Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 september 2021, 19:22   #41
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Dat kan toch? Ik vergeet het soms op te zetten als ik een winkel binnenga. Dan krijg ik ook diezelfde scheve blikken.
Krijg jij scheve blikken?
Ik niet.
Ik heb intussen talloze malen Aldi winkelpersoneel, zelfs aan de kassa, en andere klanten, soms ook langdurig aan de kassa wachtende, vaak oudere, met de smoelvod onder de neus gezien. Geen mens die er iets over zei.
Zaterdag in een kringwinkel, jonge vrouw met smoelvod onder haar kin zelfs, heel de tijd.(wooha wat een MISDAAD). Het viel blijkbaar niemand op, althans, niemand die erop reageerde. Er was daar trouwens ook een personeelslid dat nogal fysiek bezig was (nieuwe kassa's in aanbouw) en die had het ook onder zijn kin.
Enkel de nazi's, en hun collaborateurs, zijn de sujetten met scheve blikken.
Een dikke maand terug, in een bepaalde Aldi vestiging, een ouder en sinds lang daar werkend personeelslid, aan de kassa. Ze zei me "meneer wil je de volgende keer een masker dragen?". Ik vroeg haar of ze een bril wenste. Ze zei daarop dat bandana's niet mochten. Ik vroeg haar of haar schoenen ook bandana's waren, en voegde toe dat ik het ding zelf had gemaakt, en dat dat nog mocht van de nazi's. Ze keek kwaad maar zei niks meer, en ook niet de keren daarna.
Dat is wat ik bedoel met collaborateurs.
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand

Laatst gewijzigd door Erw : 5 september 2021 om 19:30.
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2021, 21:12   #42
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Ik niet.
Ik heb intussen talloze malen Aldi winkelpersoneel, zelfs aan de kassa, en andere klanten, soms ook langdurig aan de kassa wachtende, vaak oudere, met de smoelvod onder de neus gezien. Geen mens die er iets over zei.
Zaterdag in een kringwinkel, jonge vrouw met smoelvod onder haar kin zelfs, heel de tijd.(wooha wat een MISDAAD). Het viel blijkbaar niemand op, althans, niemand die erop reageerde. Er was daar trouwens ook een personeelslid dat nogal fysiek bezig was (nieuwe kassa's in aanbouw) en die had het ook onder zijn kin.
Enkel de nazi's, en hun collaborateurs, zijn de sujetten met scheve blikken.
Een dikke maand terug, in een bepaalde Aldi vestiging, een ouder en sinds lang daar werkend personeelslid, aan de kassa. Ze zei me "meneer wil je de volgende keer een masker dragen?". Ik vroeg haar of ze een bril wenste. Ze zei daarop dat bandana's niet mochten. Ik vroeg haar of haar schoenen ook bandana's waren, en voegde toe dat ik het ding zelf had gemaakt, en dat dat nog mocht van de nazi's. Ze keek kwaad maar zei niks meer, en ook niet de keren daarna.
Wauw, zo stoer! Moest ik een wijf zijn kreeg ik nu een spontane mitraillette klaarkoming. Erw is een held zo als ze er niet meer maken. Voor mij liever niet ben nog altijd maagd in mijn bruindreef en houdt het liever zo.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2021, 21:22   #43
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Zoals sommige fake waarheidswarriers zich gedragen en uiten, ben ik met veel goesting een covid-collaborateur.

Maar oudjes of vergeetachtigen zal ik geen boze blikken toewerpen.
Die sukkeltjes laat je maar best doen. Meestal zijn ze degelijk gevaccineerd.

