![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik niet. Ik heb intussen talloze malen Aldi winkelpersoneel, zelfs aan de kassa, en andere klanten, soms ook langdurig aan de kassa wachtende, vaak oudere, met de smoelvod onder de neus gezien. Geen mens die er iets over zei. Zaterdag in een kringwinkel, jonge vrouw met smoelvod onder haar kin zelfs, heel de tijd.(wooha wat een MISDAAD). Het viel blijkbaar niemand op, althans, niemand die erop reageerde. Er was daar trouwens ook een personeelslid dat nogal fysiek bezig was (nieuwe kassa's in aanbouw) en die had het ook onder zijn kin. Enkel de nazi's, en hun collaborateurs, zijn de sujetten met scheve blikken. Een dikke maand terug, in een bepaalde Aldi vestiging, een ouder en sinds lang daar werkend personeelslid, aan de kassa. Ze zei me "meneer wil je de volgende keer een masker dragen?". Ik vroeg haar of ze een bril wenste. Ze zei daarop dat bandana's niet mochten. Ik vroeg haar of haar schoenen ook bandana's waren, en voegde toe dat ik het ding zelf had gemaakt, en dat dat nog mocht van de nazi's. Ze keek kwaad maar zei niks meer, en ook niet de keren daarna. Dat is wat ik bedoel met collaborateurs.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 5 september 2021 om 19:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals sommige fake waarheidswarriers zich gedragen en uiten, ben ik met veel goesting een covid-collaborateur.
Maar oudjes of vergeetachtigen zal ik geen boze blikken toewerpen. Die sukkeltjes laat je maar best doen. Meestal zijn ze degelijk gevaccineerd. Wie ik met graagte bestrijd, zijn jongere bewuste mensen die een draai in hun hersenen gekregen hebben, en anti-vaxxer of wappie geworden zijn. Gelukkig ken ik momenteel niemand die zo is, in mijn ganse familie- en kennissenkring.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat merken we aan uw bijdragen. Oost, West, thuis best!
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Tot nu toe ben ik er altijd nog mee weggekomen. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 6 september 2021 om 00:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Frankenstein : 6 september 2021 om 00:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn wel veel jonge mensen die zodanig weinig te vrezen hebben van covid, dat ze helemaal niet inzien waarom ze daar ueberhaupt iets zouden moeten tegen doen zoals een vaccin nemen, en nog meer, die niet inzien waarom zij hun leven zouden moeten verzuren omdat er nu toevallig nog onnozelaars rondlopen die NIET goed tegen covid denken te kunnen. Normaal gezien is het toch zo dat de zwakste eraan moet he, en de sterkere niet mag lastig vallen. Je zou toch denken dat als je zelf goed tegen covid kan, het in uw voordeel is om dat zoveel mogelijk rond te strooien he, om zoveel mogelijk zwakkeren die daar niet tegen kunnen, weg kunnen te maaien. Laatst gewijzigd door patrickve : 6 september 2021 om 13:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
bewonderenswaardig, maar nogal zinloos. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het is een feit dat dit met papegaaien beter lukt. Het heeft ook het voordeel, dat men weet dat de sprekende papegaai niet verstaat wat die zegt.
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
hoeveel moeite je ook doet, sommige mensen zijn nu eenmaal gewoon niet in staat om bepaalde dingen te begrijpen. daar kunnen zij natuurlijk niet aan doen, het is gewoon een kwestie van niet voldoende ontwikkelde of reeds te ver afgetakelde hersenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat een ordinair gebagger, doe je mondvod op.
![]() |
#54 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Er zijn er nu al die niet begrijpen dat ook winkels "ondernemingen met publiek toegankelijke ruimtes" zijn waar de mondmaskerplicht vervalt sinds 1 september. Die onnozeltjes zullen plichtsbewust hun mondvodden vrijwillig blijven gebruiken terwijl het niet meer hoeft. ![]() We gaan nog kunnen (uit)lachen bij elk winkelbezoek.
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan dat begrijpen, het is niet hygiënisch om je mondmasker te manipuleren als je net je Zizi hebt gemanipuleerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je schrijfsel lijkt op een afreageren in plaats van reageren.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
... is de bodem van de silo, vrees ik.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg de dingen zoals ze zijn. Ik begin er ook nooit over tegen iemand. Het zijn altijd anderen die er tegen mij over beginnen. Van nieuwsgierigen die niks zeggen tot collaborateurs die de waarheid kwetst.
|
![]() |
![]() |