![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar als het verschrikkelijke lot op iedereen al 1 keer is nedergedaald, is dat dan voor jou al niet het einde ?
Of gaan we nu VOORGOED bang zijn en elkaar mijden, en die kostbare levensseconden doorbrengen in angst en afwachting van het voorbijgaan van allemaal ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meerderheid van de besmetten merkt zelfs niet dat ze besmet zijn. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 4 januari 2022 om 16:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het erg dat er mensen thuis zitten die je juist nodig hebt. Uiteindelijk, met gans deze cinema, zullen we uiteindelijk moeten leren leven met dit virus of wat het ook mag voorstellen. Ik kan hier nog een litanie verkopen, maar ik vertik het. Keep it simple. Uitzweten. En ja, geboosterd of niet, vroeg of laat gaan de zwaksten toch dood. Sorry hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het "nog even volhouden" was het meest idiote dat er kon bedacht worden. Oftewel is het geen probleem en kan men het onbeperkt doen (als het helpt), zeg maar, handen wassen of een vaccin nemen of zo, oftewel moet men er gewoon niet aan beginnen, want met een virus is er nooit "nog even wachten". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We mogen ons gelukkig prijzen, dus. ![]()
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ;
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 4 januari 2022 om 18:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens kan je die mensen niks verwijten want ze houden zich aan basisregel nummer 1 en die is aftstand houden. Dus wie het niet doet is de schuldige. Ja Rudy zo is het nu eenmaal. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 4 januari 2022 om 18:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1000 dollar per dag betaal je daar ook voor een verstuikte enkel. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 4 januari 2022 om 18:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar neen hij staat er nog.
Ik schreef dat de mensen waar jij je aan ergerde gewoon mensen zijn die zich aan de basisregel willen houden zijnde afstand houden dus kunnen we die mensen toch moeilijk iets verwijten ? Die regel is voor Altijd hoor. Die gaat alleen nog beter worden gevolgd en gehandhaafd. Maar dat past goed in de huidige steeds killer wordende tijdsgeest. En het is nog goed ook om geen proces aan uw been te hebben wegens ongewenste handtastelijkheden. ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 4 januari 2022 om 18:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit in een land dat uiteindelijk kunstmatig werd gebouwd door onze omringende grootmachten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De maatregelen zijn weer aangepast, maar ik zapte weg omdat ik die fascisten hun smoel niet meer kan zien.
Zouden ze niet beter de wetenschap abstract toepassen, eerder dan megalomaan er vanuit te gaan dat ze het maar af te roepen hebben? Alsof mensen die waan van de dag nog opvolgen? Volgende maand weer andere regels.
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, ik ken eigenlijk nauwelijks iemand die "de regels" nog volgt. Zelfs de quarantaine na een zgn. "risicocontact" niet.
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Staatssecretaris
|
![]() https://brandnewtube.com/watch/mayor...9cXEUOvpC.html
Hij heeft geluk dat er geen lantaarnpaal in de buurt was. Maar dit is toch al een stap in de goede richting. Hopelijk wordt vandenbroucke ook eens hard aangepakt op straat.
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Buiten hier of daar een dakloze zie ik iedereen braafjes de regels volgen. Zie jij veel mensen op de bus zonder mondmasker ? In het WZC van mijn tante mag er momenteel niemand binnen wegens enkele besmettingen. Wel al de bewoners hebben niemand gezien met oudjaar. Regeltjes werden gevolgd en ik heb geen weet er toch iemand naar binnen zou zijn gegaan. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 4 januari 2022 om 19:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De eerste die denkt de actuele regels te mogen schenden door het mij te vragen, zal niet aan zijn/haar proefstuk toe zijn. Ik kijk er zelfs reikhalzend naar uit, wat opgebouwd...
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze regering heeft lobbyisten die de grootste onzin verkopen om in 1 exit strategie te blijven. Die fascisten kozen de kant van grootmachten zoals die derde rijkers dat deden.
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaag beslist. Is dit beter.
Let op de geldigheid van de laatste prik, booster: 5 maanden Mijn booster van september is dus voorbijgestreefd. Laatst gewijzigd door Rudy : 4 januari 2022 om 20:07. |
![]() |
![]() |