Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 15 december 2004, 14:58   #41
Het Skill Effect
Banneling

Het Skill Effect's schermafbeelding

Standaard

Ik heb alles aan jou te danken!
Het Skill Effect is offline  
Oud 15 december 2004, 15:03   #42
big bad wolf
Parlementslid

big bad wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yossarian
Dat hebt u goed gezien. Net zoals er een verschil is tussen vrije meningsuiting en racisme. Probleempje voor Dewinter: het gaat hier niet om laster. Zoals u elders in deze thread kan lezen komt Dewinter BEWIJSBAAR uit de neo-nazibeweging.
1. ik lees die onzin van die gefrustreerde pater niet

2. als men om het Blok te veroordelen al 6x een wet (incl. grondwet) moet aanpassen, om dan via verouderde documenten en uitspraken tot een twijfelachtige conclusie komt, is dit rechtspraak naar Sovietmodel

3. als je FDW toch per sé veroordeeld wil zien voor racisme, stap dan naar de rechter, als hij een eerlijk proces krijgt (in tegenstelling tot de partij) en hij dus wordt vrijgesproken, mag je dan eindelijk je bek houden
Oud 15 december 2004, 15:18   #43
Yossarian
Parlementslid

Yossarian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door big bad wolf
1. ik lees die onzin van die gefrustreerde pater niet
Zou je beter eens doen, dan zou je weten waarover het gaat. Wat je hier dus zegt, is: ik weiger mij te informeren. Hoe wil je dan aux serieux genomen worden?

Citaat:
2. als men om het Blok te veroordelen al 6x een wet (incl. grondwet) moet aanpassen, om dan via verouderde documenten en uitspraken tot een twijfelachtige conclusie komt, is dit rechtspraak naar Sovietmodel
relevantie??

Citaat:
3. als je FDW toch per sé veroordeeld wil zien voor racisme, stap dan naar de rechter, als hij een eerlijk proces krijgt (in tegenstelling tot de partij) en hij dus wordt vrijgesproken, mag je dan eindelijk je bek houden
??
Je verwart een en ander. Nog even samengevat:

De Gucht beweert dat de partijtop fascistisch is. Zoals u kan (maar blijkbaar niet wil) lezen, klopt dat. Toch spreekt Dewinter over laster. Het is dus aan Dewinter om De Gucht een proces aan te doen. Dat zou pas leuk worden, kan heel Vlaanderen meegenieten van de publicaties van Dewinter in Signaal, Branding en Dietsland-Europa. Wedden dat Dewinter nooit klacht indient?
Yossarian is offline  
Oud 15 december 2004, 15:21   #44
big bad wolf
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect
ik heb es de laatste 10 pagina's met replies van jou gelezen, de enige posts met ietwat intelligente inhoud zijn nieuwsberichten die je quote. voor de rest slaag je er niet in om maar iets zinnigs te zeggen
Oud 15 december 2004, 15:25   #45
big bad wolf
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Zou je beter eens doen, dan zou je weten waarover het gaat. Wat je hier dus zegt, is: ik weiger mij te informeren. Hoe wil je dan aux serieux genomen worden?
ik wil me gerust informeren over zinnige onderwerpen. maar uit de verschillende keren dat ik etienne vermeersch op de tv heb beziggezien (incl. zijn walgelijk gescheld op het Vlaams Blok op vtm tijdens de vorige verkiezingen), heb ik geen zin om mijn tijd te verspillen aan essays van die man
Oud 15 december 2004, 15:28   #46
big bad wolf
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Citaat:
relevantie??
heel eenvoudig: De Klucht beschuldigt FDW van fascisme en racisme, mocht De Klucht een klacht willen indienen tegen FDW, vraag ik me af of ze opnieuw wat wetten zouden aanpassen om hem te kunnen pakken
Oud 15 december 2004, 15:28   #47
Yossarian
Parlementslid

Standaard

Citaat:
ik wil me gerust informeren over zinnige onderwerpen. maar uit de verschillende keren dat ik etienne vermeersch op de tv heb beziggezien (incl. zijn walgelijk gescheld op het Vlaams Blok op vtm tijdens de vorige verkiezingen), heb ik geen zin om mijn tijd te verspillen aan essays van die man
Mijn advies: kijk minder tv, léés meer.
Yossarian is offline  
Oud 15 december 2004, 15:32   #48
Yossarian
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Als u problemen heeft met "walgelijk gescheld", dat moeten de VB-congressen, uitspraken van VB-politici en interventies van VB-verkozenen u bijzonder pijn aan de oren doen. (overigens: als er iemand is die zelden of nooit op gescheld wordt betrapt, is het EV wel)
Yossarian is offline  
Oud 15 december 2004, 15:38   #49
big bad wolf
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Je verwart een en ander. Nog even samengevat:

De Gucht beweert dat de partijtop fascistisch is. Zoals u kan (maar blijkbaar niet wil) lezen, klopt dat. Toch spreekt Dewinter over laster. Het is dus aan Dewinter om De Gucht een proces aan te doen. Dat zou pas leuk worden, kan heel Vlaanderen meegenieten van de publicaties van Dewinter in Signaal, Branding en Dietsland-Europa. Wedden dat Dewinter nooit klacht indient?
wat jij zegt is dat FDW moet aangepakt worden over straatoude publicaties?