Wie ik met graagte bestrijd, zijn jongere bewuste mensen die een draai in hun hersenen gekregen hebben, en anti-vaxxer of wappie geworden zijn.
Gelukkig ken ik momenteel niemand die zo is, in mijn ganse familie- en kennissenkring.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2021, 21:47   #44
fcal
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
... Wie ik met graagte bestrijd, zijn jongere bewuste mensen die een draai in hun hersenen gekregen hebben, en anti-vaxxer of wappie geworden zijn.
Gelukkig ken ik momenteel niemand die zo is, in mijn ganse familie- en kennissenkring.
Dat merken we aan uw bijdragen. Oost, West, thuis best!
Oud 5 september 2021, 21:54   #45
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wie ik met graagte bestrijd, zijn jongere bewuste mensen die een draai in hun hersenen gekregen hebben, en anti-vaxxer of wappie geworden zijn.
Ik was sterk pro vax voor heel dit gedoe, die hele crisis heeft wel m'n ogen geopend. Politiekers hebben geen ballen, de media heeft het volk in de hand en lobbygroepen hebben de media en politiek in hun zakken.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2021, 00:44   #46
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
..
Enkel de nazi's, en hun collaborateurs, zijn de sujetten met Yul Brynner
Ik ga niet in discussie met dergelijke nazies. Ik geef aan dat ik epilepsie heb, wat ik overigens niet heb, en geef aan dat het is aan hen is of ik straks op de grond lig te spartelen of niet. Waarop ik vervolgens zonder mondmasker kan gaan en staan, waar ik maar wil, in hun winkel.

Tot nu toe ben ik er altijd nog mee weggekomen.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 6 september 2021 om 00:51.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2021, 00:51   #47
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Wauw, zo stoer! Moest ik een wijf zijn kreeg ik nu een spontane mitraillette klaarkoming. Erw is een held zo als ze er niet meer maken. Voor mij liever niet ben nog altijd maagd in mijn bruindreef en houdt het liever zo.
Rare fantasie..
Oud 6 september 2021, 00:56   #48
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Zoals sommige fake waarheidswarriers zich gedragen en uiten, ben ik met veel goesting een covid-collaborateur.

Met die zgn draai in hersenen geeft u zojuist aan zelf gehersenspoeld te zijn.. Briljant.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 6 september 2021 om 00:58.
Oud 6 september 2021, 13:04   #49
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er zijn dan ook bijna zo geen mensen he. Die enkelen die er zijn, gebruikt men om het contrast kunnen aan te geven met gans het totaal waanzinnige overheidsoptreden sinds het begin van deze crisis: "kijk, er lopen nog groter zotten rond".

Er zijn wel veel jonge mensen die zodanig weinig te vrezen hebben van covid, dat ze helemaal niet inzien waarom ze daar ueberhaupt iets zouden moeten tegen doen zoals een vaccin nemen, en nog meer, die niet inzien waarom zij hun leven zouden moeten verzuren omdat er nu toevallig nog onnozelaars rondlopen die NIET goed tegen covid denken te kunnen. Normaal gezien is het toch zo dat de zwakste eraan moet he, en de sterkere niet mag lastig vallen. Je zou toch denken dat als je zelf goed tegen covid kan, het in uw voordeel is om dat zoveel mogelijk rond te strooien he, om zoveel mogelijk zwakkeren die daar niet tegen kunnen, weg kunnen te maaien.

Laatst gewijzigd door patrickve : 6 september 2021 om 13:05.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2021, 14:05   #50
denkimi
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Er zijn dan ook bijna zo geen mensen he. Die enkelen die er zijn, gebruikt men om het contrast kunnen aan te geven met gans het totaal waanzinnige overheidsoptreden sinds het begin van deze crisis: "kijk, er lopen nog groter zotten rond".

Er zijn wel veel jonge mensen die zodanig weinig te vrezen hebben van covid, dat ze helemaal niet inzien waarom ze daar ueberhaupt iets zouden moeten tegen doen zoals een vaccin nemen, en nog meer, die niet inzien waarom zij hun leven zouden moeten verzuren omdat er nu toevallig nog onnozelaars rondlopen die NIET goed tegen covid denken te kunnen. Normaal gezien is het toch zo dat de zwakste eraan moet he, en de sterkere niet mag lastig vallen. Je zou toch denken dat als je zelf goed tegen covid kan, het in uw voordeel is om dat zoveel mogelijk rond te strooien he, om zoveel mogelijk zwakkeren die daar niet tegen kunnen, weg kunnen te maaien.
ik zie dat je nog altijd probeert om honden te leren praten.

