![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dinsdag 8 juli 2014 om 08:22
Delphine Boël en haar moeder Sybille de Selys Longchamps zetten namelijk beiden hun villa te koop. De twee wonen naast elkaar in Ukkel, maar Delphine zelf zou in het pand maar moeilijk kunnen aarden. De vrouw zette haar villa daarop te koop voor een vraagprijs van maar liefst 3 miljoen euro. Genoeg reden voor Sybille om hetzelfde te doen met haar optrekje. Het is geen geheim dat Sybille al een tijdje weg wilt uit België en voorgoed haar intrek in haar Franse woning wil nemen. Wie in het Franse telefoonboek bladert, vindt er zowaar Delphine Boël, de dochter van Albert II, terug. Delphine ‘woont’ er in de ‘Bastide Blanche’ in het dorpje Saint-Antonin in de Var. Het dorpje Saint-Antonin ligt naast Villecroze waar moeder Sybille de Sélys woont. Een bewoner van Saint-Antonin bevestigt dat de ‘bastide’ van Delphine is – sinds 10 jaar al. Of ze er nu nog woont weet niemand met zekerheid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Dit druppelt van het pantser van mijn onverschilligheid". ofte "Cela ruisselle sur la carapace de mon indifférence."(Dat laatste klinkt wel melodieuzer - Ne vous en déplaise.)
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan: de hamvraag blijft.
Waarom dat obsessief volgen van Royalty? Is dit een verborgen liefde voor Belgenlandse -al dan niet bastaard- Royalty idioten waarmee je schuchter uit de kast komt, nu? ![]() Altijd maar die vragen, niet...?
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die hebben blijkbaar niet genoeg aan de nieuwe miljoenensubsidies (die de PVV al jaaaaaaren belooft af te schaffen? Geef toe, een Belgisch product van koninklijk overspel dat in een mediaspektakel mee danst. Daar kunnen toch geen miljoenensubsidies tegenop?
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vroeg het aan de Witte, madam. 'k Wist niet dat hij de Belgische media vertegenwoordigde.
My bad?
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Monarchie ook mee helpt om de populariteit van de Monarchie verder naar beneden te halen bij de Vlamingen. Dat bevordert immers de komende Vlaamse onafhankelijkheid. Dus go Delphine go en blijf maar verder in het Engels communiceren op de Vlaamse TV zenders. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 6 december 2021 om 11:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ten andere -> Ik kruip niet: ben geen Vlonderaar, hé. ![]()
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En niet iedereen valt in zwijm voor het Frans omdat het melodieuzer zou klinken. Als het daar op aan zou komen dan wordt het weke Frans glansrijk voorbijgestoken door het Italiaans.
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en ook het Spaans is melodieuzer klinkend dan het Frans. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Vlomse blomme, ze stinken potverdomme. ![]()
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 6 december 2021 om 12:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://businessam.be/papieren-krant...aldi-regering/ Papieren kranten krijgen opnieuw honderden miljoenen van Vivaldi-regering https://www.standaard.be/cnt/dmf20210503_97400958 Oppositiepartij N-VA heeft aan de vooravond van de parlementaire commissie mobiliteit een schot voor de boeg gelost. Ze wil dat de subsidies die de overheid jaarlijks aan Bpost betaalt om kranten- en tijdschriften te bussen, stoppen. De N-VA gebruikt daarvoor het wetsvoorstel dat Vincent Van Quickenborne (Open VLD) indiende na de federale verkiezingen en dat nog voor Vivaldi het levenslicht zag.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Burgemeester
|
![]() Een draadje met een zeer groot k&k gehalte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Is dat ergens bij wet bepaalt welke talen een Belgische prins of prinses moeten kennen...?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |