![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Meer nog: de broodheren zullen dit nog veel meer kunnen doen dankzij de coronapas. Citaat:
De (grond)wettelijke superioriteit van de Walen en hun minachting jegens de VL die hen betaalt, is te fundamenteel. De beslissingen genomen en verklaringen, wijzen een andere richting uit. Citaat:
Als de winnaars van verkiezingen steeds opzij worden gezet... Politici zetten ook hier mensen tegen elkaar op. Citaat:
Citaat:
De overheid is echter de motor van de polarisatie. Neem de coronapas voorgoed weg, en de gemoederen zullen temperen waardoor er naar een maatschappelijke oplossing kan worden gezocht. .
- Stop de renovatieplicht ![]() - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? Laatst gewijzigd door fbpolitics : 4 december 2021 om 01:25. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ooit een volk gekend dat gelooft dat een derde en zelfs vierde shot van een antieke vector beterschap zal brengen? Als ze al opperen kinderen te vaccineren, is geen middel te klein om die vaccinazi naar de ondergrond te flikkeren. Mensen die kinderen vaccineren en spreken van gedwongen vaccinatie zijn de enige echte terroristen.
SOLUS CHRISTUS Laatst gewijzigd door CUFI : 4 december 2021 om 07:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Je praat gewoon een bende afgekochte virologen na Van Zwanst heeft het inmiddels zelf toegegeven. ![]()
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 5 december 2021 om 16:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() VR's oproep lijkt op een verkoopspraatje van Sachsenring: "Onze Trabant heeft veel motorproblemen, maar laat dat toch geen reden zijn om geen Trabant te kopen".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() VR's oproep lijkt op een verkoopspraatje van Sachsenring: "Onze Trabant heeft veel motorproblemen, maar laat dat toch geen reden zijn om geen Trabant te kopen".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar “wir haben es nicht gewusst” moet eigenlijk zijn; “wir haben es nicht verstanden.” Er zijn niet veel slechte mensen, maar er zijn héél veel mensen die slechte mensen “geloven.”
![]() |
![]() |
#48 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat kon men anders na 8 jaar op de wachtlijst gestaan te hebben en reeds betaald te hebben?
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je volgde onverkozen hofnarren die met eugenetische bedrijven collaboreren of je volgde niet.
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
Dat zijn niet onze vijanden, als we hen uit hun hypnose kunnen halen.
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In nazi Duitsland deden feiten er ook niet meer toe. Zodra die gehypnotiseerde geesten feiten gepresenteerd kregen, triggerde de staatspropaganda in die geesten en vielen ze in de technieken die we hier van hen gepresenteerd zien. Als de politiek iets wilt bereiken, moet ze de massa maar de stuipen op het lijf jagen en wortels voorhouden. Het is de oudste techniek van dictators. Het is vele duidelijk geworden bij corona, maar die derde rijkers (die nu globalisten heten) zijn al voor onze geboorte bezig hoor.
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
Maar, Ik ben een meester van mijn toekomst, en geen slaaf van mijn verleden.
![]() |