![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook al is er geen controle, ik zou het echter niet op mijn geweten willen hebben dat de uitbater een boete krijgt omdat ik geen QR code bij heb. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ligt er inderdaad vingerdik op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Fred, mijn standpunt is altijd geweest : gaan voor 100% vaccinatie, vrijwillig of verplicht maakt me niet uit. Maar dankzij de angst van enkele politici om de verplichting op te leggen zitten de normale mensen (=gevaccineerden) nu terug mee in de shit door het klootjesvolk dat zich weigert te vaccineren en zo de politiek een excuus op een bordje levert om de rol niet te lossen. En ja, aangezien ik gisteren zin had om een pint te gaan pakken met mijn maten heb ik dus ook moeten dat paske op mijn gsm zetten. Small price to pay. Masker veeg ik mijn kloten aan, behalve waar het niet anders kan : in een winkel. Waarom ? Omdat je anders niet binnen geraakt.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 2 november 2021 om 19:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen willen een pint gaan pakken, of een stukje gaan eten, en je pas laten scannen duurt 2 seconden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De maatregelen zijn niet leuk, en over de doeltreffendheid kan worden gediscussieerd. Dat er mensen zijn die om principiële redenen nergens willen naartoe gaan, ook al zijn ze gevaccineerd, maar louter om dat pasje, dat is hun probleem. Ik laat mijn leven niet bederven door principes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En moest je daar nu eens gewoon rustig over nadenken, dan zou je dat zeker beseffen.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Om the huilen.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Nazi's zitten mobiele telefoons te pushen zoveel ze kunnen. Neem nu Paypal, als je een account wil maken om bvb in shops in 't buitenland / andere munteenheden te kunnen kopen, vragen ze als eerste ingave je mobiele telefoonnummer. Even invasief als een winkelier die je vraagt hoeveel je verdient vooraleer zijn prijs te willen zeggen.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Mocht het vaccin een heel klein beetje doen wat men ervan beweerde, dan was er nu zo geen golf van gevaccineerde zwaar zieken he. Het is niet door nog wat meer mensen te vaccineren dat dat aantal lager zou gaan, niewaar. Dus begrijp ik uw zotte drang niet om 100% gaan te vaccineren, vermits dat niet alleen geen effect op sanitair vlak zou hebben, maar bovendien de paniek zelfs nog harder en sneller laten oplaaien bij de politiek en de dokters-kwakzalvers die de Wonderolie hadden verkocht. Nu gaan ze tenminste hopelijk de fout maken door nog een tijdje op "meer vaccineren" te hameren terwijl de golf gigantische proporties aanneemt en niet meer te stuiten valt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Nederand hebben ze het sinds vandaag blijkbaar nog een pak strenger gemaakt dan in België.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is een gewoonte op restaurant , hotel etc. Het komt echt niet storend over, eerder een gwoonte... Men moet daar niet beginnen argumentaties afsteken. Laat mij uw QR zien of GFYS, no place for you here.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dan pas volgend jaar .... Nochtans begint deze tijd de periode waarin virussen het weligst tieren... ![]() Hoe schrijnend is dat dan dat die "intelligentsia" uit de wetstraat met zulke shit afkomt ... ![]() Wachten tot het seizoen bijna voorbij zal zijn ,en dan pas erin vliegen... Dat is zoiets als die spits die van plan is om pas in de 99ste minuut een goal te maken... Laatst gewijzigd door Svennies : 2 november 2021 om 23:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allee ge zult maar eens gaan eten met uw maitresse , |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Madame onlangs besmet, checkt een paar dagen na haar test haar covid certificaat, en ja hoor groen.
Het is dat wij treffelijke beschaafde mensen zijn die zich aan de regels houden, maar wat had haar belet om in een vol cafe iedereen wat te gaan besmetten ? Tot zover deze lezing. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Schepen
|
![]() Volgens mij kunnen nieuwe regels en wetten die ons van bovenaf worden afgedwongen pas in voege treden als ze bij Koninklijk Besluit verschenen zijn in het Staatsblad.
Ik geloof nooit dat er in het Staatsblad werd opgenomen dat uitbaters van horecagelegenheden verplicht een smartphone moeten hebben. Wie spreekt mij tegen?