![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar, de vraag kan inderdaad gesteld worden hoelang wij onze maatschappij nog gaan gijzelen omdat er een bepaald virus rondwaart ? Gaan we echt een verloren generatie laten ontstaan door weinig efficient afstandsonderwijs (nog nooit zoveel vragen voor bijles geven gekregen) Gaan we echt mensen verbieden van familiaal samen te komen Gaan we echt sectoren bewust kapot maken ? En zo ja waarom ? Ik ga volledig mee met de mening dat mensen verbieden in familiaal verband samen te komen, eerder crimineel dan voorzichtig is.
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 3 december 2021 om 09:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij de start van de pandemie, toen er nog geen vaccin was en men gewoon nog veel minder informatie had was dat verdedigbaar. Moeilijk, maar verdedigbaar. Maar wie dit nu nog durft propageren, nadat 90% van de bevolking zijn 'burgerplicht' heeft gedaan en zit te wachten op zijn/haar booster mag voor mijn part aan de lantaarnpaal voor het parlement bungelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De zeer zware maatregelen die in maart - mei 2020 werden genomen, vind ik op zich niet zo problematisch. We wisten eigenlijk totaal niets over hoe hard COVID zou toeslaan. Op basis van beelden uit Bergamo, kreeg men de indruk dat we hier met honderdduizenden doden zouden zitten als we niet snel ingrepen. Met de beslissingen die de politiek toen heeft genomen - ook al bleken ze niet allemaal even verstandig achteraf - heb ik dan ook niet echt problemen. Maar nu kan men zich niet meer achter onwetendheid verschuilen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) draadvervuiling. Het gaat over partijfinanciering en graaien van Vivaldi.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De regeldrift van het door paniek-virologen aangestuurde overlegcomité mag niet eindigen in het blijvend verzetten van de doelpalen van ons privé leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bien étonnés de se retrouver ensemble ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
Ik zal in elk geval blijven posten wat ik denk te moeten posten, binnen de forumregels natuurlijk. U gaat dat niet bepalen voor mij. En bewijs de leugen ! Dat gaat u niet kunnen want er is geen leugen !
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 3 december 2021 om 10:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is een privé-onderneming hypocriet als ze voorstander zijn van zware belastingen voor iedereen, maar niet als enige meer belastinggeld wilt afstaan? Ik vind van niet. Als uw concurrenten niet aan dezelfde regels onderworpen zijn, overleef je niet hé. Dan word je weggeconcurreerd omdat uw concurrenten dezelfde producten/diensten zullen kunnen leveren met een veel hogere winstmarge. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik ben ook de afspraak op dit forum, om van gedachten te wisselen zonder draadvervuiling, zeer genegen. Wat is jouw mening dus over de gemiste kans van de Vivaldi-partijen om eens deftig te snijden in de partijfinanciering? Ik verneem die oprecht graag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
Trouwens hier worden zoveel draden over hetzelfde gestart dat ik het echt niet meer kan volgen om elke keer hetzelfde te typen https://forum.politics.be/showpost.p...0&postcount=19
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 3 december 2021 om 12:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
Alsof de VLD een voetveeg is, alhoewel, voetveeg, dweil, het verschil is academisch...
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() Inderdaad, de Schoofzak, de belgicistjes zijn weer de aandacht aan het afleiden.
De Vivaldi partijen steken veel belastinggeld in hun zakken, en weigeren daarop te besparen, ze willen een besparing "op maat", die enkel de concurrenten (vooral VB en PVDA) treft die zij uitgekozen hebben...