Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 december 2021, 11:52   #41
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Dus geen wilde feestjes meer ?

Waar zijn al die vrienden van weleer ?
Opgefret door het regime. In een crisis leer je je echte vrienden kennen.
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2021, 11:52   #42
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Als dat waar was, dan was er geen woord voor satan.

Nope, mr van den berghe, met kleine v en kleine d, christendom bestaat omwille van angst.

Maar uiteraard staat het u vrij iets anders te “geloven.”

Maar dat is niet het onderwerp van het gesprek.

We hebben het over de covidzeloten, en de bedreiging dat ze vormen voor het normale leven.

Tis te zeggen, blijkbaar is de angst voor een snotvalling groter dan de angst voor de hel.

Christendom “pakt” niet meer.

De paus is derhalve een communist.
Archetypes, verborgen schatten, achterliggende betekenissen, patronen die synchronisch in profetie samenkomen.

Satan weerspiegelt onze tegenstand tegen onze geschapen natuur.
Het was niet bedoeld pfas etc in rivieren te lozen om een lang verhaal kort te maken.

Het is niet omdat je niet gelooft in een 7 dagen creatie (6 + 1 rust) dat de kalender zich daarop gaan aanpassen en de tijd stopt met aflopen he Gunter.

We zitten nu in de hel, de weg naar de hemel is simpel. 1 voorbeeld volgen, 1 maar.
Oud 13 december 2021, 11:58   #43
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Het is zeer duidelijk dat “de maatregelen” geen enkele wetenschappelijke grond of basis meer hebben. Hoewel je 20 maanden geleden nog zou kunnen geargumenteerd hebben, “better safe than sorry” houdt dat nu géén steek meer.

Dat brengt uiteraard wél een zeer belangrijke overpeinzing met zich mee; als covid geen wetenschap is, wat is het dan wél?

Is de huidige situatie dan een toevallige samenloop van omstandigheden, waar handige verkopers hun slag uit slaan, of is dit opgezet spel?

De manier waarop we in december 2021 zijn aangekomen, doet mij besluiten, dat naast christendom, judaïsme, islam, boeddhisme, etc, er een nieuwe eredienst is. Ofwel ontstaan ofwel ingevoerd. Dat laat ik in het midden.

U als ongelovige tussen gelovigen begeven is echter niet zonder risico. Immers, religie, geloof, brengt onvrijwillig bekeringsdrang met zich mee. In streng islamitische oorden in bikini op straat lopen is quasi gelijk aan zelfmoord. Je moet en zal de burka of nikab dragen, ook al geloof je de koran niet.

“Het is goed dat ik geloof, maar iedereen moet hetzelfde geloven als ik. De infideel moet dood.”

Ik heb er mij bij neergelegd.

Maar, hoe ver kan en moet je meegaan met deze nieuwe religie? Het is duidelijk dat de zeloten van uw leven een hel op aarde kunnen maken. Denk aan oostenrijk, australië etc.

Dus, de vraag stelt zich, hoe ver wilt u meegaan in de rituelen van de covidreligie om toch nog wat levenskwaliteit te hebben, en ten tweede, als het niet meer leefbaar is, waar trekt u heen?

Zomaar een weetje voor u:

Drie vaccins kosten 60 euro,
een gemiddeld verblijf op intensieve zorg kost 26.000 euro.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2021, 11:59   #44
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Ik denk een combinatie van alles. Het is alleszins geen opgezet spel, daar zijn politici veel te dom en onbekwaam voor. Ook Chinese politici, niet alleen Belgische. Politici zijn tout-court lomp.
Over de zgn lompheid van de Chinese politici, zou ik me niet echt durven uitspreken, want zoals hier vorig jaar al is aangehaald, liggen die rijstkwekers dubbel van het lachen met de idiote zelfdestructie van het Westen.
Uitstekend artikel over de achterlijke maatregelen, maar ik ga het beperken tot de laatste alinea’s die voor zich spreken:

The Masked Ball of Cowardice
How fear of admitting error in trusting China’s coronavirus propaganda is driving Western societies into a doom spiral

“As the experiments of Stanley Milgram proved, people can be convinced to commit atrocities when ordered to do so by scientific authorities. From journalists and judges to politicians and common professionals, the public has granted health officials one exception after another to their most fundamental rights, and they’ve been misled every step of the way. Whether out of gullibility, face-saving incompetence, or something worse, they’ve brought the world to a frightening place.