bewonderenswaardig, maar nogal zinloos.
denkimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2021, 14:15   #51
fcal
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht
ik zie dat je nog altijd probeert om honden te leren praten.
bewonderenswaardig, maar nogal zinloos.
Het is een feit dat dit met papegaaien beter lukt. Het heeft ook het voordeel, dat men weet dat de sprekende papegaai niet verstaat wat die zegt.
Oud 6 september 2021, 14:25   #52
denkimi
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fcal Bekijk bericht
Het is een feit dat dit met papegaaien beter lukt. Het heeft ook het voordeel, dat men weet dat de sprekende papegaai niet verstaat wat die zegt.
het feit is dat bij een papegaai de mogelijkheid fysiek aanwezig is, bij een hond niet.

hoeveel moeite je ook doet, sommige mensen zijn nu eenmaal gewoon niet in staat om bepaalde dingen te begrijpen. daar kunnen zij natuurlijk niet aan doen, het is gewoon een kwestie van niet voldoende ontwikkelde of reeds te ver afgetakelde hersenen.
denkimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2021, 14:25   #53
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat een ordinair gebagger, doe je mondvod op.
Oud 6 september 2021, 14:33   #54
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht
het feit is dat bij een papegaai de mogelijkheid fysiek aanwezig is, bij een hond niet.

hoeveel moeite je ook doet, sommige mensen zijn nu eenmaal gewoon niet in staat om bepaalde dingen te begrijpen. daar kunnen zij natuurlijk niet aan doen, het is gewoon een kwestie van niet voldoende ontwikkelde of reeds te ver afgetakelde hersenen.
Dat zullen we de volgende tijd wel merken.
Er zijn er nu al die niet begrijpen dat ook winkels "ondernemingen met publiek toegankelijke ruimtes" zijn waar de mondmaskerplicht vervalt sinds 1 september.
Die onnozeltjes zullen plichtsbewust hun mondvodden vrijwillig blijven gebruiken terwijl het niet meer hoeft.
We gaan nog kunnen (uit)lachen bij elk winkelbezoek.
Oud 6 september 2021, 17:47   #55
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Wat een ordinair gebagger, doe je mondvod op.
Op een draad die smoelvod heet kan ik naar het peil van de draad zakken. Komisch dat ge het zelf afzwakt naar mondvod.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2021, 18:13   #56
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Beetje ambetant wel in de horeca. Om te gaan pissen, moet ge dat opzetten.
Nogal een geluk dat mijn afvoersysteem nog redelijk in orde is. Ik moet maar gaan pissen per twee binnen gekapte pinten.
Ik kan dat begrijpen, het is niet hygiënisch om je mondmasker te manipuleren als je net je Zizi hebt gemanipuleerd.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2021, 19:23   #57
Reverberation
Minister-President

Reverberation's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Komt nog wel
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2021, 19:48   #58
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je schrijfsel lijkt op een afreageren in plaats van reageren.
Oud 6 september 2021, 19:50   #59
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Op een draad die smoelvod heet kan ik naar het peil van de draad zakken. Komisch dat ge het zelf afzwakt naar mondvod.
Het peil van jouw post:
Citaat:
... is de bodem van de silo, vrees ik.
Oud 6 september 2021, 19:58   #60
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Ik ga niet in discussie met dergelijke nazies. Ik geef aan dat ik epilepsie heb, wat ik overigens niet heb, en geef aan dat het is aan hen is of ik straks op de grond lig te spartelen of niet. Waarop ik vervolgens zonder mondmasker kan gaan en staan, waar ik maar wil, in hun winkel.

Tot nu toe ben ik er altijd nog mee weggekomen.
Er is weinig discussie.
Ik zeg de dingen zoals ze zijn.
Ik begin er ook nooit over tegen iemand.
Het zijn altijd anderen die er tegen mij over beginnen.
Van nieuwsgierigen die niks zeggen tot collaborateurs die de waarheid kwetst.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be