![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan maar mensen met symptomen die een vliegtuig of ander openbaar vervoer opstappen zeer zwaar beboeten.
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een open raam geeft verluchting wat van kapitaal belang is om besmetting te voorkomen. Een 'hoge' zetel of zitplaats voor u als mogelijke "bescherming" is iets wat je zelf verzint. ![]() Laatst gewijzigd door De Prof : 8 augustus 2021 om 21:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Elkaar besmetten is tenslotte een manier om met elkaar een Darwinistische strijd aan te gaan. Dat die met de beste immuunverdediging moge winnen. Laatst gewijzigd door patrickve : 10 augustus 2021 om 10:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat verse lucht kan helpen net als een tussenschot kan helpen in dit geval een afgesloten hoge stoel. Als ik daar achter zit zal mijn speeksel niet in die mens voor mij zijn nek belanden dan wel tegen zijn rugleuning. Een hoge rugleuning doet beetje hetzelfde dan het tussenschot tussen twee tafels of wat is daar zo anders aan dan ? Onthoudt het maar want voor je het weet zal een wetenschapper hetzelfde vertellen. Ik verzin nog niet zo gauw iets. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 10 augustus 2021 om 12:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij is quasi iedereen al eens besmet geweest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
enkel luiken in het plafond !! De hele oude bussen destijds tot mid 80 , die hadden wel schuifraampjes !! http://4.bp.blogspot.com/-QJsQiLItN7...+Leyland+B.jpg
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Europees Commissaris
|
![]() Van de 7 keer dat ik een vleigtuig heb genomen (14 heen en terug) heb ik 2 keer een keelontsteking gekregen, 1 keer buikgriep. Raar genoeg allemaal bij het terugkomen. Ik denk dat dat te maken heeft dat die reizen nogal zware rondreizen waren en ik dus verzwakt was bij het terugkeren. Ik had nadien ook nog een trein genomen van Amsterdam naar Antwerpen-Centraal, dus het kan evengoed daar gebeurd zijn. Och, het kan overal gebeuren uiteindelijk. Zolang de ziekenhuizen niet overbelast worden kunnen we eigenlijk besluiten dat alles terug normaal is.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar mensen met effectieve symptomen geen vliegtuig laten opstappen is onbegonnen werk? Als iemand constant hoest en snot optrekt, dan weet ge toch genoeg? In feite is het onverantwoord een reis te boeken omdat je niet op voorhand kunt weten besmet te worden rond die datum. Wie besmet is en/of symptomen heeft moet nog steeds in quarantaine he.
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 10 augustus 2021 om 17:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ge symptomen ontwikkeld verwittigt ge uw verblijfplaats,en blijf je daar tot negatieve test of genezen. Een virus laat zich niet compromiseren door “democratische wetenschappers” van deze tijd die halve maatregelen toepassen.
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 10 augustus 2021 om 17:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hebben mijn naasten en mij niet kapot geterroriseerd om nu alles te niet te doen he. De varianten breken door vaccins en gevaccineerden blijven besmettelijk. Reizen gaat eigenlijk niet, maar als ze het dan toch doen; dat ze die hoesters eruit halen. Niet enkel corona is dodelijk he. Ze mogen daar ook niet selectief in worden.
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.hln.be/buitenlands-voetb...155/206356961/ Laatst gewijzigd door fred vanhove : 10 augustus 2021 om 18:18. |
|
![]() |
![]() |