Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 november 2021, 13:48   #41
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Juist ja, maar bij een goedgekeurd vaccin is de vaccin maker inderdaad vrijgesteld van verantwoordelijkheid.
Daar zit het natuurlijk: men keurt de toepassing van een vaccin goed voor een groep die nog niet eerder het voorwerp was van onderzoek tijdens de ontwikkeling ervan. De schuldige medewerking van een aantal overheidsorganisaties...
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2021, 14:10   #42
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab Bekijk bericht
Dus we hebben
1 original sin concept
2 maturatie richting wuhan
3 foute dna reparaties

mss is het tijd om ne keer nen duvel te drinken (of 2)
Ik heb dat paper nog wat beter gelezen en eerlijk gezegd, hoe beter ik het begrijp, hoe onrustbarender het is...

Ik dacht eerst nog dat het iets specifieks was van lymfocyten, maar de geblokkeerde mechanismen zijn universeel en gekend. Op p 7 wordt gezegd dat het vooral 53BP1 en BRCA1 blokkeert.

Welnu, als je gaat kijken, is het blokkeren van 53BP1 een gekende oorzaak van kanker.

https://www.nature.com/articles/1210553

edit: blijkbaar zijn de kloten van de Schoof wel veilig...

Laatst gewijzigd door patrickve : 25 november 2021 om 14:17.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2021, 14:35   #43
Der Wanderer
Europees Commissaris

Der Wanderer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb dat paper nog wat beter gelezen en eerlijk gezegd, hoe beter ik het begrijp, hoe onrustbarender het is...

Ik dacht eerst nog dat het iets specifieks was van lymfocyten, maar de geblokkeerde mechanismen zijn universeel en gekend. Op p 7 wordt gezegd dat het vooral 53BP1 en BRCA1 blokkeert.

Welnu, als je gaat kijken, is het blokkeren van 53BP1 een gekende oorzaak van kanker.

https://www.nature.com/articles/1210553

edit: blijkbaar zijn de kloten van de Schoof wel veilig...
Zou een lichte covid-infectie dan beter kunnen zijn dan een vaccin wat dat betreft?
Oud 25 november 2021, 14:42   #44
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer Bekijk bericht
Zou een lichte covid-infectie dan beter kunnen zijn dan een vaccin wat dat betreft?
Koffie dik kijken he. Het lijkt er toch wel op dat covid, als zich dat bevestigt, kankerverwekkend kan zijn (zoals andere virussen).
Oud 25 november 2021, 15:19   #45
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Koffie dik kijken he. Het lijkt er toch wel op dat covid, als zich dat bevestigt, kankerverwekkend kan zijn (zoals andere virussen).
Om te vervolgen: alles hangt eigenlijk af of de cellen die dat ondergaan, nadien vernietigd worden. Als dat zo is, is er eigenlijk geen probleem. Als die blijven bestaan, wel.
Oud 25 november 2021, 15:40   #46
Victor Magnus
Schepen

Standaard

Tot dusver lijkt het alsof nog niemand de video (van ongeveer 50 minuten) heeft bekeken onderaan het artikel waarnaar ik verwijs. Niemand gaat dus in op de argumenten die de geleerden tegen de vaccins inbrengen...
Google eens Chester Southam: Amerikaans topviroloog die in de jaren vijftig opzettelijk 600 kerngezonde mensen inspoot met dodelijke kankercellen (zonder hen daarover te informeren) om te zien hoe snel ze zouden sterven... Het bewijs dat dit soort schepselen hetzelfde denken: Hij kwam nadien aan het hoofd te staan van medische verenigingen... (slachtoffers waren merendeel Afro-Amerikanen in gevangenschap)
Victor Magnus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2021, 16:11   #47
Infowarrior
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Victor Magnus Bekijk bericht
Tot dusver lijkt het alsof nog niemand de video (van ongeveer 50 minuten) heeft bekeken onderaan het artikel waarnaar ik verwijs. Niemand gaat dus in op de argumenten die de geleerden tegen de vaccins inbrengen...
Verhelderend Victor! En het zijn ook niet de minsten die hun zeg doen.
Infowarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2021, 22:30   #48
Walvader
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Het is natuurlijk wel problematisch, want men is daar iets aan het doen dat deontologisch eigenlijk niet mag.

Er zijn een aantal groepen waar klinische experimenten voor begrensd zijn: gehandicapten, kinderen, zwangere vrouwen. In tegenstelling tot normale volwassenen, waar men dus met hun toestemming experimenten mee mag doen onder zekere voorwaarden, mogen voor die groepen enkel maar experimenten gedaan worden onder heel strikte voorwaarden, die hier niet echt voldaan zijn.

