![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet gevaccineerden zijn ondertussen een zodanig kleine groep, waarvan nog een heel groot deel betere immuniteit heeft dan gevaccineerden omdat ze ondertussen besmet werden, dat zij het HELEMAAL NIET kunnen verzieken voor gevaccineerden. Gevaccineerden geven de ziekte MEER door dan niet-gevaccineerden. En niet-gevaccineerden zijn een veel kleiner groepje. Als dusdanig hebben zij TOTAAL GEEN EFFECT op de gebeurtenissen. Maar de gebeurtenissen zijn gewoon een totale afgang voor de "overheden die alles onder controle gingen krijgen" en die moeten een zondebok vinden om hun eigen gigantische schadelijke falen achter te verbergen he. En jij trapt in hun propaganda, meer niet. Mocht iedereen gevaccineerd zijn, dan zou de situatie EXACT DEZELFDE zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar aangezien dat vaccin niks doet tegen transmissie, waarom zou dat een groter verschil maken dan uw bekering tot de islam ? Denk jij nu echt dat als iedereen op die bus gevaccineerd is (wat trouwens het geval ongeveer is) er geen transmissie meer zou zijn zoals nu ? Hoe onnozel kan je nog die leugens van gans een jaar herhalen he. Ben jij zo beinvloedbaar door platte propaganda ?
Laatst gewijzigd door patrickve : 30 december 2021 om 06:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het vaccin moet de tijd krijgen om verbinding te maken met je hersenen. Als je na drie weken nog niets gewaar wordt, dan heb je misschien geen ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sommige mensen weten het niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is niet onmogelijk natuurlijk, want men kan meerdere keren een besmetting oplopen. Maar een factor 3 tussen het aantal cases en het aantal infecties is in het algemeen een consensus cijfer hoor. Vooral tijdens pieken.
Dus ja, waarschijnlijk is in Belgie een goeie helft al besmet geweest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens de laatste gegevens kon 30% v.d. opnames op IZ vermeden worden door vaccinatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() allé, 200 van de 600. Terwijl er 2500 plaatsen zijn.
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die 200 op 600 ging over aantal OPNAMES !
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dit kan veel verklaren
https://twitter.com/T_Ball5/status/1...842497/photo/1 Laatst gewijzigd door Dade : 31 december 2021 om 11:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Opletten op het werk met keyboards want als daar verschillende mensen met werken ...
Er zijn zelfs berichten op het net te vinden dat keyboards soms vuiler kunnen zijn dan een WC ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb nog nooit gekakt in mijn keyboard, hoewel, als ik er eens aan schud, er wel wat baardhaar uitvalt.
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trudeau sprak ooit eens van 1 op 10 van de besmettingen die getest zouden zijn, dan is het totaal 20 miljoen.
![]() Sinds mijn besmetting begin 2020 kan het goed zijn dat ik al 5 keer ben herbesmet zonder het te weten, het hangt er van af hoe en wat je wil meten en welke hoeveelheden virus in je neus je beschouwt worden als zijnde besmet. Vroeger was je maar besmet als je tegelijk ook ziek was, sinds covid en massale PCR tests is die definitie veranderd. --- actual cumulative cases were estimated to be 5–20 times greater than the confirmed cases https://journals.plos.org/plosone/ar...l.pone.0246772 according to the Public Health Agency of Canada. Prof. Lee said there is no doubt the tests captured only a fraction of cases. https://www.theglobeandmail.com/cana...ng-system-for/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. 200 op een bevolking van 11 miljoen. Peanuts dus.
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar om nu te zeggen dat ik ze vrees, dat is overdreven. Ik hou sowieso nogal wat afstand. Ik vrees ook de chauffeur niet die altijd 140 p.u. rijdt op de autosnelweg of 60 in de agglomeraties. Maar ik vind dat wel kiekens, die hun rijbewijs afgepakt zou moeten worden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik lees in HLN
Citaat:
Dat, terwijl onze medische sector niet veel overschot had of heeft, aan verpleegsters. Dat waren dus 100.000 "overbodige" en dure zaken. Ik vind dat iemand die daar zo licht overgaat, eigenlijk .... tuuuut ... voil?* zie daar zie, een ban vermeden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat wil dus zeggen dat de voornaamste bezetting, die 70% dus, NIET zou vermeden worden door vaccinatie he. Kortom, men heeft al meer dan genoeg gevaccineerd, en dat gaat de essentie van de ziekenhuis belasting niet meer veranderen. Ten hoogste 30%.
Laatst gewijzigd door patrickve : 31 december 2021 om 14:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tussen een vaccinatie graad van 50% en van 80% zat een factor 4 of 5 in de besmettingen: de gemeentes met een vaccinatie graad boven de 80% hadden 5 keer zoveel besmettingen dan die met een vaccinatie graad van 50%. Of dat nu komt omdat gevaccineerden besmettelijker zijn an sich ga ik daar niet onmiddellijk uit besluiten. Wel dat het gedrag, de omstandigheden en dergelijke zo zijn dat in een milieu van gevaccineerden, er veel meer besmettingen zijn, dan in een milieu waar minder gevaccineerden waren. Laatst gewijzigd door patrickve : 31 december 2021 om 14:33. |
|
![]() |
![]() |