For political watchers, it’s been baffling to watch leaders muddle through the most inexplicable geopolitical debacle since the Thirty Years’ War. It is equally terrifying to know that a policy catastrophe of this scale is possible in the 21st century. But judging by his regime’s activities and the story of how all this began, at least one world leader was well aware of this potential.

For Xi Jinping, lockdown was never about a virus. It was about sending a message: that stripped of all disguise, the illusion of virtue, competence, and commitment to human rights among the Western political class is nothing more than conformity with easily subvertible norms and institutions passed down by prior generations. As lockdown policies grind on into their 18th month, it’s increasingly difficult to disagree with him.

https://www.tabletmag.com/sections/n...ball-cowardice

Kortom, le nouveau fascisme est arrivé en alleen idioten staan ervoor te juichen.
Oud 13 december 2021, 13:12   #45
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht

Juist. Maar 3 vaccins worden aan binnenkort 11 miljoen burgers gegeven. Op intensieve gaan een paar duizend mensen liggen.

We zitten dus aan 660 miljoen voor vaccins, en iets van een 50 miljoen voor IC.

Je moet al 25 000 mensen op IC leggen, alvorens je je kostprijs van je vaccins die grosso modo voor 6 maanden hebben beschermd hebt ingehaald, he.

Laatst gewijzigd door patrickve : 13 december 2021 om 13:13.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2021, 13:21   #46
gunter5148

gunter5148's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Waar baseer je je dan best op? Ik vind het nog altijd zeer onduidelijk. Op sommige momenten lijken ze geen steek te houden (mondmaskers in volle zomer in een verlaten bos) en toch vraatg ik me dan af: Als het de maatregelen niet zijn, wat erklaart dan de huidige stabilisatie? Je kan niet vergelijken "zonder" maatregelen want we weten niet wat er gebeurt als er geen maatregelen zijn.

Ik denk dat ze gedeeltelijk helpen, vooral de maatregelen "handen wassen", "geen handen geven" en "anderhalve meter afstand" houden wanneer je op cafe gaat, naar de cinema, of op een trouwfeest zit zijn volgens mij zeer nuttig. Een mondmasker opzetten wanneer je binnenkomt en buitengaat werkt besmetting in de hand omdat je dan aan je gezicht zit te friemelen.

Hetzelfde geldt voor mondmaskers bij 6-jarigen: Ze zitten er heel de tijd met hun vuile vingers aan.

Het mag he, maar best ook uitleggen waarom.

Het is nooit een wetenschap geweest. Het is een ziekte: COronaVIrus Disease

Ik denk een combinatie van alles. Het is alleszins geen opgezet spel, daar zijn politici veel te dom en onbekwaam voor. Ook Chinese politici, niet alleen Belgische. Politici zijn tout-court lomp. Er zijn gelobotmiseerde ratten die slimmer zijn.

Er is ook veel geld mee gemoeid. De pharma verdient heel veel geld aan vaccins. Ze hebben er geen baat bij om een vaccin te ontwikkelen dat permanent werkt. Het moet "net genoeg" werken zodat je er telkens nieuwe van nodig hebt. In tegenstelling tot politici zijn deze wél slim. Maar wie niet? De wetenschappers, die willen gewoon een zo goed mogelijk product leveren.

Wat me opvalt is dat deze monddood zijn gemaakt. Ook fabricanten van antivirale geneesmiddelen en symptoombestrijding: Dit zijn geen geneesmiddelen, maar wel oplapmiddelen waardoor je de druk op de zorg kunt doen afnemen. Ik stel mij dan de vraag: "Waarom is het zo moeilijk om symptoombestrijdende medicijnen te ontwikkelen?" Die vraag is gericht aan de wetenschappers die dit maken uiteraard.

We leven in een tijd waarin we "wetenschap" en "viroloog" sarcastisch tussen aanhalingstekens zetten en woorden als complot en samenzwering niet.

Viroloog is bijna een scheldwoord geworden, terwijl het een woord is dat even hoog beschouwd zou moeten worden als: Chirurg, dokter, geoloog, antropoloog, enz...

De nieuwe eredienst waarover je spreekt is niet meer dan een waas. Een verwarring van zand dat in onze ogen gestrooid wordt door een zootje ongeregeld op winstbejag hijgende mediamagnaten die alles lekker uitvergroten en interessant en mysterieus maken: Het "grote" complot, de "dramatische" cijfers, de "monddoden". de "zorgwekkende" situatie, enz...

Gaat het hier nog over corona eigenlijk? Het is trouwens niet helemaal waar. Het is veiliger om in Casablanca in bikini rond te lopen dan in Antwerpen.
De extreme vormen van Islam vind je eigenlijk meer hier terug dan ginder.

Nu, dat is Islam, geen coronacult? (ik neem aan dat je zoiets bedoelt)

Dat mag je net niet doen: Als je niet akkoord bent met iets in de maatschappij moet je je mond openen. Zolang dit kan. En niet zwijgen. Het is de basis van onze cultuur. Recht op vrije mening. Iedereen kan en mag zich uitspreken. Denk aan de vele betogingen tegen corona en podia gevuld met antivaxers. Dit wordt in zekere mate gedoogd omdat er een belans moet gezocht worden tussen vrijheid en vrije mening en een gevaar voor diezelfde vrijheid die we trachten te beschermen. De dag dat we mensen die hun wetenschappelijke inzicht verkondigen aan lantaarnpalen willen hangen, is de dag dat de vrijheid sterft en de fascistische dictatuur wordt ingevoerd, maar zeer geniep en zeer vals, gemaskeerd onder een vals voorwendsel dat ze net het tegenovergestelde denkt te doen. Hoe herkjen je deze gevaarlijke individuen ? Ze roepen vaak "fascisme"en "nazi's", zetten woorden als "wetenschap" en "viroloog" tussen quotes. Roepen op hun vrijheden en grondrechten, terwijl ze - hypocriet als ze zijn - stemmen op partijen die hun kont afvegen met grondrechten als "iedereen heeft recht op asiel" enzo. Deze zeer gevaarlijke gangsters/crapuul moet je voor uitkijken. Ze zijn de meest venijnige etter van de wonde in onze maatschappij.

Je moet niks. Je moet enkel de staat volgen. Zolang covidcult niet als religie erkend wordt geldt "scheiding tussen kerk en staat" niet.

Ik zou er niet te veel van wakker liggen. Het is best dat je voldoende buitenkomt en voor jezelf zorgt.

Hier zijn wat tips:

- Ga eens op restaurant met vrienden
- Ga gezellig een pintje drinken na een mooie wandeling
- Ga sporten in een fitnesscentrum
- ...
Een hele brief om op te reageren

-Ik baseer me op de realiteit. "Géén maatregelen" brengen quasi net dezelfde resultaten inzake besmetting en dood dan "de strengste maatregelen." Daarom dat ik zeg, 20 maanden geleden was het standpunt "better safe than sorry" verdedigbaar, maar nu niet meer. Niet wetenschappelijk EN niet politiek. En toch beweegt de politiek (nog) niet. Als ze niet bewegen richting 03/2020 bewijst dat het effectief dat het niets te maken heeft met gezondheid en alles met controle.

-Is ziektes en virussen bestuderen geen wetenschap?

-dat politiekers niet altijd de grootste lichten zijn is een understatement, maar dat betekent dat ze, net zoals iedereen, manipuleerbaar zijn. Er is met de huidige situatie zoveel onlogica gemoeid dat ik sterk vermoed dat er aan touwtjes wordt getrokken achter de schermen. De vraag die zich dan stelt, als heerschappen zoals Klaus Schwab in't lang en't breed roepen over "the great reset" wat is daar dan van waar? Is "covid" daar een onderdeel van? Of gewoon puur toeval, en blaast dien duitser gewoon hoog van zijn toren?

-ik plaats "experten" en "virologen" tussen haakjes, gezien enkel die "experten" en "virologen" die het narratief napraten aan het woord komen (in de regime-pers wel te verstaan). Waarom is dat? Waarom staat men geen kritiek toe? Waarom is er censuur van de andere mening? Ook weer gewoon toeval? Op geld beluste media-magnaten? Er zijn HORDES mensen die de regime-pers de rug toekeren, OMWILLE van de leugens en de censuur....

-ik vergelijk met religie omdat de hard roepende kerkgangers, net zoals in religie, niet meer reageren op logica en wetenschap, maar enkel op "geloof." Geloof in voornoemde "experten" en "virologen." De experten en virologen die een andere dan de regime-mening hebben worden botweg gecensureerd.

-in het verleden is al zéér vaak gebleken dat religieuze zeloten tot barbaarse toestanden in staat zijn, om hun geloof op te leggen. Niet alleen in het verleden, trouwens. Religieus geweld is zéér actueel. De déhumanisering van niet-gevaccineerden is een teken aan de wand. Maar is het toeval?

-Ik leg mij niet neer bij "de maatregelen" en ik zal zéker met mensen praten die nog openstaan voor een andere mening, maar ik heb wel in de gaten dat zeloten trachten te overtuigen dat hun god niet bestaat een zinloze bezigheid is, dus daar steek ik geen energie meer in.

