![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
https://www.bbc.com/news/world-59733716 Lijkt redelijk op elkaar. Eerste pagina van Google als je ernaar zoekt.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 22 december 2021 om 11:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het gaat hem om risico's nemen die anderen in gevaar brengen. Vergelijk het met een F1 piloot op het circuit en een F1 piloot op de autosnelweg. Er is een reden dat 1 van de twee mag. OF: Vrijheid gaat maar tot waar die van een ander begint.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. Laatst gewijzigd door IJsboer : 22 december 2021 om 11:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is heel duidelijk dat het niet de fuivende 18-jarigen zijn die in het ziekenhuis belanden maar de bejaarden die hun koffietje gaan drinken. Als het echt gaat om het niet in gevaar brengen van de anderen (of het niet overbelasten van de zorg) dan moet men de bejaarden ophokken. Het probleem is dan opgelost. Dat idee past perfect in jouw adagium: "vrijheid gaat maar tot waar die van een ander begint". Het zijn de bejaarden die de zorg overbelasten en dus de vrijheid van anderen op het spel zetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moest ik de baas van de wereld zijn ik gaf 2 befehlen:
- aan alle zorgbedrijven om de klanten die het meeste geld bieden te helpen. - om elke vergunnings en andere vereisten om zorg aan te bieden tegen elke gekozen prijs af te schaffen. Concurrentie zorgt ervoor dat wat als nodig wordt ervaren door mensen, wordt gedaan door andere mensen, aan de prijs die ze ervoor over hebben. Dat hele zorgoverbelastings excuus voor dwingelandij is een vestzak broekzak verhaal. Als je de temperatuur van de oven zodanig regelt dat brood ofwel zwartgeblakerd ofwel desem is gebleven, dan moet je de schuld daarvoor niet extern leggen.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Worden behandelaars daarmee wel in enige vorm aansprakelijk voor de behandelingen die ze aanbieden? Dat geld nu namelijk in het algemeen alleen voor bevoegde behandelaars. Daarom is het voor kwakzalvers zo makkelijk om ermee weg te komen als ze iemand dood laten neervallen.
![]() |
![]() |