![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mediamarkt doet dat om uw garantie op te registreren, ... (allee ja ondertussen weten ze waar ge woont, wat uw leeftijd is, wat ge koopt, ... ) heel handig om daarna uw marketing etc op te gaan richten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Near Field Communication, op afstand lezen ze gewoon uw chip uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De papa moet steeds zijne pas bijhebben, zeker als bestuurder van een voertuig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk, als je een rekening wil openen bij financiele instellingen op afstand, volstaat het meestal van een scan van uw identiteitsbewijs en wat gegevens op te sturen. Zo een foto is toch wel lastig als die rondgaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jongens toch, ik word daar zo moe van. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We hebben na 55 minuten netjes dat karretje teruggebracht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() In de apotheek bedoel je? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, dat heb ik hier eerder ook 'gevraagd'. Of den apotheker of jijzelf de kaart in de lezer steekt; het resultaat blijft hetzelfde en den apotheker kan evengoed op zijn scherm zien welke medicamenten hij moet meegeven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, dat heb ik hier eerder ook 'gevraagd'. Of den apotheker of jijzelf de kaart in de lezer steekt; het resultaat blijft hetzelfde en den apotheker kan evengoed op zijn scherm zien welke medicamenten hij moet meegeven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij zei eerder dat hij zelfs bang is van een aspirine, dus...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Afgeven als waarborg bij een handelaar/verhuurder is niet conform de wet, dat zou niet mogen toegelaten worden. Inlezen is wat mij betreft niet het minste probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot ergens in de jaren begin 80 van vorige eeuw. Als ge verstaat wat ik bedoel.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Behalve natuurlijk voor de dames en heren flikken, notarissen .... Ik ga misschien eens een mailke maken aan media-markt. Of beter, aan binnenlandse zakken. Of eerst eens goegelen. Iemand ? Afgezien daarvan wist de winkelierster "op den hoek, bij de Vivo" meer van gans ons ouderlijk huisgezin, dan nu mediamarkt ooit bij mekaar kan sprokkelen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen, ik wou alleen maar zeggen dat dat voor mij een voldoende goed systeem is. Die verhuurder mag als hij dat wenst, voor de duur van de huur, mijn paske bijhouden. En ik denk niet dat de flikken van de kust er anders over denken.
|
![]() |
![]() |