1) het moet onmogelijk zijn om de resultaten te bekomen op een manier die deze groepen NIET solliciteert.

2) het mag hier enkel gaan om experimenten die een DUIDELIJKE POTENTIELE SANITAIRE WINST HEBBEN VOOR DE GROEP IN KWESTIE.

Kortom, men mag enkel maar vaccins uitproberen op kinderen, als:

1) om de werking daarvan te kennen, men enkel maar kinderen kan gebruiken (OK, het is voor kinderen, dus waarom niet...)

2) hier knelt het: enkel maar als vaccinatie voor kinderen significante sanitaire winst boekt VOOR KINDEREN.

Welnu, kinderen willen vaccineren om bejaarden dus uit IZ te houden, is NIET DAARIN BEGREPEN.

Men moet een significant sanitair voordeel kunnen aanbieden aan kinderen, en dat is er niet.

Het uittesten van, zeg maar, een polio vaccin voor kinderen valt daar WEL onder, want kinderen kunnen evengoed verlamd worden door polio als volwassenen. Het sanitaire voordeel voor kinderen is evident. Maar het vaccineren tegen een snotneus, niet. Covid is een te ongevaarlijke ziekte om kinderen OMWILLE VAN KINDEREN willen tegen te vaccineren.
Men kan amper bewijzen dat het vaccinatie risico kleiner is dan het covid risico.

De reden om kinderen willen te vaccineren is NIET om kinderen te beschermen, en daar is men dus deontologisch gewoon ongeldig bezig.
Mooie uiteenzetting. Vandaar ook dat je nu weer de DRANG in de media krijgt om via onheilsberichten en de schuld van het onheil bij de ongevaxten te leggen deze ongevaxten alsnog zich VRIJWILLIG te laten vaxen. VRIJWILLIG kiezen voor proefkonijn te spelen.
Walvader is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2021, 00:38   #49
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
50 minuten is lang.
Wat is de conclusie.
Als iedere link naar een video moet wordt bekeken dan hebben we tijd te kort.
Over welke video gaat het trouwens.

Laatst gewijzigd door Rudy : 26 november 2021 om 00:42.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2021, 01:02   #50
Victor Magnus
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
50 minuten is lang.
Wat is de conclusie.
Als iedere link naar een video moet wordt bekeken dan hebben we tijd te kort.
Over welke video gaat het trouwens.
U zegt? U meent dit werkelijk echt? Beide antwoorden op uw beide vragen staan namelijk te lezen in 1) De titel van de openingspost 2) De eerste zin van mijn openingspost (onderstreept en in het vet trouwens...)

Als zelfs dat u ontgaat, hoe kan u dan deftig deelnemen aan een debat? (plaatsvervangende schaamte!)

Dus het antwoord op uw eerste vraag: 'Wat is de conclusie?' =

'Covid niet kwalijker dan griep, vaccins daarentegen zijn verwoestend!'

Antwoord op uw tweede vraag: 'Over welke video gaat het trouwens?'=

Eindelijk wordt ons de complete waarheid over covid gepresenteerd in een ontluisterende video (Nederlands ondertiteld te bekijken onderaan deze link):

https://niburu.co/gezondheid/16882-e...re-oversterfte

Heb jij ooit opgelet in de klas?
Google eens Chester Southam: Amerikaans topviroloog die in de jaren vijftig opzettelijk 600 kerngezonde mensen inspoot met dodelijke kankercellen (zonder hen daarover te informeren) om te zien hoe snel ze zouden sterven... Het bewijs dat dit soort schepselen hetzelfde denken: Hij kwam nadien aan het hoofd te staan van medische verenigingen... (slachtoffers waren merendeel Afro-Amerikanen in gevangenschap)

Laatst gewijzigd door Victor Magnus : 26 november 2021 om 01:04.
Victor Magnus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2021, 06:10   #51
Walvader
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Om te beginnen is het zéér onprofessioneel dat ge als verzorger uw patienten betrekt bij uw persoonlijke mening en hen tracht te bewerken wat vaccinatie betreft. Ik zou vast en zeker een andere verzorger eisen of nemen.

