen). Dit getal zal nog stukken lager bij jeugdige mensen (= de bezoekers van dergelijke zaken). Sommige mensen geven de indruk alsof u steeds ziek kan worden door bepaalde plekken te bezoeken. Deze mensen dienen dringend van deze verkeerde indruk af te stappen. Zieke mensen hebben geen zin om uit te gaan en blijven thuis. Dit was ook zo voor 2020. De mogelijkheid om een griepbesmetting in de buitenlucht over te dragen is trouwens bijzonder laag, alleszins tijdens de zomer. Dit gezegd zijnde, zullen dergelijke gebeurtenissen nauwelijks griepbesmettingen of kroonbesmettingen veroorzaken en dus geen griepdoden of kroondoden. Men dient dringend van de uiterst onbetrouwbare wattenstaafonderzoeken af te stappen. Dit zorgt voor volstrekt nodeloze ellende. Dit onderzoekstelsel wordt uiteraard door de wereldoverheid op kwaadaardige wijze in stand gehouden zodoende de bevolking te kunnen knechten. Er wordt wederom geen woord gerept over andere mogelijke ongezonde zaken bv. drankmisbruik Het wordt hoogtijd om wakker te worden! U wordt in de maling genomen! Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister-President
|
![]() Kunnen ze beter de wereld niet laten ophouden met draaien tot ze eerst die 25 meer ernstige doodsoorzaken hebben opgelost?
Covid was only the 26th leading cause of death in England in June and made up fewer than 1% of all fatalities, official data shows https://www.dailymail.co.uk/news/art...land-June.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Staatssecretaris
|
![]() En hij kan nog claimen dat het zijn schuld niet is.
![]() |
#60 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als je ervan uitgaat dat er doden zullen kunnen vallen, dan moet je geen enkel evenement meer houden, nooit en nergens. Dit is weer waarzeggerij van madame soleil dat de mogelijkheid bestaat dat er (corona)doden zouden kunnen vallen, dat is GEEN werkelijkheid want niemand kan voorspellen waar en wanneer er doden zouden kunnen gaan vallen. Dan moet je je opsluiten in je kot en nooit meer buitenkomen en dan is je leven pas niet meer de moeite waard. En laat degenen die geen angst hebben voor een denkbeeldig spook dan ook maar met rust zodat zij WEL plezier kunnen maken op evenementen zonder zich onnodig zorgen te maken dat er ooit iemand ergens dood zou kunnen gaan.
![]() |