![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Welke fractie van de mensheid willen uitroeien is "erover" ? | |||
Zelfs de eerste dode is erover ! Wij zijn woke ! |
![]() ![]() ![]() |
2 | 40,00% |
1 moord is normaal, meer, dan ben je kierewiet. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Evenveel moorden als je mensen liefhebt. Meer is ongezond. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Meer doden dan het jaarlijkse normale overlijden in uw land. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Meer dan enkele procenten van de mensheid. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 20,00% |
Als je de meerderheid van de mensheid doodt ben je erover. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Hoe meer moorden, hoe beter. Je bent nooit psychopaat. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 40,00% |
Aantal stemmers: 5. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of ze er trots op zijn laat ik in het midden.
Mij niet gelaten. Ze kunnen met weinig veel schade aanrichten. Psychopaten sluit je best op. Tijdelijk, of desnoods definitief. Ze zijn uiteindelijk een gevaar voor de gemeenschap. Voor mijn part beschouw je Patrick van Es als een psychopaat. Intellectueel of niet. Er zijn veel intellectuele psychopaten. Ik reken hem af op zijn kennis. En tot nu toe word ik elke week toch IETS wijzer. Laatst gewijzigd door Rudy : 29 augustus 2021 om 18:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je het teveel voelt en triggert bij unsocial injustice, hebt ge wel wat anders voor. Wakker liggen, wroeten, ijlen, zweten, vasten, hallucineren, scheef gaan, kotsen, ... Ver-scrhik-ke-lijk
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie weet organiseert men binnen 100 jaar schoolreizen naar het standbeeld van Patrickve : "de grootste CO2 klimaatactivist van de 21e eeuw".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Europees Commissaris
|
![]() Weet wel: Een psychopaat is niet per se een moordenaar. Je kan de diagnose psychopaat krijgen zijn zonder één moord op je geweten te hebben. Een psychopaat is iemand met een persoonlijkheidsstoornis. Typische eigenschappen zijn: Geen berouw, geen spijt, geen angst, geen respect voor sociale en morele normen, weinig tot nauwelijks het vermogen om empathie te tonen. Abnormaal reageren op angst en pijn...
Het lijken wel antivaxxers.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben een meter zesennegentig.
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanaf wanneer?
Als je moord zonder geldige reden. Maar ook als je leidinggevende bent: https://www.jobat.be/nl/art/is-jouw-baas-een-psychopaat
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar er is altijd een geldige reden om iets te doen, ook moorden. Al was het maar de pret die je eraan beleeft.
Als je een pint pakt, is daar ook een geldige reden voor: het is plezant. Nu ben ik het misschien eigenlijk zelfs met U eens: een psychopaat gaat impulsief moorden zonder zelfs maar de minste goeie reden, ook niet de fun die je eraan beleeft. En ja, dat is pathologisch. Dingen doen waar je geen enkel voordeel aan hebt, geen enkele fun, is pathologisch. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik alvast niet hoor. U wel?
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hoeft niet te moorden om een psychopaat te zijn he. Allee ik ken er wel een paar die in aanmerking komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=0Ahn7dSjid4 Bij sommige mensen ligt de drempel gewoon veel lager. Het kan ook pure lust zijn, of gewoon om praktische redenen. Als er maar 5 man in de redingsboot past, wel ja da heeft nummer 6 pech he. Sommigen hebben daar de rest van hun leven last van. Anderen drinken een pintjen en gaan gewoon door. https://www.youtube.com/watch?v=XkwQ6EjLdMQ Falling down, of hoe iedereen er eigelijk op een bepaald moment genoeg van heeft. En ja ik vraag me ook af waarom die hamburger op de foto er altijd veel beter uitziet dan in het echt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou juist zeggen dat ge een psychopaat zijt als er geen enkele reden is. Gewoon een plots gaan moorden zonder dat ge zelf maar enig gedacht hebt waarom. Een beetje zoals een dronkaard weer gaat drinken, zonder te weten waarom, en daar niet eens pret aan heeft. Laatst gewijzigd door patrickve : 31 augustus 2021 om 09:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik schrok daar wel niet van toen er zo een Breivik figuur ineens opdook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sommige van die gasten voelen een dwang (stemmetjes, dwangneurose... ) Andere doen het uit lust. (plezier van het doden, of het zien sterven, wanhoop zien,... ) Uit macht (slachtoffers die smeken om hun leven) Gewoon plat opportunisme (roven / verkrachten) Zelf een huurmoordenaar voor wie het misschien strictly business is, heeft misschien van zijn hobby zijn beroep gemaakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |