![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 16 augustus 2021 om 09:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
https://www.demorgen.be/nieuws/nieuw...cent~bc1a67f8/ Als ik naar de Vlaams nationalistische partijen kijk wordt het VB inderdaad onderschat met ± 3 % (15% en het werd 18%) Maar de N-VA werd schromelijk overschat met 28%. Het werd nauwelijks 24% Dus als men alweer naar traceerbare en verifieerbare bronnen gaat en zich niet overgeeft aan sentimentele zelfinsinuatie dan moet men besluiten dat de Vlaams nationalistische partijen (meervoud, maar dat is wat u ook stelde in uw post) eigen zeer goed ingeschat zijn in de peilingen. En als men dan toch een opmerking moet maken, in tegenstelling tot wat u beweert zijn de Vlaams nationalistische partijen (meervoud, zoals u ook gebruikte) eigenlijk voor 1% OVERSCHAT in de peiling.
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 16 augustus 2021 om 09:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
|
![]() Volgens dit forum al 18 jaar...moet nogal een strohalm zijn hé seg !
![]() |
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus, wat De Wever denkt te weten, is van geen enkele invloed op de uitslag van de kiezing.
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De man die jaren geleden in de plaats van Bart De Wever naar een debat moest gaan (Phara) omdat De Wever niet durfde. Hij is na 2 minuten roemloos ten onder gegaan. Laatst gewijzigd door Henri1 : 16 augustus 2021 om 10:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Danny Pieters is dan ook helemaal geen econoom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister-President
|
![]() Ik herinner me Van Besien......
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Dat is een prof sociaal zekerheidsrecht. Sinds kort is hij rechter in het grondwettelijk hof.
![]() |
#49 |
|
![]() De totale onbetrouwbaarheid van de N-VA als politieke partner wordt weer maar eens duidelijk
N-VA vernedert haar coalitie partners (alweer maar eens) https://www.hln.be/de-panne/de-panne...llen~a3bbcc77/
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 16 augustus 2021 om 11:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is nog maar een paar jaar geleden dat ze op hun bodempunt van 5,7% stonden hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dromerij over N-VA samen met het Blok is fantasie van Blokkers die van zichzelf vinden dat ze tot een normale partij behoren en dus niet in staat zijn het probleem te snappen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een coalitie breken om N-Va uit het bestuur te houden (Blankenberge) is dik ok. Woorden als onbetrouwbaarheid zijn dan uit den boze. Maar owee een alternatieve meerderheid vormen met N-VA erbij is compleet not done. Woorden als onbetrouwbaarheid worden dan niet geschuwd. Tot zover de Belgisch-nationalisten. Ik schreef het gisteren al - en nu is het al zover - loontje komt om zijn boontje. Er zullen er nog meer volgen en dan zal het huiliehuilie zijn bij de traditionele achterbaksen. Ze kunnen niet hard genoeg gekloot worden.
Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 16 augustus 2021 om 11:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Van Grieken en zijn armani kostuumpjes moeten die partij een air van serieux geven, maar dat is enkel cosmetisch. Onder dat dunne laagje is en blijft het een partij die electoraal draait op één thema : de strijd tegen de makak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
Het nieuwe gemeentedecreet van de Vlaamse N-VA regering maakt van de lokale politiek een stukje kolder dat geregiseerd wordt door "loontje en boontje" emo-redeneringen. Dat nieuwe gemeentedecreet past perfect in het blunderboek van de Vlaamse politiek. En kan alweer een prominente plaats opeisen in het blunderboek van de N-VA.
![]() |
![]() |
#55 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zal me weer vergist hebben. En ik die dacht dat zulk decreet in het VP gestemd is. Ik zal me weer vergist hebben. En ik die dacht dat elke drol die iemand in zijn pot legt een persoonlijk fabrikaat is. Ik zal me weer vergist hebben. Ook dat is het werk van die vermaledijde N-VA en van die vermaledijde N-VA alleen natuurlijk. ![]()
Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 16 augustus 2021 om 11:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als een N-VA minister een flater begaat onder een niet-N-VA eerste minister of minister-president, dan is het de individuele fout van de minister en dus de fout van de N-VA. Als een niet-N-VA minister een flater begaat onder een N-VA minister-president, dan is het niet de individuele fout van de minister maar van de minister-president die aan het hoofd staat van de regering. En dus de fout van de N-VA. Als de N-VA geen deel uitmaakt van de regering en er begaat een minister een fout, dan is het nog steeds de fout van de N-VA omdat ze geen deel uitmaken van de regering. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |