![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Risico-patiënten moeten in quarantaine kunnen gaan (als ze dat willen) en de rest van de bevolking moet terug naar 02/2020.
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vergelijking spoort totaal niet. Een CST wordt grotendeels - zoals onlangs bleek uit een radio-interview - gebruikt door gevaccineerden. Voor hen gaat de deur wagewijd open, zonder test. Nu kan het heel goed zijn dat de gevaccineerde besmet binnen gaat en anderen op zijn beurt besmet. De kans dat het om gevaccineerden gaat, is heel groot. Daar gevaccineerden zich veilig voelen, is de kans op zijn beurt weer groot dat ze door een losse omgang weer anderen besmetten. Het is dus geen risicobeperking (zoals een snelheidsverlaging), maar juist het compleet loslaten ervan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je creëert er ook een vorm van privilege gevoel bij. Mensen hebben dat graag: privileges. Iets mogen doen wat een ander niet mag doen.
Ondertussen zijn de CST'rs in de meerderheid. Oeps, dan kunnen we niet meer spreken over privileges. Groepsgevoel misschien, met 11 miljoen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar om de jeugd tot vaccinatie te dwingen, moest men het CST koppelen aan toegelaten "riskant" gedrag, en daardoor heeft men natuurlijk veel ouderen aangezet tot een riskantere besmetting (omdat die dat echt geloofden, van dat "safe" he, oude mensen zijn niet van de snuggerste zie je). Maar ja, dat is de sanitaire prijs die men vond, die men diende te betalen om wat plaatsjes kunnen te winnen in de vaccinatie graad koers. En daar draait het toch om he, niet de volksgezondheid, maar de fetish cijfertjes van overheden. Als er daar wat oude lullen voor moeten extra ziek worden, moeten we dat er maar bij nemen, hebben ze gedacht. Toch weeral een aantal voetballers gevaccineerd, toch weer dat gewonnen ! Laatst gewijzigd door patrickve : 1 december 2021 om 14:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gaat sowieso worden hervormd in beroep.
Jammer natuurlijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vermoed dat jouw pot gramschap nog veel groter is.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat gevaccineerden op basis van hun cst zich teveel zijn gaan veroorloven, dat is best mogelijk. Spijtig, maar mogelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Met een CST in de hand komt men veilig overal in het land."
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het was de epidemie van de ongevaccineerden, herinner U. Met een CST was je onder gevaccineerden, dus was je reeds aangekomen in dat veilige rijk der vrijheid. De "piepkleine" kans dat er daar toch een besmettinkje doorgegeven werd was totaal aanvaardbaar, daarom dat men dat pasje ook invoerde. En nu zou blijken dat men veilig was op voorwaarde van het CST toch niet teveel te gebruiken ![]() Met het CST was een TOTAAL NORMAAL LEVEN mogelijk, werd U gezegd. Je moest helemaal niet "opletten". Opletten, dat was voor die onnozelaars van antivaxxers en schoolkinderen, niet voor brave gevaccineerde burgers die het voor een ander deden, niewaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als gezonde, 29-jarige maakte ik me niet echt heel druk om mijn gezondheid. De betere bescherming was vooral een 'bonus'. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 1 december 2021 om 15:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is ongelofelijk hoe al die volgelingen van de Grote Kwakzalvers vergeten zijn wat hun eigen positie was destijds... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wetende wat je nu weet, ga je voor de 3e? 4e? 5e?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() Je vraagt het niet aan mij, maar ik wil daar toch ook op antwoorden.
De kans dat ik een vierde jab ga laten zetten , is toch heel klein. Ik weet niet of de analogie wetenschappelijk verantwoord is, wsl niet, maar voor hepatitis b heb ik ook 3 vaccinaties moeten ondergaan. Mss , als het een aan een recente strain aangepaste dosis is, en dan nog.
![]() |
#58 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Of gaan we ons als maatschappij dan uiteindelijk toch verzetten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik herhaal eventjes: het CST is geen vermindering van de risico's zoals een snelheidsverlaging. Integendeel, het verhoogt zelfs het risico. In de praktijk wordt de coronapas een toegangsticket voor de gevaccineerden. Overal mogen ze binnen; een test hoeft niet. Er is dus totaal geen zicht op hun toestand: er kunnen mensen tussen zitten die besmet zijn, maar geen symptomen hebben. Er kunnen gevaccineerden zijn die licht symptomen hebben, maar die niet onmiddellijk toeschrijven aan een coronabesmetting en zich bijgevolg ook niet laten testen. De kans dat er bij de gevaccineerden iemand zit die besmet, is bijgevolg hoog, heel hoog. Toch laat men iedereen door de CST toe. Bijgevolg neemt het risico op verspreiding van het virus en dus ook besmetting toe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
In mijn sociaal leven , laat ik alleszins blijken het niet eens te zijn met het 'gemaatregel'. Tot daar mijn 'verzet'.
![]() |