![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
WIE is verantwoordelijk voor de lage pensioenen van zelfstandigen? De Vlaams-nationalisten? De pensioenen zijn federale materie en de twee grootste partijen maken geen deel uit van Vivaldi. Je kan hen bijgevolg de lage pensioenen van de zelfstandigen niet verwijten, noch het feit dat zij niet beslisten over het optrekken van de pensioenen voor zelfstandigen. Een alleenstaande zelfstandige die 35 jaar werkte geniet dankzij Vivaldi een pensioen van maar liefst 1.031,27 euro. https://www.liantis.be/nl/ik-ben-zel...ioen-berekenen
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meesten zitten in Brussel en Wallonië.
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat hebben ze eraan gedaan ? Laatst gewijzigd door Henri1 : 24 augustus 2021 om 15:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ziekenzorg en pensioen zal iedereen ooit benutten, de rest zal altijd weerstand oproepen. Zo wordt er in de reacties op het HlN artikel de thuiswerkende huisvrouw aangehaald als gediscrimineerd, terwijl we nu weten dat die enkel nog floreren in patriarchische milieu's |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er een redelijke binding bestaat tussen de bijdragen en de latere ontvangsten, dan zal het systeem altijd aan mijn verzuchtingen voldoen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
- 20 jaar opvoeding en opleiding, grotendeels op kosten van de gemeenschap - 20 jaar pensioen, op kosten van de gemeenschap - 10 jaar in allerlei vervangende stelsels op kosten van de gemeenschap - blijft over 32 jaar, waarin je dus voldoende bijdragen zou moeten betalen voor de andere 50 jaar. Ziet u het probleem? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De laatste keer dat ik dit hoorde was toen ze werken beloonde met het afpakken van een indexsprong en met 2 jaar langer werken. Wie politiekers gelooft, leeft altijd in vreugde. Trouwens dat pamperen van economisch nuttelozen mag wel wat minder.
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bijna de helft van ALLE Vlamingen die N-VA of VB stemden moesten eens uitkeringstrekkers zijn. Wedden dat het aantal uitkeringstrekkers dan wél wat uitmaakte voor jou? En heel wat meer dan een drol? Uiteraard heb jij er geen probleem mee dat een ferm deel van de 12 miljard per jaar die van Vlaanderen naar Franstalig België wordt "getransfereerd" naar het "teveel" aan Franstalige uitkeringstrekkers gaat.
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat specifiek het pensioen betreft, kan het wel zijn dat 32 man werkt voor 20 pensioenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() Is dat niet hetzelfde ?
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iets dat toekomstig is kan toch niet al verworven zijn.
Laatst gewijzigd door daiwa : 24 augustus 2021 om 16:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh toch wel, het is een indicatie over de productiviteit en werkzaamheidsgraad van een gewest.
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() de spreiding van parasieten is zoals virussen algemeen, evenveel autochtonen als allochtonen, het probleem ? tegenwoordig worden die 'begeleid' door 'softe' jonge vrouwelijke maatschappelijke werksters
Zie zorgen voor mama een woke programma van de vrt waarin 2/3 van de opgevoerde 'sukkelaars' enkel een schop onder hun kut/kloten nodig hebben |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() 2!
![]() |
#58 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 24 augustus 2021 om 17:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister
|
![]() Ach, tot 1980 was iedereen gedreven om te werken, had iedereen het goed en ging er op vooruit.
De Linkse praat geruggesteund door jaren lang beschuldigen en aanvallen op werkgever en aanzetten tot verzet tegen “werken” met staken….dus niets doen of de boel afbreken >>> uitgebreid steeds weer weergegeven op TV. Zorgt er voor dat er nu de vraag gesteld word wie wil nog werken? Want als men het pensioen wil behouden zal ergens dat geld vandaan moeten komen (Ochja, volgens sommigen hier moeten invaliden altijd zwijgen, sorry dan) ![]()
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 24 augustus 2021 om 17:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Ik weet in ieder geval dat mijn tante die van haar 42 tot haar 65 ste gedopt heeft een groter pensioen heeft dan mijn moeder die 42 jaar effectief heeft gewerkt.Tante heeft blijkbaar 49 jaar dienst gedaan.