![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister
|
![]() Ah ja, dat is de oplossing! We gaan politiek vluchtelingen van ginder enkel opvangen in het werelddeel dat daar absoluut de capaciteit voor heeft: Afrika! Dat is uiteraard de uiting van een extreme vorm van het NIMBY-syndroom. Iedereen zorgt voor zijn eigen backyard, dan heeft Belgie geen enkele verantwoordelijkheid, want West-Europa is al bijna 60 jaar stabiel.
Nu kijk, dat de persoon in het verhaaltje in België is, is nu eenmaal een gegeven. Ook als het Blok aan de macht komt, zullen er hier nog vreemdelingen zijn. Ik wou gewoon tonen naar wat voor een toestanden we dan evolueren.
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
![]() |
![]() |
#42 | |
Gouverneur
|
![]() De tekst begint met ...Dit is Morgan, een politiek vluchteling...
Waarom hij naar België vlucht is nogal duidelijk, in de buurlanden van Zimbabwe zal hij evenmin aan de bak komen om voor zijn vrouw te zorgen. En bovendien wordt hij niet per sé erkent in deze buurlanden die zelf al genoeg problemen hebben...Ik moet je toch niet uitleggen wat politiek vluchtelingen zijn. ![]() Citaat:
Nog effe vermelden dat ik ook geen groot voorstander ben van het cordon sanitair. Vandaar dat ik ook u standpunt snap, maar u precies het mijne niet. Dus als we het 70 punten programma overboord gooien....krijgen we een partij...zonder programma ![]() |
|
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#45 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Europa heeft op dat gebied nog veel goed te maken. Amerika doet zijn best tegenwoordeig om hun fouten recht te zetten, alleen is het zo spijtig dat er iets anders achter zit. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#46 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() [quote="Jorge
Nu komen we bij het essentiele verschil tussen de oplossing die het Vlaams Blok & pakweg AGALEV voor stelt. Ofwel probeer je de oorzaak op te lossen (de armoede in de derde wereld) welke natuurlijk een werk is van lange adem tov het gevolg repressief aanpakken zoals het Vlaams Blok doet. [/quote] Het vlaams blok heeft uiteraard de beste oplossing en repressief zegt u awel ge zou nog staan kijken hoe goed die mannen dat zouden oplossen. |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#49 | ||||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Werkloosheid genoeg hoor hier. Citaat:
Leg het eens uit aan de buurlanden van Zimbabwe die er blijkbaar geen bal om geven. Citaat:
Elke partij is links gezien van waar het VB zich bevindt. Ik erger mij ook al lang aan de rol van de media in deze zaak. Staan de media onder controle van het VB? Ik dacht het niet hé. Citaat:
Citaat:
Het ganse VB zootje steunt op vreemdelingen en Walen. Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |
#50 | |||||||||||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Werkloosheid genoeg hoor hier.[/quote] Mja, want alle politiek vluchtelingen werken in 't zwart & in de buurlanden van Zimbabwe is geen werkloosheid, dat was ik effe vergeten. ![]() Citaat:
![]() Citaat:
Elke partij is links gezien van waar het VB zich bevindt. Ik erger mij ook al lang aan de rol van de media in deze zaak. Staan de media onder controle van het VB? Ik dacht het niet hé.[/quote] Als je het zo stelt is inderdaad iedereen buiten het Vlaams Blok links, maja dan kan je nog bezwaarlijk van links of rechts spreken. Je ergert je dus aan hetzelfde maar ik lees nergens in mijn reactie dat de media onder de controle van het VB staat. Wel merk ik op dat de media door deze berichtgeving in de kaart van het VB spelen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||||||||
![]() |
![]() |
#51 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
||
![]() |
![]() |
#52 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat doet ELKE staat! U geeft uw loontje elke maand weg aan behoeftigere mensen? Of zijn jullie nog student, die maar bij Mr.PapaCash hoeven aan te kloppen. Leef toch eens in de realiteit zeg! Wat is jullie standpunt dan? ANDER VOLK EERST? Dan wens ik jullie succes op 18 mei! |
|||
![]() |
![]() |
#53 | ||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dit wil echter niet zeggen dat je op een democratisch, enorm welvarend eilandje moet wonen maar probeert ook elders dezelfde mogelijkheden tot welvaart & welzijn te creëeren. K heb al geschreven wat oa het verschil is tussen VB & AGALEV ( was maar een vb kan ook SP.a zijn) ofwel pak je problemen oorzakelijk aan ofwel probeer je de gevolgen zo goed en zo kwaad mogelijk op te lossen. Ahja, ik werk, was 't nog vergeten te zeggen. ![]() |
||||
![]() |
![]() |
#54 |
Europees Commissaris
|
![]() En zeg nu eens wat AGALEV de laatste 4 jaar voor de wereld gedaan heeft?
|
![]() |
![]() |
#55 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#56 | ||