-"De staat" is een deel van het probleem, voor zover de huidige toestand niet zuiver toevallig tot stand is gekomen. Dat er van "geprofiteerd" wordt, zowel financieel als voor stemmen te winnen was te verwachten, maar gelet op alle onlogica kan ik haast niet anders dan te concluderen dat er meer aan de hand is.

-ik heb voldoende ontspanningsmogelijkheden, maar ik wil niet met de massa de brandende cinema verlaten, maar als (quasi) eerste aan de deur staan, als het inderdaad te voorspellen valt dat men uw vrijheid berooft, of men u lichamelijk wil treffen. Ik vind dat, gezien de kampen in Australië, niet vergezocht. Vergelijk het met nazi-duitsland. Veel joden zijn gevlucht, en toch zijn er gebleven tot het te laat was.

Laatst gewijzigd door gunter5148 : 13 december 2021 om 13:23.
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2021, 13:23   #47
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Opgefret door het regime. In een crisis leer je je echte vrienden kennen.
Alleen op dit forum zijn er nog echte vrienden.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2021, 13:27   #48
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

En een ander weetje voor u:

Citaat:
In de periode van 22 november tot en met 5 december 2021 werden in België in totaal 4 354 mensen opgenomen in het ziekenhuis voor COVID-19. Onder hen waren er 1 170 niet gevaccineerd, 54 gedeeltelijk, 2 589 volledig, en de vaccinatiestatus werd niet gerapporteerd voor 541 van hen.
Citaat:
In de periode van 22 november tot en met 5 december 2021 werden in België in totaal 805 mensen opgenomen op intensieve zorg voor COVID-19. Onder hen waren er 256 niet gevaccineerd, 19 gedeeltelijk, 441 volledig, en de vaccinatiestatus werd niet gerapporteerd voor 89 van hen.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2021, 13:31   #49
morte-vivante

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Juist. Maar 3 vaccins worden aan binnenkort 11 miljoen burgers gegeven. Op intensieve gaan een paar duizend mensen liggen.

Je moet al 25 000 mensen op IC leggen, alvorens je je kostprijs van je vaccins die grosso modo voor 6 maanden hebben beschermd hebt ingehaald, he.
tot zover de kosten-baten analyse
Oud 13 december 2021, 13:37   #50
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
tot zover de kosten-baten analyse
Het is ongelofelijk dat je zelfs zo een simpele rekensommetjes moet tonen aan "argumenterende" medeforummers he ! Wat is er toch met de lagere school gebeurd...

Laatst gewijzigd door patrickve : 13 december 2021 om 13:37.
Oud 13 december 2021, 13:37   #51
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Alweer een gigantische luchtballon doorprikt...
Oud 13 december 2021, 13:38   #52
gunter5148

Standaard

Citaat:

Jep. Betaald door de belastingsbetaler.
En op de IC kom je enkel maar terecht als je niet gevaccineerd bent.
Geen kankerpatiënten, géén mensen die van de ladder gevallen zijn, géén mensen met hartfalen, geen mensen die een auto-ongeluk hadden.
En er liggen 11 miljoen niet-gevaccineerde mensen in de IC.

Uw bijdrage is compleet onlogisch.
Onlogica is gebaseerd op geloof en emotie.
U doet maar.
Oud 13 december 2021, 13:39   #53
gunter5148

Standaard

Citaat:
Het is ongelofelijk dat je zelfs zo een simpele rekensommetjes moet tonen aan "argumenterende" medeforummers he ! Wat is er toch met de lagere school gebeurd...
It's a brand new religion!
Oud 13 december 2021, 13:46   #54
fcal
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:

Niet vergeten dat deze poespas begeleid of ingeleid wordt in België door 25 miljoen PCR-testen, die reeds ruim 1,1 miljard euro gekost hebben.
Oud 13 december 2021, 13:47   #55
gunter5148

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Over de zgn lompheid van de Chinese politici, zou ik me niet echt durven uitspreken, want zoals hier vorig jaar al is aangehaald, liggen die rijstkwekers dubbel van het lachen met de idiote zelfdestructie van het Westen.
Uitstekend artikel over de achterlijke maatregelen, maar ik ga het beperken tot de laatste alinea’s die voor zich spreken:

The Masked Ball of Cowardice
How fear of admitting error in trusting China’s coronavirus propaganda is driving Western societies into a doom spiral

“As the experiments of Stanley Milgram proved, people can be convinced to commit atrocities when ordered to do so by scientific authorities. From journalists and judges to politicians and common professionals, the public has granted health officials one exception after another to their most fundamental rights, and they’ve been misled every step of the way. Whether out of gullibility, face-saving incompetence, or something worse, they’ve brought the world to a frightening place.

