![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar het debat gaat hier over waarom mensen zouden eisen dat wildvreemden zich gaan vaccineren. De enige reden waarom men LEGITIEM zou moeten gaan eisen dat anderen zich vaccineren is onder de dubbele hypothese: 1) het vaccin beschermt NIET GOED tegen zware ziekte, dus zelfs gevaccineerden lopen groot risico als ze toch besmet worden 2) het vaccin BELET HEEL GOED om anderen te besmetten. In DAT geval zou het zinvol kunnen zijn om van anderen te eisen dat zij zich vaccineren, omdat het vaccin ANDEREN beschermt, en niet de gevaccineerde. Maar ALLE wetenschappelijk materiaal dat we hebben, zegt het OMGEKEERDE: 1) het vaccin beschermt VRIJ GOED tegen zware ziekte 2) het belet transmissie maar enkele maanden en nadien is het daar maar weinig werkzaam op. Vergelijk het met maskers dragen. Wij WETEN NIET wat maskers doen. Maar stel dat maskers vooral zij die ziek zijn, beletten om anderen te besmetten. DAN kan men legitiem denken dat men kan gaan eisen dat ANDEREN maskers dragen, om U te beschermen. Maar stel dat maskers vooral de drager beschermen, maar niet veel doen tegen het besmetten van anderen. DAN is het totaal idioot om van anderen te eisen dat zij een masker dragen, maar draagt ge er beter zelf een, he. Wel, het vaccin werkt zoals het laatste bij die maskers. Laatst gewijzigd door patrickve : 27 september 2021 om 12:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Zo iets dus ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het schijnt zeer moeilijk te begrijpen te zijn voor gevaccineerden dat ze bij elke prik net meer kans lopen om zwaar ziek te worden door bijkomende, onbekende bijwerkingen van elke prik. Stupiditeiten vermijden? Angst is een slechte raadgever. Om niet het risico te lopen zwaar ziek door covid in een ziekenhuis terecht te komen, vergroot je dan maar je risico om in het ziekenhuis te belanden door je opnieuw te laten prikken met telkens risico op andere en nog meer bijwerkingen? Logica? Gevaccineerden lopen dubbel kans om zwaar ziek in het ziekenhuis te belanden dan gezonde, ongevaccineerden. 1. Door herbesmetting/covid waardoor ze dan ook nog anderen besmetten. 2. Door onbekende vaccin bijwerkingen - dat volkomen uitgesloten is bij ongevaccineerden. Wat is beter voor je gezondheid? ![]()
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Op dit moment ken ik ene positieve die net zo ziek is als de mensen waarvan ik wist dat ze ziek waren voor de vaccinaties. En raad eens, hij is al een tijdje dubbel gevaccineerd. Oh nee, hij ligt nog niet in het ziekenhuis, maar dat hadden die andere die ik kende van die leeftijd ook niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Behalve dan die paar die niet mogen gevaccineerd worden maar dan ben je waarschijnlijk ook beter vanaf.
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals met een paar honderdduizend op straat staan roepen of met 15000 in een evenementenhal?
![]() |
#52 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar vaxxers hebben NIET het recht om enige commentaar te hebben op MIJN vrije keuze om iedereen pogen te dwingen tot dezelfde keuze die zij wel vrij maakten. ![]()
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
Daar is in het verleden nog NOOIT iets goeds uit gekomen. En het is net DAAROM dat de verwijzingen naar nazisme en fascisme wel degelijk op zijn plaats zijn.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 27 september 2021 om 13:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
ik ben ziek geworden, en genezen. Dus ik ben natuurlijk immuun. Tot de volgende ziekte mij treft, en als ze mij niet doodt, dan geldt dezelfde uitspraak. ik draag dus evengoed mijn steentje bij, zonder de "gezondheidszorg" te belasten.
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan zie je toch ook in waarom een covid pas geen enkel sanitair nut kan hebben en enkel een chantagemiddel om aan de spuitenfetisch van enkele doorgeslagen politici te kunnen voldoen. Ik ben niet tegen vaccins, ik ben zelf gevaccineerd hoewel ik daar geen nut in zie op mijn leeftijd. Ik ben van mening dat iedereen boven de 50 zich zou moeten laten vaccineren, maar nooit verplicht. Ik ben wel tegen de absurde idiotie die we in heel europa vandaag zien waarbij men zelfs kinderen wil inenten en daarvoor openlijk discrimineert om hen daartoe te verplichten. Ik ben tegen een pasjessysteem dat geen enkel medisch nut heeft, maar dat wel zeer gemakkelijk kan misbruikt worden om allerlei andere zaken op te leggen. Ik ben tegen alles wat onze democratie en burgerrechten op de helling zet. Vacccins doen dat niet zolang ze niet verplicht worden, en dat zijn ze nu wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat willen we dus niet. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een beproefde, politieke tactiek die NOG steeds werkt! Elke keer worden groepen mensen tegen elkaar opgejut en uitgespeeld: Autochtonen tegen allochtonen Ouderen tegen jongeren Andersgelovigen tegen moslims Werkenden tegen werklozen Zieken tegen gezonde mensen Gevaccineerden tegen ongevaccineerden... Als élk mens nu eens voor zichzelf kiest en zich verder niet bemoeit met anderen hun vrije keuze - en zich dus niet als nuttige idioot door sociale druk voor de politieke kar laat spannen om verdeeldheid te zaaien, dan waren we nu niet in deze waanzin beland. Het is de schuld van de rabiate vaxxers dat de politiek de grondwet straffeloos kan blijven overtreden om ons allen de duivel aan te doen en onze verworven rechten, ja OOK de rechten van de vaxxers, onwettig te schenden. Het nazisme en fascisme zijn enkel mogelijk door de verdeeldheid van een deel gemanipuleerde zielepoten die daarmee ook zichzelf de das omdoen maar dat zelfs niet opmerken.
![]() |
![]() |
#60 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |