![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, in iets instappen waar eigenlijk niemand iets van begrijpt, dat een virtuele waarde heeft door niks gebacked wordt, vooral voor criminelen en criminele regimes gebruikt wordt. (Noord Korea) Wat zou er fout kunnen gaan...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarom dat de rechterlijke macht ook verkozen moet worden, of dat er een stevig gekozen tuchtcollege komt dat over die gasten kan waken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
hoeveel winst heeft die cera u ooit opgeleverd? heb je ooit de Lloyds zaak gevolgd? dat is ongeveer 40 jaar geleden in GB een aantal leden hadden ingetekend op een kapitaalverhoging om een andere maatschappij te verwerven bv 300.000.000 pond die andere maatschappij ging achteraf failliet Lloyd's zei: de intekenaars zijn hun geld kwijt De rechtbank zei: het is Lloyd's dat het geld slecht heeft geïnvesteerd, Lloyd's moest de intekenaars uit haat kapitaal vergoeden Het is ACW dat slecht geïnvesteerd heeft, ACW moet de schade betalen met haar kapitaal |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar je zou er iets van kunnen zeggen dat de beheerder van de venootschap verantwoordelijk is voor het kapitaal, maar dan zal het aan u zijn te bewijzen dat die het slecht geinvesteerd heeft. En dat is angelsaksische wetgeving of dat in de belziek gaat werken valt nog af te wachten. Niet te vergeten uiteindelijk keur je de jaarrekening mee goed, je zou kunnen stellen dat je wel inspaak hebt in die beslissing... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
als het intrest oplevert is het een SPAARREKENING en die hebben staatswaarborg van 100.000 euro per rekening het is niet de fout van ACW dat de banken failliet gegaan zijn maar het ACW heeft het geld op DEXIA gezet, ACW moet de spaarders vergoeden met ACW- kapitaal, immo, ... algemene vergaderingen met 800.000 leden zijn zelfs praktisch niet mogelijk, daar speculeert de top van ACW natuurlijk op zodat de top alles netjes zelf kan beslissen of je zou een digitale stemming moeten organiseren, maar daar denken ze natuurlijk, bewust, niet aan eerste punt op de agenda: ontslag van Swiggers |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Herinner mij nog dat toen in een mum van tijd alle cera spaarders transformeerden in cera aandeelhouders (met nog grotere snelheid gelijk nu de arco aandeelhouders zouden willen transformeren in arco spaarders). Een rechtbank heeft toen trouwens bevestigd dat het aandeelhouders waren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Gegokt en verloren. Ik moet ook het geld van de lotto die ik speel niet gaan terugvragen als ik niks gewonnen heb.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kies mij ,en ik zorg dat gij uw geld krijgt.... Ze zouden beter diegenen dagvaarden die hun deze blaasjes hebben wijsgemaakt zodat Peeters en Leterme voor hun leugens aansprakelijk gesteld kunnen worden... |
|
![]() |
![]() |