Toen ik gisteren mijn booster ging halen was het in vergelijking met prik 1 en 2 superdruk op de parking en in het vaccinatiecentrum. Uw wensen niet voor realiteiten nemen.
Dat zijn de schapen, de gehersenspoelden. Die zijn altijd kritiekloos enthousiast.
Walvader is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2021, 09:52   #52
eti1777
Gouverneur

eti1777's schermafbeelding

Standaard

Volgens Statbel is 2021 een jaar met zowat de laagste sterftecijfers algemeen in jaren.

Moeten die tabbelen nog vervolledigd worden?

Waar maak ik de fout?

https://statbel.fgov.be/nl/over-stat...es/mortaliteit
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  image.png‎
Bekeken: 326
Grootte:  280,5 KB
ID: 115293  

Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  image (1).png‎
Bekeken: 333
Grootte:  143,7 KB
ID: 115294  

eti1777 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2021, 10:14   #53
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eti1777 Bekijk bericht
Volgens Statbel is 2021 een jaar met zowat de laagste sterftecijfers algemeen in jaren.

Moeten die tabbelen nog vervolledigd worden?

Waar maak ik de fout?

https://statbel.fgov.be/nl/over-stat...es/mortaliteit
Geen Fout, in 2020 zien we duidelijk een Covid-effect, in 2021 zien we duidelijk een vaccinatie-effect.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2021, 10:18   #54
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Geen Fout, in 2020 zien we duidelijk een Covid-effect, in 2021 zien we duidelijk een vaccinatie-effect.
In 2021 zien we vooral het effect van bejaarden die er gewoon een jaartje sneller van tussen gevallen zijn. Heel dit lockdown en maatregelengrapje is daarvoor bedoeld. Bejaarden 1 jaartje extra geven.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2021, 10:22   #55
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Grappig eigenlijk, dat TS blijkbaar echt verwacht dat men zever op een website voor certified nutcases, Reptilians en fantasten gaat bekijken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2021, 10:39   #56
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja, dat is waar: qua doden is het eigenlijk minuscuul geworden. En toch is het paniek aan boord he ! Want doden is niet waar het om te doen is. IC plaatsen voor gepensioneerden, daar draait onze maatschappij om. Je weet wel, die paar honderden die er eventueel niet zouden zijn.
Oud 26 november 2021, 10:52   #57
eti1777
Gouverneur

eti1777's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En dat is de enige mogelijke uitleg?
eti1777 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2021, 11:37   #58
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Eindelijk wordt ons de complete waarheid over covid gepresenteerd in een ontluisterende video (Nederlands ondertiteld te bekijken onderaan deze link):

https://niburu.co/gezondheid/16882-e...re-oversterfte

Aan het woord komen tientallen vooraanstaande experten uit alle delen van de wereld (professoren uit alle medische vakgebieden die hun licht kunnen werpen op elk deelaspect van de crisis).

De conclusie die zij trekken is schokkend: Covid is niet veel erger dan de klassieke seizoensgriep (weliswaar met evenveel doden) maar de vaccins die er tegen worden ingezet zijn verwoestend voor het menselijke lichaam en veroorzaken voortijdige sterfte... !!!

Geen voorbarige conclusies trekken aan de hand van de inhoud van het artikel aub, beste mede-forumleden, gewoon eerst even de hele video uitkijken en dan pas reageren liefst... zodat u dat kan doen met kennis van zaken!

Help deze boodschap verspreiden zodat de rest van de mensheid die nog niet is gevaccineerd (op de valreep) kan worden gered voordat onze dames en heren politici / vaccin propagandisten er met een vaccinatieverplichting in slagen de genocide voort te zetten!

Neurenberg II komt steeds dichterbij !

Al eerder getoond

Hier
Oud 26 november 2021, 11:39   #59
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Hierdoor laten jullie het je leven beheersen.

Ik ben 2 keer gevaccineerd.
Begin december krijg ik mijn boosterprik.
Ondertussen heb ik ook corona gehad.

Voor zover beheerst Corona mijn leven.
En ja, ook ik moet hier en daar een masker opzetten, en ja, ook ik ben beperkt in mijn vrijheid, maar er zijn zoveel andere mooie dingen in mijn leven.

Daar geniet ik van!

Antivaxers doen net het tegengestelde van waar ze voor staan.
Ze laten Covid, en bij uitbreiding de vaccins, hun leven beheersen.

Erg, heel erg.
Oud 26 november 2021, 11:40   #60
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
De zoveelste anti-vaxers draad.
Ik word dit stilaan kotsbeu.

Iedereen laat Covid 19 ons leven beheersen, alsof er niets anders meer is in dit aardse bestaan.
Video footage al eens bekeken?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be