![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat mRNA vaccins tot auto-immuun ziektes zou leiden is compleet van de pot gerukt, er is geen enkel element dat daarop wijst ,niet in theorie en niet in de praktijk. https://journals.sagepub.com/doi/abs...63201302600201 Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Appels bij peren dus.
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Debieler dan dit wordt het niet echt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en het ergste is dus dat die mensen nog het verstand van een 10 jarige hebben, maar wel mogen blijven stemmen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7833091/
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks Laatst gewijzigd door Reverberation : 17 augustus 2021 om 14:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat ik eens een pizza bak, dat pizza plots een Belgisch gerecht is. Vermits er geen lichaamseigen eiwitten worden aangevallen, waar zou dan de kans op auto-immuunziektes schuilen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe zeer je 't ook moge benijden. Laatst gewijzigd door parcifal : 17 augustus 2021 om 14:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je bedoelt dat hij gestudeerd heeft en een expert is maar zijn kennis niet heeft via facebook en youtube-filmpjes?? ah maar dan is hij voor velen hier per definitie onbekwaam hé.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De klassieke vaccins spuiten een "dood" of "geïnactiveerd" virus in je lichaam waardoor je lichaam dus reageert op lichaamsvreemde stoffen.
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Je weet wel beter.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En bijv. asbest werd ook veilig verklaard tot dat mensen 20 a 30 jaar later er kanker van blijken te krijgen. Ik zeg niet dat dat met die mRNA vaccins ook zo gaat zijn alleen snap ik niet waarom ik dat "risico" zou moeten nemen voor mij te beschermen tegen een ziekte waarvan ik in 99% van de gevallen niks voor hoef te vrezen. Moest het zijn voor mijn kanker te genezen, dan twijfel ik natuurlijk geen seconde.
![]() |
![]() |
#55 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dan mag die voordien nog 100 nobelprijzen hebben gewonnen, vanaf dan is het een zeveraar.
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vooral kanker zou op die manier aangevallen worden: https://www.nationalgeographic.nl/ni...j-mrna-vaccins
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar voor mij is dit experimenteel, en dat zal het nog blijven de komende 10 jaar, dus gebruik ik enkel zo'n dingen indien ik er iets mee kan winnen. Mij beschermen tegen corona, vind ik veel te weinig om het te riskeren.
![]() |
![]() |
#58 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Smiley Smiley Smiley Wat Rapture hier zet is volop het onderwerp van discussie, waar die nog mogelijk is. We zullen zien in het najaar.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks Laatst gewijzigd door Reverberation : 17 augustus 2021 om 15:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Niet proberen recht praten wat krom is eh. Iets wat wordt aangemaakt door je eigen cellen, kan je gerust lichaamseigen stoffen noemen.
![]() |