![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
You lost ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Vreemdeling
|
![]() Truckers, in mijn ogen die het laagste op de ladder staan. Op hetzelfde niveau als de boeren en de SUV rijders genre Dodge Ram en Ford Raptor. Jarenlang door mijn werk tegen al die macho's moeten zwijgen. Maar ze wel veel geld uit hun zakken gehaald door de prijzen op maximum en zelfs erboven te zetten. Ze wisten niet beter, de lomperiken. Vorige zomer en na de zoveelste discussie met zo een marginale trucker aan mijn toenmalige werkgever mijn C4 gevraagd en gekregen. Economische reden tijdens COVID periode. Vandaag nog steeds blij dat ik die beslissing toen heb genomen. En dat ik niet tegen dat marginaal gespuis meer moet zwijgen.
Voor mij moet een trucker of boer doen wat er van hem gevraagd wordt en verder zwijgen. In het geval van wat in Canada gaande is: trucks in beslag nemen, deze vernietigen en een levenslang rijverbod voor elke trucker die daar aanwezig is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
je kan niet zonder truckers, als die wegvallen dan valt het hele systeem ineen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie zalt schrijven?
![]() |
![]() |
#47 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gewoon uit nieuwsgierigheid: - wie staan volgens u dan 'het hoogste op de ladder'? En waarom? - zijn er voor u nog méér mensen die moeten doen wat er van hen gevraagd wordt en verder zwijgen? Zo ja, wie? Zo neen, waarom niet? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]()
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 10 februari 2022 om 12:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 10 februari 2022 om 12:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Vreemdeling
|
![]() Wat een vergelijking
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Staatssecretaris
|
![]() In het kader van "survival of the fittest" kan ik uw nickname wel begrijpen.
Of survival of the smartest in dit geval.
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() -
Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 10 februari 2022 om 15:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trudeau lijkt gezwicht en voor zover ik begrepen heb worden alle mandaten en maatregelen gestopt.
Hij ziet er wat sipjes uit. https://rumble.com/vufjc5-trudeau-ge...ve-leader.html https://rumble.com/vuf7rr-internet-p...-mandates.html
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 10 februari 2022 om 16:32. |
![]() |
![]() |