![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar wat hij schrijft en zegt stemt wel overeen met het gedachtegoed van een steeds groter aantal Vlamingen. Dat zal in 2024 (of vroeger) wel weer uit de verkiezingsresultaten tot uiting komen. Nog sterker dan dit in 2019 het geval was. Maar een tweede Vivaldi zal er niet meer in zitten.
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Overigens, ze moeten nog aan een meerderheid geraken hoor! Misschien met de communisten er bij? ![]()
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 11 november 2021 om 10:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() "U heeft België te accepteren!"
Ik vraag me eigenlijk af hoe mensen kunnen denken dat dit goeie PR is. Lijkt wel een pastoor van weleer vanop zijn kansel. Laatst gewijzigd door Weyland : 11 november 2021 om 10:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zou een einde aan het gezeik maken over pietluttigheden als taal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, we zijn weer eens heel ver afgedreven van het topic in het draadje... Heeft iemand onder jullie al eens opgezocht wat het stemmen totaal was van drijvende kracht Erik Van Der Eedt, de laatste keer dat hij op de lijst gestaan heeft ? Dat was in 2012 : 262 stemmen. In 2018 was hij er zelfs niet bij. Ondertussen is deze brave man zijn bankagentschapje Crelan gedwongen gesloten en nu zoekt hij zijn vrije tijd te vullen met een 'eigen nieuwe politieke partij'. Dit is een scheet in een fles. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is inderdaad niet veel, maar langs de andere kant, bijvoorbeeld vergeleken met het aantal stemmen van Vandenbroucke is het een enorm getal.
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Ik praat vaker als een radio-omroeper, tegenwoordig. Niet snobistisch als Tom Lanoye ofzo. Da's ook degoutant (in mijn oren). Laatst gewijzigd door Weyland : 11 november 2021 om 11:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Laatst gewijzigd door Weyland : 11 november 2021 om 11:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hier spreekt men Nederlands |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Valt me ook op bij sommige internet-Belgicisten. Ze willen het Frans en het Nederlands door het Engels vervangen uit pure wanhoop dit land bij elkaar te houden. Weg met het vervelende Nederlands waarvoor de Franstalige allergisch is, is de basisgedachte.
Vrijwel enkel Vlamingen denken zo. Laatst gewijzigd door Weyland : 11 november 2021 om 12:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ook onder Jambon I blijft het zo hoor, en die zijn minister van onderwijs is ook een vendelier. Dus ik vrees dat het een beetje te gemakkelijk is om te wijzen naar de tsjeven als de vendelierspartij copy-paste hetzelfde doet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk, dit zei onze vriend: Citaat:
Jij en ik weten dat dit niet zo is. Anders zou het Frans voor de Vlaming niet verplicht moeten blijven.
![]() |
![]() |