![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zelfs als dat gestemd wordt gaan er geen klachten komen. Vlamingen zijn oogklepdragers. Onder het mom van 'we gaan wat Franstaligen pesten' wordt hun vrijheid beknot door de politieke klasse. Die oogkleppen verhinderen hen om in te zien dat zij zelf daar op termijn de dupe van zullen zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moeten ze dan Frans kennen in Vlaanderen?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens de Belgicisten is de verfransing immers goed voor de Vlamingen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik heb het niet over medisch personeel dat geen Nederlands spreekt in Brussel hé. Ik heb het over medisch personeel dat geen Nederlands spreekt in Wallonië zelf (het gaat hier immers ook kennis van het Frans bij medishc personeel werkzaam in Vlaanderen). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoezo? Is enkel een Franstalige medische opleiding goed? Kunnen ze aan de Vlaamse hogescholen en universiteiten geen goede medische opleidingen geven misschien?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de alom gekende francofiele imperialistische arrogantie borrelt weer op
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Henri leeft nog altijd in de tijd van kardinaal Mercier.
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
Waar gij het haalt dat ik Vlaanderen wil verfransen mag Joost weten. Maar ik ben wel van mening dat de overheid zich niet te moeien heeft met taalgebruik in de privésfeer. Winkels en horeca behoren ook tot de privésfeer. Dat dit met gezondheid te maken heeft is larie. Hoe groot is de kans dat men in de horeca beroep moet doen op een medisch interventie? Die verplichting is dus volledig in wanverhouding tot het beoogde doel. Als de Vlaamse overheid zo begaan is met het welzijn van de bevolking, kan ze beter zorgen dat er voldoende (Nederlandstalig) dokters en tandartsen zijn. Dat probleem is veel groter. Ik vraag me trouwens af waar ik naar toe moet als mijn tandarts (leeftijdsgenoot) volledig stopt wegens pensioen. Nu zijn er al wachttijden van vele maanden. En een nieuwe tandarts vinden die nog patiënten aanneemt is ook al een probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus is het maar normaal dat er iemand aanwezig is die de hulpdiensten in het Nederlands kan bellen . Da kans dat Uw huis afbrandt is nog veel kleiner ,maar toch moet elke woning over brandmelders beschikken. |
|
![]() |
![]() |