![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister-President
|
![]() Dat zei hij in 2014.
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat hebben ze met Van Ranst ook gedaan. De liegende God(en), een specialiteitje van de Belgische Nederlandstalige Pravda.
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En hij stapte onvoorwaardelijk in de regering Michel. Zonder de PS, en met een staatshervorming......in de diepvriezer.
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Inderdaad. Hij kreeg dan ook de weerbots.
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik denk dat hij heel gelukkig zou zijn voorbij Di Poupo te geraken.
![]() |
#47 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat BDW zegt en doet is nogal eens totaal verschillend.
![]() |
![]() |
#48 |
Europees Commissaris
|
![]() Wij hebben het nog veel te goed. Blauwe Vlamingen krijgen via Stedenbouw vier bouwloten en op een grond die kleiner is dan die van de buur. En die verdomde Vlamingen denken alleen maar "Mijn grond niet. Ge kunt de pot op!" Maar we hebben toch een Vlaamse regering. Bukken jongens. Dat brengt meer op. Horen; zien en zwijgen. Altijd zo geweest en het zal zo blijven. Ik heb mijn Vlaams vestje over de haag gegooid. Laatst gewijzigd door werkman : 27 september 2021 om 20:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ben nu ook aan het lachen. Ditmaal kunnen zij ook de pot op. Ik ben die vendel-zwaaiers kotsbeu. Veel bla bla maar voor de rest zero. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hebben jou zo te zien een ferme kloot afgetrokken met je grond.
![]() |
![]() |
#52 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Die vent moet toch ook zijn verzet hebben. Maar ik weet het tenminste. Dat is tenminste een begin. Er zijn er een heel pak die het nooit zullen weten. Maar in alle geval toch bedankt voor de goeie raad. Ik zal het noteren. Weer een Vlaamse kiezer er bij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is weer een prachtige poging om mij woorden in de mond te leggen die ik nooit heb gebruikt. Dat heb je nogal meer bij Vlamingen. Die Vlaamse politiek is een echte potpourrie. Niemand weet nog wie er kan vertrouwd worden. En dat is niet nieuw. Dat is al jaren het geval. Op termijn lachen sommige beweerde Vlamingen zichzelf nog uit. Wie zijn de sukkelaars die vergeefs op zoek zijn naar geld? Kijk eens rondom uzelf. Ik woon achter een kapel. Jaren heb ik het meegemaakt dat oude vrouwen in de avonduren de kruisweg deden voor hun doodzieke man met kanker. Tot het stopte op zeker ogenblik. Die man lag op het kerkhof. Ik heb het nooit anders geweten. Weg oude dag in vrede. Het leven is zelfs in de dood niet rechtvaardig. De mens speelt zelfs tot zijn laatste snik roulette met zichzelf. En toch blijven we geloven in Goden die zich nooit laten zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister
|
![]() Citaat:
In principe doen de Linksen net als de verzekeraars: ze werpen met een constante klokvaster dan de treinen ![]() ![]() Dus opnieuw >>>> Op 2 september plaatste ik volgende, Werken en niet parasiteren onder Xi Jinping "gedeelde welvaart" Oooohja er was in de jaren '50 grote hongersnood in China zoals er nu nog soms zijn in Noord Korea. Maar nu is China en groot macht terwijl wij er financieel veel zijn op achteruit gegaan en Xi Jinping stelt heel duidelijk het volgende >>> China stelt: “werken” om gans het land te versterken en zeker géén hangmatten!!!! ...maar weinigen hier vonden dat ze er op konden op reageren...en toch gezien de gratis nonsens van PS en andere BLABLA van Groen en CO kan ik niet anders dan naar China verwijzen en in herhaling te vervallen. China, Wat toch het grote voorbeeld is voor de Linksen of toch zou moeten zijn, denk ik met beetje logisch boerenverstand toch!!!! Maar de “Linksen” in sjoelmerk België denkt steeds aan parasiteren en het veilig stellen van hun partijen en hun eigen zitje in het parlement EN de deelstaten EN de intercommunales EN……...door met geld te strooien naar hun kiesvee. Of moeten we eerst verzeilen zoals China voor 1950, zonder bedrijven of werk, in grote armoede en hongersnood waardoor de mensen slaafs op alles zullen moeten reageren >>>voor links hier ook iets voor "de mensen" zoals ze het steeds omschrijven in hun publiciteit preken gaat doen. Dus opnieuw: Meneer Di Rupo, co en de vakbonden >>> het parasiteren wat voor sommigen al decennia lang normaal is in Brussel en Wallonië zou niet pakken onder de “communist” Xi Jinping. China moet er in zijn geheel op vooruit gaan door te werken stelt Xi Jinping heel duidelijk. Of belastingen verhogen om dan het geld uit te delen aan hangmatten in een andere regio, provincie zal ook niet gebeuren in China! - Eén ding is duidelijk: China is niet van plan onder Xi Jinping een welvaartsstaat te worden die de belastingen verhoogt en de rijkdom herverdeelt onder de armste. Xi Jinping is voornemens een eigen strategie te kiezen voor China. Dat wil zeggen het verhogen van het inkomen door investeringen van de particuliere sector in de armste gebieden en het aanmoedigen van plattelandsbewoners om hun eigen bedrijf te beginnen. Werken, werken en nog eens werken om er boven op te komen is de boodschap in China. Terwijl de linksen en hun vakbonden het steeds hebben over minderwerken en alles gratis! Is het dan te verwonderen dat ons land er economisch steeds verder onderuit gaat. Dat er gevreesd word dat er geen pensioenen en zorg voor invaliden meer zal kunnen betaald worden. Pensioenen en zorg voor invaliden voor onze kinderen niet meer zal bestaan en zij alleen nog de schulden door de linksen nu zullen moeten betalen!!! Er alleen nog zeer dure energie centrales met gas zullen resteren waardoor onze bedrijven niet meer zullen kunnen concurreren met het buitenland…… ![]()
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 1 oktober 2021 om 17:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Minister
|
![]() - Eén ding is duidelijk: China is niet van plan onder Xi Jinping een welvaartsstaat te worden die de belastingen verhoogt en de rijkdom herverdeelt onder de armste.
Wat Xi Jinping wel heeft gedaan is de zeer grote bedrijven met drang aan gemaand om gelden vrij te maken om China in het algemeen financieel bij te staan. Geen belastingen maar bedrijven die helpen om China groter en vooral algemeen sterker te maken, wat de totale bevolking te goede zal komen. Dus zeer vergelijkbaar met >>> het op richten van soort stichting zoals Bill Gates en CO gedaan hebben in de VS!!!! (die stichting heeft zelfs hier al labo onderzoeken ondersteund) Veel geld dat NIET belast word volledig kan gebruikt worden om toch de staat, de bevolking, wetenschappelijk onderzoek enz te ondersteunen. Dus toekomst gericht en niet alles opsouperen zonder dat er indien ook maar iets zichtbaar overblijft zoals de linksen ( + particratie partijen ) hier al decennia doen. Om aan de macht te blijven
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 1 oktober 2021 om 17:52. |
![]() |
![]() |