![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
- Lockdown waarbij ontspanning uit den boze was. De enige plek waar ik nog naartoe kon gaan was naar de supermarkt en dan nog alleen. - Twee verloren seizoenen binnen mijn sport die stilgelegd werden. - Sluiting van de horeca wat voor mij een technische werkloosheid van tien maand betekende en dus heel wat inkomensverlies. - Het verplicht rondlopen met een mondmasker. - Een maximum aantal gasten die ik thuis mocht uitnodigen. - Een maximum aantal gasten waarmee ik buiten kon samenkomen. - De complete vernietiging van ons economisch weefsel wat al gezorgd heeft en de komende jaren nog zal zorgen voor extreme prijsstijgingen. - Het feit dat ik mijn grootmoeder die op sterven lag niet mocht bezoeken. - Reizen die plots niet meer mogelijk waren. - Het uitvoeren van PCR-testen om een grens over te kunnen steken. - ... Dat het voor jou geen drama was betekent niet dat de grote meerderheid van de bevolking een klote twee jaar achter de rug heeft.
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#44 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#45 |
Vreemdeling
|
![]() Tof ik ben blijkbaar de enige die er geen last van heeft gehad. Of neen ik ken alleen maar mensen die er geen of heel weinig mast van hebben gehad. Maar gelukkig heb ik geen empathie of medelijden.
En nu ben ik al een trol ook ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]()
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Vreemdeling
|
![]() Zoals een nonkel die ook een echte anti vaxer was en niet de maatregelen volgde. Paar serieuze en terecht boetes gehad nadat ze hem al regelmatig hadden gewaarschuwd. Gewoon constant dwars liggen om te kunnen dwars liggen. Vaccinatie was voor kudde schapen. Tot op een moment hij zelf prijs had. Ondertussen al even gecremeerd en zelfs zijn zoon zei opgeruimd staat netjes. Wie tegen vaccinatie en de maatregelen is mogen ze een document laten tekenen dat ze afzien van elke medische tussenkomst als ze besmet zouden geraken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
Treurig verhaal.
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het feit dat een overheid gaat verbieden dat ik de auto neem om ergens anders te gaan wandelen. Het feit dat een overheid gaat verbieden om 's nachts naar buiten te gaan, terwijl het risico op contacten dan sowieso minder groot is. ... Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 10 februari 2022 om 16:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Maar ik neem aan dat je dan ook akkoord bent dat dikke mensen afzien van medische zorgen, dat mensen met een slecht voedingspatroon afzien van medische tussenkomst, drugsverslaafden, alcoholiekers en misschien best ook mensen die tout court te veel stress hebben?
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Vraag medeforummer tomm voor een introductietje. PS: Neem het allemaal niet te ernstig. Daarvoor gaat het er hier veel te serieus aan toe.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 10 februari 2022 om 16:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Vreemdeling
|
![]() Ik neem dat hier al niet meer ernstig. Precies Villa Politica. Hier is het circus wel plezanter. Er zijn er hier duidelijk veel die hun roeping in de politiek hebben gemist. Maar ze zeggen ook dat de beste schipper aan de wal staat. En hier staan er wel heel veel aan de wal. Ik was van mening dat er hier mensen met toch een gemiddelde IQ zaten. Helaas weer serieus mispakt hier.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De statistieken maffia is er nog steeds kwaad over.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 10 februari 2022 om 16:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Om dat te beginnen over "serieus mispakt" terwijl je zelf geen enkele bron voorlegt en de meesten hier hun mening vormen op basis van echte wetenschappelijk literatuur is lachwekkend. Om het anders te zeggen: je arrogantie kan aan die van FVB tippen en jij bent deel van het probleem.
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#59 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |