![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
nog een week en de sollen en de motivatie zijn op, sancties en verzet zullen niet stoppen bij een val van Kiev ![]() de megaleugenaar heeft zijn eigen braaksel ingeslikt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
https://twitter.com/franceinfo/statu...63077440159745 Citaat:
![]() De volgende stappen die nog kunnen (en moeten) genomen worden : + geleidelijke stop (binnen dit en 6 maanden) van alle gas- en olieleveringen uit Rusland aan de EU-landen, we draaien zelf de kranen dicht en zoeken alternatieve bronnen. + verbod voor Russische schepen, privaat en commercieel om nog EU (en VS) havens aan te doen. Laatst gewijzigd door parcifal : 1 maart 2022 om 10:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 1 maart 2022 om 10:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vanaf ze censuur toepassen, doen ze dat omdat ze zelf liegen. De waarheid behoeft geen verdediging maar hoeft enkel uitgesproken worden. Nog nooit zulk censuur ervaren in mijn leven dan de afgelopen jaren. Fishy.
![]() |
![]() |
#45 |
Minister
|
![]() Die FNRD vlag en nickname zijn zeker bedoeld als parodie op het Russische tribalisme?
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Censuur toepassen is verliezen.
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() irrelevant
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Het blijkt een Russische neo-fascistische en antisemitische beweging te zijn. https://en.wikipedia.org/wiki/Front_...tionary_Action Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 1 maart 2022 om 10:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ze moeten nog meer het omgekeerde doen: alles eraan doen om informatie (ook al is het desinformatie!) zo vrij mogelijk te laten stromen. In die zin vind ik de acties van Starlink wél goed (i.e. gewoon voor internet zorgen) De focus moet zijn om alles open te krijgen, ipv te (counter)bannen.
![]() |
![]() |
#52 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Even er aan herinneren dat het hier gaat om de agressie van uw geliefde Russische Federatie tegen een autonoom land dat wenst in alle vrijheid zijn eigen beleidskeuzes te maken.
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
https://www.vrt.be/vrtnu/a-z/liegebeest/ zéér opvallende fysieke gelijkenissen trouwens... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En vandaag? Vandaag beelden ze dezelfde duistere overmachten uit zonder 1x terug te kijken naar wat ze werkelijk veroorzaakt hebben. Hitler mag dan wel uit ambt zijn, de derde rijkers zijn nog steeds wereldwijd verspreid en verschuilen zich opnieuw achter deze generatie politici. Hoe ongemakkelijk dit ook klinkt, dat is wat ik met mijn eigen ogen waargenomen heb. En ik ben geen haar beter, want ook ik was ooit prooi van die invloeden die me tot slechte handelingen leidde.
The narrative changes over time. Laatst gewijzigd door CUFI : 1 maart 2022 om 11:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor zover ik heb kunnen volgen, heeft de president van Oekraïne zelf het bericht van de gasten van Slangeneiland rechtgezet. Voorts is er in elke oorlog "propaganda". Herinner je dat er geen Amerikanen in Bagdad waren. En het stoort me allerminst dat media-kanalen van de Russen en Wit-Russen afgesneden worden, als blijkt dat die alleen maar dienstig zijn om pvda-gezinden te doen geilen op het Putin-regime, tegen de nato. Ik herinner me de vergiftigingspogingen van de Russische diensten in de UK of in eigen land ... zonder dat ik daarom andere landen verdenk van engeltjes of doetjes te zijn. Het is nu de moment om Rusland en Wit-Rusland economisch te kraken, in de hoop dat er iets beter uitkomt nadien. Ten voordele van Igor met de klak, en Svetlana met haar sacoche.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#60 |