![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zouden er een pak meer geweest zijn moesten er geen mensen zijn gevaccineerd. Vaccinaties helpt de ergste schade te voorkomen. Vaccinatie, is blijkbaar niet bij iedereen even doeltreffend (hangt ook af van de virusvariant), maar toch bij vele mensen. Er is geen enkele zinnige reden om zich niet te laten vaccineren. Het vermoeden is dan ook sterk dat antivaxers gewoon angsthazen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik quote patrickve hier die het perfect formuleert: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de gracht duiken? Naar rechts snokken? Kijk naar dat links lopen van voetgangers als ze geen eigen strook hebben. Vaak is daar dan een gracht. Gevolg: ze lopen zonder uitwijkingskans verkeer TEGEMOET. Wat moet de chauffeur die met de som van beide snelheden nadert, dan doen? Op het linkervak gaan rijden? Stoppen? Ik heb als fietser vaak gevaarlijke situties net door dat links lopen/rijden gezien. Enkele weken terug, baan zonder markeringen tussen gemeenten, een koppel voor me (ik rechts) dat links liep. Er hingen enkele auto's achter me, die me daardoor niet konden inhalen. Er kwam een auto uit de andere richting, die om dezelfde reden ook niet kon uitwijken. Resultaat: koppel en auto uit andere richting kwamen vlak voor elkaar tot stilstand. Met ik als fietser met enige auto's achter me hangende, als de enige factor die het verkeer ophield. Toen ik dan het koppel passeerde riep de man naar de auto dat zijn tenen bijna afgereden waren. Maar wat had die chauffeur moeten doen dan? Achteruit rijden met de snelheid van het koppel? Zo idioot is dat links lopen.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 27 november 2021 om 13:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil toch even herinneren aan de woorden van de Duitse Federale Minister van Volksgezondheid
Na nieuwjaar zijn alle Duitsers dood,genezen of gevaccineerd... Dit is een DIEPE uitspraak,ze zou aanleiding kunnen geven voor verstandige handelingen (helaas,ik zie die ook bij de Moffen niet direct,ook daar zit men hopeloos gevangen in de babyboom-poco-mallemolen met ZWARE gevolgen voor de jongeren) Laatst gewijzigd door kelt : 27 november 2021 om 13:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom niet ? Het helpt enorm tegen dakpannen. Ah, 't is vervelend. En de kans .... maar 't zal uw kop maar zijn he. Kijk, jij denkt - hebt je laten wijsmaken - dat vaccins nemen TOTAAL MAAR DAN OOK TOTAAL "onschuldig" is. Welnee. Ik behoor niet tot de mensen die zotte dingen gaan vertellen over hoe "gevaarlijk" die vaccins zijn, maar gelijk welke geneesheer die zegt dat er HELEMAAL NOOIT NIKS MIS GAAT met een vaccin nemen, is een vette leugenaar. Zijn vaccins daarom slecht ? Nee, het zijn geneesmiddelen zoals andere. Die in zekere omstandigheden veel meer voor dan nadelen hebben. Maar het probleem hier is dat we de voordelen al enorm hadden overschat. En dat de nadelen niet zo goed in kaart gebracht zijn als men aanvankelijk maar dacht. Ze zijn wel degelijk wat "significanter" dan bij het griep spuitje. Er is een gulden regel bij geneesmiddelen: matig zijn in hun consumptie. Dat is voor vaccins niet anders. Je consumeert een geneesmiddel als dat een significant voordeel heeft, en je aanvaardt dan de nadelen. Voor mensen, allez, zeg boven de 40 is de korte-termijn winst met vaccin duidelijk, en overwint de korte termijn kost. Daaronder is het wat meer flou. Ja, tussen de 20 en de 40 lijkt het er op dat je wat korte termijn winst hebt, en lijken de nadelen nog kleiner. Maar we kennen de immunologische gevolgen niet op termijn. We weten niet of deze vaccins uw immuniteit "blokkeren" op het oude virus. We weten niet in welke mate een te HOGE vaccin consumptie uiteindelijk niet nadelig is. Natuurlijk, voor mensen boven de 50 is die korte termijn winst zodanig groot, dat die nadelen in de toekomst daar niet tegen op wegen. Het is beter om aan corona te sterven binnen 2 jaar dan nu. Als het vaccin maakt dat je binnen 2 jaar geen bescherming meer kan bekomen, dan heb je toch 2 jaar "gemoedsrust" gekocht. Dat is toch dat. 2 jaar gewonnen. Maar daaronder is het eventuele bilan van "nu wat beter beschermd tegen een klein risico, binnen 2 jaar misschien daardoor mijn risico serieus verhoogd" een idiote gok, niewaar ? Laatst gewijzigd door patrickve : 27 november 2021 om 14:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Minder snel in het ziekenhuis, ja. Minder snel besmet absoluut niet. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk niet, want er ontbreekt een heel belangrijke parameter: welk aantal van die mensen had onderliggende aandoeningen of al een zwak immuunsysteem? Er valt bijgevolg niets met zekerheid te besluiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
b. Vaccinatie is - ongeacht tegen wat dan ook - nooit sluitend en bijgevolg kan men geen conclusies trekken zoals u doet. c. Emogedoe is vaak de laatste strohalm als de argumenten ontbreken. Jongeren ondervinden zo goed als geen impact van een coronabesmetting. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn trouwens heel redenen om zich niet te laten vaccineren: gezondheidtoestand, leeftijd, aard van de vaccins, enzovoort. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Of heeft u als rechts-extremist een hekel aan linkse toestanden vooral als deze goed uitpakken? ![]()
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat jij "een gecompliceerd en verwarrend soepje maken." noemde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En uit die terugrekening naar ABSOLUTE cijfers,gelukkig ook te vinden op sciensano,zien we hoe ONBENULLIG de "coronaslachtpartij" eigenlijk wel is,en,als we even iets langer erover nadenken,de ENORMITEIT van de "maatregelen"....al sedert verleden jaar...mede waardoor ook mijn werkgever (nochtans toelevering electrotechnische goederen) zware averij opgelopen heeft......hetgeen in '22 want de zever gaat gewoon verder en verder,ik twijfel er niet aan, GEVOLGEN gaat hebben op de werkgelegenheid,ook de mijne ...... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Europees Commissaris
|
![]() Het woordje 'tot' is een van de gevaarlijkste woorden in statistiek. Dat woord gebruiken is alvast een voorbeeld van cijfers NIET brengen zoals ze gebracht moeten worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() in welke groep zitten de meeste lottospelers eigenlijk
ik gok op de vaxers
![]() |
#59 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Links de gemiddelde opnames per dag per groep over een periode van 14 dagen. Dat is dus 0,21. Met andere woorden: om de 5 dagen wordt er een jongere met Corona opgenomen op IC. Drama, oh drama: 3 jongeren over heel Belgie over een periode van 2 weken. |
|
![]() |
![]() |