![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben aangesproken door de (r)overheid, en die vorm van aanspreking is een "belasting op onachtzaamheid, verkeersstroomvolgen of gewoon kloterij".
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar daarmee vul je de flitskassa te weinig. aja, op bepaalde snelwegstukken worden limieten ingesteld wegens milieu en geluid (soms tijdelijk) en heeft dus niets of heel weinig met verkeersveiligheid te maken. Citaat:
Citaat:
Citaat:
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 6 juni 2024 om 23:24. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij reed immers al te snel. Hij bracht andere weggebruikers (en zichzelf) al in gevaar. Zo'n bord kan dus volgens mij geen kwaad. De eerste betrachting van die controles is immers de snelheid naar beneden halen. Niet de staatskas spekken. Wat dan volgens mij nog niet wegneemt dat iemand die 10 keer geflitst werd op een onaangekondigde trajectcontrole die boetes ook gewoon moet betalen. En die mogen voor mijn part stijgen naargelang het aantal. Hij beging immers (een) overtreding(en). En die worden beboet, ook al staat er vooraf niet aangegeven dat boetes mogelijk zijn.
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar schrijf ik dat?