![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat heeft de Universiteit Antwerpen te winnen bij het manipuleren van dergelijke data?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is waarschijnlijk nog een andere reden waarom PhD's kritischer zijn: zij weten wat een PhD waard is, en ook NIET waard is, en weten dat men mensen met een PhD ook niet moet sacraliseren, dat er daar ook een aantal oenen tussen zitten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Partijlid
|
![]() Ik weet niet goed waarom er per se schamper moet worden gedaan over de resultaten van dit onderzoekje.
In mijn omgeving is dat beeld perfect bevestigd. Ik ben hoog opgeleid en politiek dakloos (enfin, ik weet waar ik voor sta. Ik weet ook dat geen enkele partij nog maar in de buurt komt van dat).
![]() |
#44 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door jogo : 16 februari 2022 om 13:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is ook normaal. Dat is immers een bijzonder kleine niche van de maatschappij. Het zou eerder verbazend zijn mocht een breed gedragen protest sterke vertegenwoordiging hebben van een minuscuul stukje van de maatschappij, he. Stel U voor dat het gros van de protestgangers allemaal of voor een groot deel diamantslijpers waren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Vreemdeling
|
![]() Dat mensen die het pandemiebeleid afkeuren doorgaans intelligenter zijn dan zij die het steunen is toch evident wanneer men dit forum leest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |