Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 november 2021, 11:22   #41
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht
Ongeveer als in bijna geen terwijl de rest van Europa opgesloten zat.

Misschien ben jij al vergeten hoe zweden in onze media zwartgemaakt werd, en er honderdduizenden doden voorspelt werden door onze eigen kwakzalvers, maar ik ben dat niet.

Je verstaat me verkeerd. Ik bedoel de Zweden niet als land maar als individuen. Die werkten ook van thuis uit, hielden het veelal op terrasbezoek (en niet binnen), droegen mondmaskers op drukke plaatsen, hielden afstand en kusten geen goedendag, maakten minder gebruik van het openbare vervoer, zetten de ramen open, kochten meer via het internet, ... Ze hielden zich daar zowat aan dezelfde maatregelen als de onze maar die waren er niet door de overheid opgelegd. Ik had dat liever hier ook zo gezien.

In de meltingpot gaat alles kapot.

Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2021, 11:24   #42
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Je verstaat me verkeerd. Ik bedoel de Zweden niet als land maar als individuen. Die werkten ook van thuis uit, hielden het veelal op terrasbezoek (en niet binnen), droegen mondmaskers op drukke plaatsen, hielden afstand en kusten geen goedendag, maakten minder gebruik van het openbare vervoer, zetten de ramen open, kochten meer via het internet, ... Ze hielden zich daar zowat aan dezelfde maatregelen als de onze maar die waren er niet door de overheid opgelegd. Ik had dat liever hier ook zo gezien.
Het is wat hen erin geluisd heeft he. Ze hadden beter volop elkaar gekust, veel feestjes gehouden, en elkaar maximaal besmet.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2021, 12:11   #43
IJsboer
Europees Commissaris

IJsboer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Je zou toch even moeten nadenken: verplaats U terug naar februari 2020. Bedenk iemand die U alle dingen die ondertussen opgelegd werden, vertelt. Bekijk uw antwoord hierboven, en wat ge die mens toen zou geantwoord hebben.

Je kan er toch moeilijk onderuit dat het corona pasje uiteraard richting Chinees sociaal krediet systeem gaat he. We hebben tot nu toe alles gecopieerd van de Chinezen, om te beginnen die lockdowns. Dat was iets dat nooit beschouwd was in het Westen. Zeker de Franse versie ervan, waar ge met een toelating op straat moogt, om gaan te winkelen, of om 1 uur op minder dan 1 km van uw woonst mogen wat frisse lucht te halen.

Dat was ook ondenkbaar in februari 2020 he. Dat was ook "hebdegij teveel films bekeken" ?

Dat pasje heeft sanitair geen enkele zin, en dient ENKEL MAAR om het leven zuur te maken aan zij die wettelijk toegelaten keuzes maken die men niet wil die je maakt. Binnenkort, als het VB aan de macht zal zijn, zullen de wettelijk toegelaten keuzes om NIET naar het VB congres te gaan, ook "afgeraden" worden, he. En zal men U daar met dat pasje ook het leven voor zuur maken.
Dat pasje is een typisch bureaucratisch resultaat van enerzijds de incompetentie van politici en anderzijds de absurditeit waarin de Belgische staat draait. Zoals een avondklok in Brussel vanaf 10u en in Vlaanderen vanaf 12u. En bij het afschaffen was dat dus ook vanaf middernacht waardoor Brussel de avond voorheen nog tussen 22u en 0u een avondklok had.

Verder geloof ik dat het GCT (Government Control Ticket / Coronapas / CST) weinig zin heeft wanneer 86% gevaccineerd is. De groepsimmuniteit ging toch bereikt worden wanneer minstens 70% gevaccineerd ging zijn? Maar ja, men neemt dan het Belgisch gemiddelde en als Vlaanderen het best is in Europa en Brussel het slechtst dan voeren ze maar federaal een coronapas in omdat "ze dat in Frankrijk toch ook doen en wij spreken Frans dus moeten we ze na-apen".

Ik ga niet ontkennen dat die coronapas een manier is voor de overheid om controle uit te oefenen op de vrijheden, maar om te gaan uitschreeuwen dat er "een regime wordt uitgerold om controle te krijgen over de gehele mensheid", dat lijkt wel het scenario van een dystopische science-fiction film. Geef toe. Dat klinkt als een oneliner uit een Terminator film ofzo.

Verder ben ik zelf ook tegen het GCT (Government Control Ticket), omdat het sanitair idd geen meerwaarde biedt. Als er 86% gevaccineerd is wil dat zeggen dat op 10 klanten er maar 1 niet gevaccineerd is. Het is dus overbodige administratie. 9 op tien keer komt er gewoon een groen vinkje op.

Hetzelfde met mondmaskers in de open lucht. Complete onzin die door Vanden Bang Broekventje wordt ingevoerd met als enige reden "ik ben zo bang! help!" zonder rationeel even na te denken.

Aan de andere kant denk ik ook: Vrijheid stopt waar die van een ander begint. Ik vind het ethisch niet verantwoord om je vrijheid als argument te gebruiken om tientallen mensen in een ziekenhuis te jagen en dan te zeggen "Ja, maar dat doe ik niet, dat doet het virus". Zoals ik al vaker lees: Een virus denkt niet. Een virus besmet geen mensen. WIJ besmetten mensen. Dus is het ook een burgerplicht om naast het eigen individu voor de groep te zorgen. Dit wil dus ook zeggen: Een klein risico nemen met een experimenteel vaccin. Als je er voor zorgt dat er honderden mensen niet meer in de kliniek belanden, is dat dan principieel zo verkeerd?

Nu ja, iedereen moet dat voor zichzelf uitmaken. Als iemand geen vaccin wil - het is niet verplicht - dus wie ben ik om te oordelen? Als iemand luide knallende scheten wil laten op een trein omdat scheten inhouden ongezond is, dan moet die dat ook maar gewoon doen zeker?
IJsboer is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2021, 12:26   #44
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Dat pasje is een typisch bureaucratisch resultaat van enerzijds de incompetentie van politici en anderzijds de absurditeit waarin de Belgische staat draait. Zoals een avondklok in Brussel vanaf 10u en in Vlaanderen vanaf 12u. En bij het afschaffen was dat dus ook vanaf middernacht waardoor Brussel de avond voorheen nog tussen 22u en 0u een avondklok had.

Verder geloof ik dat het GCT (Government Control Ticket / Coronapas / CST) weinig zin heeft wanneer 86% gevaccineerd is. De groepsimmuniteit ging toch bereikt worden wanneer minstens 70% gevaccineerd ging zijn? Maar ja, men neemt dan het Belgisch gemiddelde en als Vlaanderen het best is in Europa en Brussel het slechtst dan voeren ze maar federaal een coronapas in omdat "ze dat in Frankrijk toch ook doen en wij spreken Frans dus moeten we ze na-apen".

Ik ga niet ontkennen dat die coronapas een manier is voor de overheid om controle uit te oefenen op de vrijheden, maar om te gaan uitschreeuwen dat er "een regime wordt uitgerold om controle te krijgen over de gehele mensheid", dat lijkt wel het scenario van een dystopische science-fiction film. Geef toe. Dat klinkt als een oneliner uit een Terminator film ofzo.

Verder ben ik zelf ook tegen het GCT (Government Control Ticket), omdat het sanitair idd geen meerwaarde biedt. Als er 86% gevaccineerd is wil dat zeggen dat op 10 klanten er maar 1 niet gevaccineerd is. Het is dus overbodige administratie. 9 op tien keer komt er gewoon een groen vinkje op.

Hetzelfde met mondmaskers in de open lucht. Complete onzin die door Vanden Bang Broekventje wordt ingevoerd met als enige reden "ik ben zo bang! help!" zonder rationeel even na te denken.

Aan de andere kant denk ik ook: Vrijheid stopt waar die van een ander begint. Ik vind het ethisch niet verantwoord om je vrijheid als argument te gebruiken om tientallen mensen in een ziekenhuis te jagen en dan te zeggen "Ja, maar dat doe ik niet, dat doet het virus". Zoals ik al vaker lees: Een virus denkt niet. Een virus besmet geen mensen. WIJ besmetten mensen. Dus is het ook een burgerplicht om naast het eigen individu voor de groep te zorgen. Dit wil dus ook zeggen: Een klein risico nemen met een experimenteel vaccin. Als je er voor zorgt dat er honderden mensen niet meer in de kliniek belanden, is dat dan principieel zo verkeerd?

Nu ja, iedereen moet dat voor zichzelf uitmaken. Als iemand geen vaccin wil - het is niet verplicht - dus wie ben ik om te oordelen? Als iemand luide knallende scheten wil laten op een trein omdat scheten inhouden ongezond is, dan moet die dat ook maar gewoon doen zeker?
Wat als de schade van maatregelen veel groter is dan wat het opbrengt? Je moet ergens kunnen zeggen STOP, hier en niet verder.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2021, 13:07   #45
IJsboer
Europees Commissaris

IJsboer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Wat als de schade van maatregelen veel groter is dan wat het opbrengt? Je moet ergens kunnen zeggen STOP, hier en niet verder.
Dat sijpelt er gewoon in denk ik. Als men iets wil opleggen gebeurt dat gewoon. Botst men op een muur dan gaat men er rond tot men een weg vindt waarin er net niet genoeg weerstand is.

Er zijn allicht vele zaken in het verleden waar verontwaardiging over was of veel protest rond was, maar men is er toch in geslaagd het "in te burgeren" zullen we maar zeggen. Tot je op den duur een minderheid bent. En als jij met wat enkelingen als enige staat te roepen tegen een grote massa, wie wordt er dan als gek beschouwd denk je?

Misschien triestig maar het is een feit. Een Vlaming is altijd een aanpasser geweest. Hij is tegen de verfransing maar spreekt zelf Franstaligen in hun moedertaal aan. Hij is tegen mondmaskers, maar ik zie iedereen het overal braaf opzetten... We klagen veel, maar we doen niks. We zeuren over dingen, maar nemen geen actie. Hoe vaak ik al gelezen heb "We zouden moeten gaan betogen" en dan is er een betoging en komt er 10 man opdagen.

Ja, zo kom je ook nergens. In buurlanden is dat wel een andere mentaliteit. Kijk maar naar Frankrijk. Het is dan ook logisch dat men daar zo'n GCT (Government Control Ticket, een betere naam dan Covid Safe Ticket imo) invoert, maar op een Vlaams volk waarbij 9 op tien mensen bereid waren zich te vaccineren heeft dat totaal geen zin en ze maken er hun eigen draagvlak zelfs mee kapot. Ik ken veel mensen die net DOOR die covid pas geen derde prik meer willen en ik ben er eerlijk gezegd ook al door beginnen twijfelen.
IJsboer is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2021, 13:12   #46
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Goed gezegd.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2021, 13:18   #47
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik begrijp het verschil niet.
Oud 8 november 2021, 13:26   #48
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Dat is nochtans normale staatswerking, maar nu op steroids.
Oud 8 november 2021, 13:33   #49
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik begrijp het verschil niet.
Het verschil is dat:
  • Oftewel wordt verondersteld dat maatregelen worden opgelegd om een bepaald regime op te dringen;
  • Oftewel maatregelen worden beschouwd als iets noodzakelijks (maar inderdaad niet steeds accuraat).

Cru gezegd.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2021, 13:40   #50
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Het verschil is dat:
  • Oftewel wordt verondersteld dat maatregelen worden opgelegd om een bepaald regime op te dringen;
  • Oftewel maatregelen worden beschouwd als iets noodzakelijks (maar inderdaad niet steeds accuraat).

Cru gezegd.
Als men zegt dat de overheid het doet om CONTROLE TE KRIJGEN OVER VRIJHEDEN (maw, vrijheden dus te ontzeggen) ; of men zegt dat de overheid het doet om controle te krijgen over het volk, waar zit hem het verschil ?

Niemand zegt wat die overheden daarmee willen uitsteken he. Die zullen het steeds noodzakelijk vinden om dat uit te steken neem ik aan.

Laatst gewijzigd door patrickve : 8 november 2021 om 13:41.
Oud 8 november 2021, 14:20   #51
gertc
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Dat pasje was geen Belgisch idee, maar een Europees. En het wordt in verschillende andere west-europese landen even hard (of zelfs nog meer) misbruikt als bij ons.
Overigens, terwijl Alexander in maart 2021 nog beweerde van niet, en de Europese commissie officieel pas in mei 2021 de invoering van de pas voor internationale reizen goedkeurde, was de opdracht om het ding te implementeren al in oktober 2020 gegeven. Dus nog voor dat er ook maar één vaccin was goedgekeurd waren ze hier al mee bezig.
Citaat:
Dat heeft inderdaad geen zin bij 86% vaccinatie. Maar ook niet bij 66%, 46% of 6%. Punt is gewoon dat vaccinatie niets zegt over besmettelijkheid, en dat de pas dus niets zegt over de gezondheid van de drager.
Citaat:
Klopt, dat klinkt als een oneliner van een film. Helaas betekent dat niet dat het niet waar kan zijn.
Citaat:
Nee, dat is irrelevant. Als 1 persoon op tien écht gevaarlijker zou zijn dan de 9 anderen, en je kunt die persoon gericht uit je restaurant houden, dan zou het sanitair uiteraard een meerwaarde bieden, en de moeite waard zijn. Het probleem is dat de persoon met een rood scherm niet gevaarlijker is.
Citaat:

Nee, dat zou niet verkeerd zijn - als u een vaccin weet waardoor ik anderen niet meer kan besmetten, dan hoor ik het graag. Maar het bestaat niet - of toch niet voor dit virus. Een vaccin beschermt de persoon die gevaccineerd is. Niet de anderen.
Citaat:
Die persoon zal daarmee waarschijnlijk geen vrienden maken - maar hij wordt niet van de trein gegooid, hij verliest er zijn job niet door, en mag nog altijd op restaurant. Niet zo voor corona-vaccinatie. Die is helemaal niet vrijwillig. Als je de sleutel van je kluis overhandigt terwijl iemand een pistool op je gericht heeft, dan is dat geen 'vrijwillige gift'.
gertc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2021, 15:02   #52
Jan Janssen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertc Bekijk bericht
Dat pasje was geen Belgisch idee, maar een Europees. En het wordt in verschillende andere west-europese landen even hard (of zelfs nog meer) misbruikt als bij ons.
Overigens, terwijl Alexander in maart 2021 nog beweerde van niet, en de Europese commissie officieel pas in mei 2021 de invoering van de pas voor internationale reizen goedkeurde, was de opdracht om het ding te implementeren al in oktober 2020 gegeven. Dus nog voor dat er ook maar één vaccin was goedgekeurd waren ze hier al mee bezig.

Dat heeft inderdaad geen zin bij 86% vaccinatie. Maar ook niet bij 66%, 46% of 6%. Punt is gewoon dat vaccinatie niets zegt over besmettelijkheid, en dat de pas dus niets zegt over de gezondheid van de drager.

Klopt, dat klinkt als een oneliner van een film. Helaas betekent dat niet dat het niet waar kan zijn.

Nee, dat is irrelevant. Als 1 persoon op tien écht gevaarlijker zou zijn dan de 9 anderen, en je kunt die persoon gericht uit je restaurant houden, dan zou het sanitair uiteraard een meerwaarde bieden, en de moeite waard zijn. Het probleem is dat de persoon met een rood scherm niet gevaarlijker is.

Nee, dat zou niet verkeerd zijn - als u een vaccin weet waardoor ik anderen niet meer kan besmetten, dan hoor ik het graag. Maar het bestaat niet - of toch niet voor dit virus. Een vaccin beschermt de persoon die gevaccineerd is. Niet de anderen.

Die persoon zal daarmee waarschijnlijk geen vrienden maken - maar hij wordt niet van de trein gegooid, hij verliest er zijn job niet door, en mag nog altijd op restaurant. Niet zo voor corona-vaccinatie. Die is helemaal niet vrijwillig. Als je de sleutel van je kluis overhandigt terwijl iemand een pistool op je gericht heeft, dan is dat geen 'vrijwillige gift'.
In Oostenrijk worden zelfs de veiligste mensen buitengehouden, nl de mensen met een negatieve test mogen ook nergens meer binnen. Kijk maar eens hoe ver ze dat heeft gebracht.
Oostenrijk heeft al lang de cst, nooit de mondmaskerplicht gelost.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  Schermafbeelding 2021-11-08 om 14.59.29.png‎
Bekeken: 722
Grootte:  257,3 KB
ID: 115111  

Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2021, 15:35   #53
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat sijpelt er gewoon in denk ik. Als men iets wil opleggen gebeurt dat gewoon. Botst men op een muur dan gaat men er rond tot men een weg vindt waarin er net niet genoeg weerstand is.

Er zijn allicht vele zaken in het verleden waar verontwaardiging over was of veel protest rond was, maar men is er toch in geslaagd het "in te burgeren" zullen we maar zeggen. Tot je op den duur een minderheid bent. En als jij met wat enkelingen als enige staat te roepen tegen een grote massa, wie wordt er dan als gek beschouwd denk je?

Misschien triestig maar het is een feit. Een Vlaming is altijd een aanpasser geweest. Hij is tegen de verfransing maar spreekt zelf Franstaligen in hun moedertaal aan. Hij is tegen mondmaskers, maar ik zie iedereen het overal braaf opzetten... We klagen veel, maar we doen niks. We zeuren over dingen, maar nemen geen actie. Hoe vaak ik al gelezen heb "We zouden moeten gaan betogen" en dan is er een betoging en komt er 10 man opdagen.

