![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een reclameblok op tv:
“Don’t say that I can not go with other boys, don’t tell me what to say or to do” reclame voor parfum. “Nu ze bij haar man weg is kan ze eindelijk doen wat ze wilt.” (De man opnieuw als vijand afschilderen) Parship, mannen zeggen hier meer dan enkel hey. Welke zieke samenleving indoctrineert deze waanzin in een lopende lus? Let er maar eens op,hoeveel men tussen de lijnen zegt. De,invloed daarvan is immens.
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op het net... - lol -
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Komaan, wat is dat hier tegenwoordig? En doe het niet he! Zet de deur niet eens op een kier of er tocht een hele storm binnen. ALles overhoop. Daar staan op het net nochtans echte casanova’s tussen die werken aan hun lijf en dat showcasen aan onze vrouwen die een waterval squirten wanneer ze er aan denken. The Jezebel spirit.
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 4 januari 2022 om 10:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is het 1 of het ander e. ![]() Dan ineens dikke paniek bij Mevrouw, ze zitten achter ons aan. Snelle ademhaling. Kalm, kalm, kalm... Ik doe een realiteitscheck.
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De universele normen en waarden van personen komen er aan. Ik smijt mijn tv buiten. Ga ik geen 100 euro betalen voor zever dat ik ongevraagd in mijn woonkamer moet horen.
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 4 januari 2022 om 11:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Europees Commissaris
|
![]() https://www.hln.be/gent/jeff-hoeyber...icht~a8ef4244/
Die man heeft volgens mij al wat vrouwen versleten. Ik doe daar niet aan mee, ik toon respect voor vrouwen, beschouw ze als evenwaardig, maar ik verwacht er ook evenveel van terug. Dit zorgt er wel voor dat ik als 36-jarige nog altijd single ben, dat is dan weer de keerzijde, maar ik ga me niet verlagen tot het niveau van Jefke gewoon om wat vrouwen hun levens kapot te maken ![]()
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind sommige mensen te dom om een matrak op te roderen. Krijg ik nu ook tien maanden?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 4 januari 2022 om 15:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nooit geweten dat ze daar een vrouw gevangenisstraf voor gaven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |||
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Citaat:
Wat heeft bevolkingswijziging ofte "omvolking" (vanuit het Hoogduits "Umvolkung") met groot geschapen mannen te maken? Inheemse Nederlandse mannen bezitten gemiddeld de langste lichaamslengte ter wereld. Het is dus net andersom. Buitenlanders trekken ons gemiddelde naar beneden. Citaat:
Het is uiteraard verkeerd! De lichamelijke kracht en lichaamslengte der wijven is vergelijkbaar met deze van dertienjarige jongens. U bent toch ook niet bang voor zo'n stelletje snotaapjes? Schrik voor ongedierte in huis? Citaat:
Met mannelijke groet.
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Ik doe alles zelf van huishoudelijke taken ook de 'mantelzorg' voor mijn ouders neem ik voor mijn 'rekening' ondanks ik daar totaal niet voor opgeleid ben. Met vriendelijke groet.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 5 januari 2022 om 20:27. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
haha haha ja joh, leven valt niet mee met een grote LEKKE Bloedende, ongeneeslijk zieke, VOORSTE SNEE tussen je benen Toch is die ongeneeslijk zieke VOORSTE SNEE het grootste GENOT van veel heterofiele mannen en die vechten om deze bloedige lekkernijen vd meiden. |
|
![]() |
![]() |