![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hem wijsmaken dat de Olifantenpoot aanraken geluk brengt.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dacht ik ook aan, maar ik heb gehoord dat die al een tijdje onvindbaar is
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van elitesoldaten tot zijn persoonlijke lijfwachten: waar is Vladimir Poetin en wie beschermt hem?
Uit de tekst: Citaat:
![]() Er zijn best wel mensen die hem liever naar de eeuwige jachtvelden zouden zien vertrekken maar dat ligt zo simpel niet dacht ik. Een team er op afsturen zoals men er ééntje op Osama Bin Laden afstuurde???? Daar maakte men zelf een muziekclip over op een liedje van Harry Belafonte. Come Mr.Taliban Turn Over Bin Laden Of zou dat de héle heisa nog erger kunnen maken? Op huidig ogenblik doet een andere clip de ronde. Vladimir Putin - Putin, Putout (The Unofficial Russian Anthem) ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 12 maart 2022 om 10:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We sturen James Bond: https://www.youtube.com/watch?v=WTF5m8pszHQ
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() We sturen God of Satan. Wie wint?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Cluedo?
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat gaan de Russen zelf moeten doen. Ik reken er niet op, maar er is een kans dat het deel van de elite dat zijn verstand niet is verloren hem afzet of laat ombrengen.
![]() |
#55 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Kan Nederland hem geen maatjesharing en een kan karnemelk opsturen ?
![]() |
#56 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() het zorgt er minstens voor dat je andere problemen hebt dan buurlanden aanvallen
![]() |
#58 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bij nader inzien is het onmogelijk om Poetin zomaar uit te schakelen.
Voor Poetin sterft zullen er nog vele doden vallen. Ik denk niet dat hij zelf uit het leven gaat stappen (zoals Dolf) bij verlies van de oorlog. Het is een klein ventje met een groot ego. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is er voor Vladimir Poetin nog een uitweg uit de oorlog in Oekraïne? 'Dit is zijn eindspel'
Men is er toch naar op zoek denk ik want is men in zijn buitenverblijf al niet binnengevallen? (een melding in een nieuwsuitzending -- waar of niet waar????) p.s. Waarom valt Rusland Oekraïne aan? Dit zijn 5 redenen die Poetin en anderen noemen
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 15 maart 2022 om 00:31. |
![]() |
![]() |