For political watchers, it’s been baffling to watch leaders muddle through the most inexplicable geopolitical debacle since the Thirty Years’ War. It is equally terrifying to know that a policy catastrophe of this scale is possible in the 21st century. But judging by his regime’s activities and the story of how all this began, at least one world leader was well aware of this potential.

For Xi Jinping, lockdown was never about a virus. It was about sending a message: that stripped of all disguise, the illusion of virtue, competence, and commitment to human rights among the Western political class is nothing more than conformity with easily subvertible norms and institutions passed down by prior generations. As lockdown policies grind on into their 18th month, it’s increasingly difficult to disagree with him.

https://www.tabletmag.com/sections/n...ball-cowardice

Kortom, le nouveau fascisme est arrivé en alleen idioten staan ervoor te juichen.
Hier, van oktober 2020. Werd uiteraard weggehoond.

https://forum.politics.be/showthread.php?t=255595
Oud 13 december 2021, 13:49   #56
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

TheFourHorsemen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
ik pas mij aan aan de tegenstander hé. Alle valse claims van de idiote anti-vaxxers zijn al meermaals weerlegd door alles en iedereen. Toch blijven ze maar verder toeteren 'dat de cijfers fake zijn' dat 'de vaccins niet werken' dat 'de staat ons wil vermoorden' etc etc etc

Tjah, als zij niet anders dan debiel blijven doen, dan doe ik maar mee zeker? De anti-vaxxers zijn een kleine minderheid in onze maatschappij, het grootste deel neemt zijn/haar verantwoordelijkeheid. Jammergenoeg zijn die anti-vaxxers wel zéér luidruchtig en dat vindt de pers natuurlijk dolletjes, want controverse verkoopt voor hen.
Geen nood: op het volgende overlegcomité staat de verplichte vaccinatie al op de agenda. Niet dat ze dat nu al gaan invoeren, maar het komt er wel van. We gaan ze wel pakken, die anti-vaxxers, en dan een lesje leren
Zijn gevaccineerden die tegen heel dat CST gedoe zijn, ook antivaxers?
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2021, 13:53   #57
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

En dit is dus de rekenkunde die u gebruikt om antivaxers te overtuigen?

€ 60 x 11 miljoen = € 660 miljoen

€ 660 miljoen / € 26.000 = (afgerond) 25.000

Men kan dus 25.000 mensen behandelen op ICU. En die berekening houdt er nog geen rekening mee dat een deel van de gevaccineerden ook op ICU zullen belanden.

Als men € 60 wil afzetten tegenover € 26.000, gaat men ervan uit dat iedereen op ICU belandt.
Oud 13 december 2021, 13:54   #58
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

En dan moet je er nog mee rekening houden dat een deel van de gevaccineerden (waar 660 milljoen euro in werd geïnvesteerd) nog steeds op ICU zullen belanden.

Hoe belachelijk kan je jezelf maken... En dan maar lachen met de 'antivaxers'.
Oud 13 december 2021, 13:59   #59
gunter5148

Standaard

"Alle valse claims van de idiote anti-vaxxers zijn al meermaals weerlegd door alles en iedereen."

Dixit Khil.

Uiteraard baseert hij dit op "geloof" en wordt er niet verwezen naar de wetenschap die deze claim staaft.

De reële wereld daarentegen, het empirisch vaststelbare, daar kan de arme man zich blijkbaar niets meer bij voorstellen.

Maar het is niet aan mij hem van zijn god te houden, en als hij "mensen een lesje wil leren" dat hij dan bij die mensen langsgaat. Het is een bijna niet verhulde oproep tot geweld. Het ultieme middel voor zij die geen argumenten meer hebben.

Of laat hij die laffe daad liever over aan iemand anders?
Oud 13 december 2021, 14:01   #60
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
En dit is dus de rekenkunde die u gebruikt om antivaxers te overtuigen?

€ 60 x 11 miljoen = € 660 miljoen

€ 660 miljoen / € 26.000 = (afgerond) 25.000

Men kan dus 25.000 mensen behandelen op ICU. En die berekening houdt er nog geen rekening mee dat een deel van de gevaccineerden ook op ICU zullen belanden.

Als men € 60 wil afzetten tegenover € 26.000, gaat men ervan uit dat iedereen op ICU belandt.
Dat is het mooie he, aan rationaliteit: men bekomt hetzelfde
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be