![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Schepen
|
![]() Besmettingcijfers kunnen inderdaad nog maar weinig boeien.
Cijfers ivm verhouding gevaccineerden - ongevaccineerden in het ziekenhuis daarentegen. Wat zijn de recentste cijfers daarvan eigenlijk ? Is het een indruk of worden deze cijfers precies niet veelvuldig gepubliceerd of speelt medisch geheim daar misschien ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De "setting" van besmet worden.
![]() De plaats van de crime! Menier Doktoor (¢ pve) ik denk dat ik het weet. Ik heb BRAAF de maatregelen 200, TWEEHONDERD, % gevolgd! MAAR! Op Allerheiligen. Aan 't zitbankje aan de ingang van 't kerkhof. Kwam er opeens ocharme een katje op me af! Het sniesde ocharme!
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat vraag ik me dus ook af. Een gezonde niet gevaccineerde (zoals ondergetekende) kan het niet doorgeven want die heeft het niet.... Zouden het dan toch de gevaccineerden kunnen zijn????
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat ik wel eigenaardig vind is dat ik , redelijk wat mensen ken in onze gemeente, en er niemand is die Covid heeft. Zelfs de mensen die ik ken heb ik gevraagd of zij iemand in hun omtrek kenden en de antwoorden waren allemaal negatief op één na....DE HUISARTS ... die de testen doet....maar de lichtste vorm hoor...
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk heeft dat totaal geen belang he. Als er weinig griep doden vallen, wil dat gewoon zeggen dat griep een verwaarloosbaar fenomeen is op sterftevlak, meer is daar niet aan. Waar je moet naar kijken, is het "normale" aantal doden, welke ook de oorzaak daarvan is. Dat zijn er ongeveer 30 per dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Minister
|
![]() Ja, besmette gevaccineerden geven het virus ook door, maar er zijn ook nog steeds besmette niet-gevaccineerden he.. Gevaccineerd of niet, iedereen blijft een potentiële verspreider en is dus verdacht. Enkel negatief-geteste mensen zijn onschuldig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet niet met wat ze bezig zijn, ik vermoed dat ze echt bang zijn van de komende griepgolf die ze zelf veroorzaakt hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eh, ja. 30 per miljoen inwoners.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het gaat dan ook niet om de kinderen, maar om de oudjes te beschermen. De macht is in handen van oudjes. Ze willen zich veiliger voelen in nabijheid van hun kleinkinderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan dus niet meer kinderen doodspuiten/beschadigen via vaccinatie dan aan corona zouden sterven om een paar ouderen extra bescherming te geven he. |
|
![]() |
![]() |