![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43 |
Vreemdeling
|
![]() Cindy,
eerst zeg je dat het Vlaams Blok iedereen die naar België komt en zich aanpast (en wat houdt dat volgens jou in trouwens?) accepteert, maar dan is het ineens "onze" plicht om de "invasie" van "massa's" vreemde volkeren een halt toe te roepen, beetje contradictorisch toch? want wie weet kunnen die massa's zich toch aanpassen? volgens mij heb jij dan toch nog niet de intelligentie van een bij, laat staan van een mestkever, je praat gewoon de propaganda van 't Blok na. eerst racistische praat verkopen en dan zeggen da je nix tegen vreemdelingen hebt, zo typerend. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
Er zijn honderden miljoenen hopelozen in de wereld die ik graag help en die graag naar hier komen. Ik denk dat dit niet mogelijk is. Is dit contradictorisch? Wat denk jij daar nu zelf van? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier is nog een ander citaatje van hem: Citaat:
Citaat:
Van al de allochtonen die ik ken, heeft er nog nooit geen ene met de Koran rond mijn oren komen slaan om mij tot de Islam te bekeren Citaat:
Citaat:
Met multiculturele groet, Raf
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
|
![]() [quote="TomB"]
Citaat:
Dat is toch de logica zelf! Mag dat bij ons ook? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Raf schreef:
Citaat:
Maar ook zij hoeven zich niet in die mate aan te passen, niemand eist van hen om hun kinderen voor het slapengaan een stukje uit de bijbel voor te lezen. Niemand verbiedt hen een sluier te dragen en niemand eist zelfs van hen dat zij perfect het Nederlands machtig zijn. Wanneer ze echter wensen ingeschakeld te worden in het arbeidsproces dan is enige taalvaardigheid nu eenmaal een vereiste. Wanneer zij echter van ons gaan eisen dat ze voor alles en nog wat een tolk moeten ter beschikking krijgen dan is er inderdaad een probleem denk ik. Goede zaak voor de tolk, zo creëert men jobs, maar wel belastend voor de gemeenschap. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() mvg. Rogier ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Europees Commissaris
|
![]() Raf,
vergeet U soms niet de heisa welke er is geweest van een nieuwe belg om het luiden van de klokken in zijn buurt. maar wanneer ze schreeuwen uit de minaret. bakkes toe. Appelen met citroenen vergelijken. Mevrouw mag gesluierd op de pasfote, maar ik met nen cowboy hoed niet. kwestie van appelen en citroenen. denk eerst eens na, iets word niet altijd maar klakkeloos op het net gezet voor nen andere te ambeteren. Wanneer de allochtonen in den Turki een sluier dragen vliegen ze de bak in. Een voorbeeld, Turkse madam vertrekt op vacantie naar thuisland, mag niet binnen omdat op haar identiteiskaart een gesluierde dame staat. Wat doet Turkse madam? Vlug een internationaal paspoort aanvragen met fototje zonde sluierke. Of hoe de islam zich eveneens in bochten wringt. Ze willen zich verdomd niet aanpassen aan onze gewoontes. Resultaat, Antwerpen waar een grote meerderheid Joods is begint zich de laatste 10 jaar ook te outen. En zo kunnen we verder aan de kleding de ingeburgerden, of de mensen zien met respect voor hun gastheren |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Tsssssssssssss ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En er zitten naar mijn mening hier al veel te veel vreemdelingen naar mijn goesting dus inplaats van maar binnen te pakken immigratiestop, en onaangepasten terugsturen ,het zal al een heel pakske leefbaarder worden me dunkt! En meer plaats ook! ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() Wat wil het Vlaams Blok doen met Belgische criminelen?
Wat wil het Vlaams Blok doen met Buitenlandse criminelen? Waar ligt de grens waar de beslissing genomen wordt om een buitenlands crimineel terug te sturen? Is het niet discriminerend dat je andere straf krijgt omdat je een buitenlander bent? Gewoon vragen, misschien kan iemand het VB standpunt een beetje illustreren?
![]() |
#54 | |||
|
![]() [quote="luc broes"]
Citaat:
Op basis van dat onderzoek, en de lijn verdertrekkend, zal ik dan alle fabrieksarbeiders die iets crimineel doen een bepaalde straf geven, maar de eigenaar van het fabriek een andere straf. Omdat die in die andere groep zit. Dat is dan toch ook uw logica zelve.
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#57 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
ik woon zelf in een stad met een hoog aantal allochtonen. Ondanks het feit dat ik zelf nog geen slechte ervaringen heb gehad met allochtonen, ben ik niet zo naïef te ontkennen dat dit geen problemen teweeg kan brengen. Getto-vorming is één van die problemen, maar ooit al es nagedacht over de oorzaak daarvan? Vele allochtonen vinden door hun origine geen werk (verdoken discriminatie) en kunnen het zich dus ook niet veroorloven in een betere wijk te wonen. Dit zorgt ervoor dat vele allochtonen in dezelfde verwaarloosde wijken terecht komen, waardoor ook een deel van de autochtone bevolking vertrekt en zo is er weer een getto gecreërd. En natuurlijk kan niet iedere persoon met problemen hier komen wonen, maar wees gerust het grootste deel raakt hier niet eens omdat ze nog ni eens het geld hebben om hun kinderen eten te geven. En het zou inderdaar beter zijn de bevolking ter plaatse te helpen, maar hoe komt het dan dat België meer als twintig jaar na de afspraak nog maar aan de helft van de beloofde 0.7 % van het BNP komt voor ontwikkelingshulp? Ik wou gewoon reageren op de ongenuanceerde, ondoordachte Vlaams-Blok praat van Cindy, zo'n mensen moeten es meer nadenken en andere dingen lezen dan die rommel van t Blok. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Parlementslid
|
![]() Het feit dat veel allochtonen moeilijk werk vinden reduceren tot racisme is nogal simplistisch, andere facetten zijn het gebrek aan scholing, taalachterstand (zelfs bij de 3e generatie), bij allochtone mannen vaak het gezag van een vrouw niet willen aanvaarden. En over armoede bij allochtonen, ze hebben vaak grote gezinnen die hebben het zobiezo minder breed, dat geldt voor ook autochtone gezinnen, en wat dan te zeggen van de jonge allochtonen met hun BMW of Mercedes, veel allochtonen hebben trouwens riant optrekjes in hun eigen thuisland, allochtonen stellen gewoon andere prioriteiten op het vlak van geld, daarmee is de armoede of de kansarmoede niet groter dan bij autochtonen.
|
![]() |
![]() |