Ja, zo kom je ook nergens. In buurlanden is dat wel een andere mentaliteit. Kijk maar naar Frankrijk. Het is dan ook logisch dat men daar zo'n GCT (Government Control Ticket, een betere naam dan Covid Safe Ticket imo) invoert, maar op een Vlaams volk waarbij 9 op tien mensen bereid waren zich te vaccineren heeft dat totaal geen zin en ze maken er hun eigen draagvlak zelfs mee kapot. Ik ken veel mensen die net DOOR die covid pas geen derde prik meer willen en ik ben er eerlijk gezegd ook al door beginnen twijfelen.
Hierin moet ik je wel gelijk geven. In Vlaanderen hebben we wel het stigma op rechts waardoor je direct als een Nazi wordt neergezet bij kritiek op de gang van zaken.
Oud 9 november 2021, 09:26   #54
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Om te lachen. In Vlaanderen is men beter gevaccineerd he

https://datastudio.google.com/embed/...8ab/page/tpRKB
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  Screenshot at 2021-11-09 09:25:04.png‎
Bekeken: 675
Grootte:  117,7 KB
ID: 115113  

Laatst gewijzigd door patrickve : 9 november 2021 om 09:26.
Oud 9 november 2021, 10:16   #55
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Volgens onze "GROTE GELEERDEN" ligt de recente stijging "NIET" aan de fuiven, voetbal, grote evenementen, reizen, massaal winkelen zonder masker enz; maar ...................aan de 65 plussers........ Foei 65 plussers. ZO DE BEEST UITHANGEN DAT HET GANSE LAND IN GEVAAR KOMT;;;;...
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2021, 10:18   #56
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Om te lachen. In Vlaanderen is men beter gevaccineerd he

https://datastudio.google.com/embed/...8ab/page/tpRKB
In Wallonië is ook veel meer natuur en social distance he.
In Vlaanderen organiseren ze zelf superverspreidingen in zones (treinstation bv) die naartoe het hele land verspreiden.
Ik heb het met mijn eigen ogen gezien.

Laatst gewijzigd door CUFI : 9 november 2021 om 10:19.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2021, 10:41   #57
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Volgens onze "GROTE GELEERDEN" ligt de recente stijging "NIET" aan de fuiven, voetbal, grote evenementen, reizen, massaal winkelen zonder masker enz; maar ...................aan de 65 plussers........ Foei 65 plussers. ZO DE BEEST UITHANGEN DAT HET GANSE LAND IN GEVAAR KOMT;;;;...
De stijging van de besmettingen is niemands schuld, dat is iets dat men niet kan tegenhouden, ook al doet men nu al, met veel brokken, anderhalf jaar alsof.

Daarentegen, het toenemen van zware zieken en dus het werk voor onze arme verpleegstertjes, dat is wel grotendeels door die groep mensen. 58% is 60+. Dat gezegd, ook de groep 40-59 is goed voor een kwart van de ziekenhuis opnames.
Oud 9 november 2021, 10:58   #58
Jan Janssen
Minister-President

Standaard

Citaat:
De stijging van de besmettingen is niemands schuld, dat is iets dat men niet kan tegenhouden, ook al doet men nu al, met veel brokken, anderhalf jaar alsof.

Daarentegen, het toenemen van zware zieken en dus het werk voor onze arme verpleegstertjes, dat is wel grotendeels door die groep mensen. 58% is 60+. Dat gezegd, ook de groep 40-59 is goed voor een kwart van de ziekenhuis opnames.
Ik weet waar jij kijkt voor die 58%, maar dat wordt een paar weken later altijd nog bijgesteld, altijd in het nadeel van de ouderen. Het zal eerder rond de 65% liggen.
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2021, 10:58   #59
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen Bekijk bericht
Ik weet waar jij kijkt voor die 58%, maar dat wordt een paar weken later altijd nog bijgesteld, altijd in het nadeel van de ouderen. Het zal eerder rond de 65% liggen.
Op de site van sciensano, hospitalisaties, pagina 2. En ja, dat loopt een tijdje achter.

Laatst gewijzigd door patrickve : 9 november 2021 om 10:58.
Oud 9 november 2021, 11:02   #60
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
In Wallonië is ook veel meer natuur en social distance he.
In Vlaanderen organiseren ze zelf superverspreidingen in zones (treinstation bv) die naartoe het hele land verspreiden.
Ik heb het met mijn eigen ogen gezien.
Brussel staat ook in het lijstje, eens kijken
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be