de pedofiel die vorige week werd neergestoken en verbrand werd vrijgelaten voor feiten die verjaard waren, Berlusconi werd vrijgesproken wegens omkoping van rechters amper 10 jaar geleden.het laatste jaartal in dat betoog die ik ben tegengekomen is 1993 waarin FDW schreef "De rechten-van-de-mens, ecologisme, antiracisme, mundialisme…allemaal nieuwe en vooral universele waarden die uiteindelijk valse schijnwaarden blijken te zijn." lijkt me nu niet bepaald iets om een rechtzaak over aan te spannen
Oud 15 december 2004, 15:43   #50
big bad wolf
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Als u problemen heeft met "walgelijk gescheld", dat moeten de VB-congressen, uitspraken van VB-politici en interventies van VB-verkozenen u bijzonder pijn aan de oren doen. (overigens: als er iemand is die zelden of nooit op gescheld wordt betrapt, is het EV wel)
enkel de eerste keer dat ik moest gaan stemmen heb ik niet op het VB gestemd, de paar keren daarop wel. begin mei voor het VB-congres in Antwerpen (dus iets na de eerste veroordeling) ben ik lid geworden. welke problemen zou ik dan hebben met de uitspraken van de mandatarissen?
Oud 15 december 2004, 16:30   #51
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect
Nee hoor, je bent gewoon een natuurtalent! Als ze "Idioot 2005" op tv geven ben jij zonder twijfel de enige en echte kandidaat!8)
jan hyoens is offline  
Oud 15 december 2004, 16:31   #52
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Mijn advies: kijk minder tv, léés meer.
Mijn advies: lees meer dan enkel de Morgen en paf niet zoveel!
jan hyoens is offline  
Oud 15 december 2004, 16:31   #53
Yossarian
Parlementslid

Standaard

Citaat:

de pedofiel die vorige week werd neergestoken en verbrand werd vrijgelaten voor feiten die verjaard waren, Berlusconi werd vrijgesproken wegens omkoping van rechters amper 10 jaar geleden.het laatste jaartal in dat betoog die ik ben tegengekomen is 1993 waarin FDW schreef "De rechten-van-de-mens, ecologisme, antiracisme, mundialisme…allemaal nieuwe en vooral universele waarden die uiteindelijk valse schijnwaarden blijken te zijn." lijkt me nu niet bepaald iets om een rechtzaak over aan te spannen
Straatoud volgens u, maar de auteur/verantwoordelijke uitgever heeft er zich nooit van gedistantieerd:

[font=&quot]"[/font][font=&quot]Men zal opwerpen dat dit ‘jeugdzonden’ waren. Maar vooraleer men iemands jeugdzonden kan vergeven, moet die eerst toegeven dat er zonde was"[/font]
[font=&quot]
"FD heeft nooit publiek erkend dat zijn oorspronkelijke racistische opvattingen onaanvaardbaar waren en dat geeft ons tot op heden het recht te stellen dat de zorgvuldig uitgevlooide teksten die hij en het VB thans naar voren brengen, alleen bewijzen dat we hier te maken hebben met sluwe wolven in schapenvacht."[/font]
Yossarian is offline  
Oud 15 december 2004, 16:34   #54
Yossarian
Parlementslid

Standaard

Citaat:

Wie spreekt er over het aanspannen van een rechtszaak? Mag ik er u nog eens op wijzen dat het DEWINTER is die De Gucht van laster beschuldigt. Zoals ik al zei: Dewinter zal evenwel nooit klacht indienen omdat anders zijn stinkend nazi-potje voor het grote publiek zal geopend worden
Yossarian is offline  
Oud 15 december 2004, 16:38   #55
Yossarian
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Mijn advies: lees meer dan enkel de Morgen en paf niet zoveel!
Bij mijn weten is die 'verboden tekst' van Vermeersch nooit in De Morgen gepubliceerd. En met mijn rookgedrag hebt u geen zaken. Had ik u eigenlijk iets gevraagd?
Yossarian is offline  
Oud 15 december 2004, 16:40   #56
Het Skill Effect
Banneling

Standaard

Citaat:
ik heb es de laatste 10 pagina's met replies van jou gelezen, de enige posts met ietwat intelligente inhoud zijn nieuwsberichten die je quote. voor de rest slaag je er niet in om maar iets zinnigs te zeggen
Snuffel dan maar eens in je eigen postkatern, nog rampzaliger!
Oud 15 december 2004, 16:41   #57
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Bij mijn weten is die 'verboden tekst' van Vermeersch nooit in De Morgen gepubliceerd. En met mijn rookgedrag hebt u geen zaken. Had ik u eigenlijk iets gevraagd?
Het was gewoon een vriendschappelijke raad he! Je hoeft daarvoor mijn neus niet af te bijten!
jan hyoens is offline  
Oud 15 december 2004, 16:42   #58
Het Skill Effect
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Nee hoor, je bent gewoon een natuurtalent! Als ze "Idioot 2005" op tv geven ben jij zonder twijfel de enige en echte kandidaat!8)
Ik heb een fan!
Oud 15 december 2004, 16:45   #59
EXTREEM
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Ja Yossarian u leest in de MORGEN dat er VLAAMS BELANGERS betrokken zijn bij die grafschenners.HET GEEN ER ZEKER NIET STOND.Dus zullen we maar niet teveel geloven wat u schrijft.
EXTREEM is offline  
Oud 15 december 2004, 17:04   #60
Het Skill Effect
Banneling

Standaard

geloof het vooral niet als het in uw eigenbelang is.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be