![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Superstaaf:
... ik merk rond mij niks relevants dat 'ons volk' meer gemeenschappelijk zou hebben of binden wat het samenleven met mensen van andere origine zou belemmeren ... ydde: Supper, zijt gij het niet dat uit volle borst zingt: "Vòòr God voor vrijheid en voor recht, voor Gòòòd voor vrijheid en voor rèèècht, 't is gedaan!" en is het U nog niet opgevallen dat sommige mensen van andere origine daar niet helemaal met akkoord zijn? Is hun volkslied niet ongeveer zo : (vrij vertaald uit het Arabisch) "Voor Allah den islam en de sharia, voor All�*�*�*h den islam en shariaaaa ..." (en 't begingt nog maar pas! ) Superstaaf: Ik kan enkel waarnemen wat mij al dan niet met bepaalde individuën bindt, ongeacht hun nationaliteit, ras, herkomst. ydde: Groot gelijk, maar ... is dat geen erkennen van Jan Van den Berghs stelling: grote groepen versus individuelen? Ps: Vorst en God da's toch hetzelfde nietwaar?
![]() |
#43 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Paulus de Boskabouter:
[url]http://www.politics.be/phpBB/viewtopic.php?p=69355#69355[/url ydde: Polle ik heb aambeien begot!!! ![]() ![]() ![]()