![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hypocrisie ? Huichelachtigheid ? Flipflopperij ? Liegen & bedriegen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ken jezelf, ken je waarden.
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heeft u daar een bezwaar (dat democratisch genoemd kan worden) tegen?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 2!
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De stoel waarop La Belgique/België zit ,steunt nog maar op 3 poten (een blauwe ,een groene en een rode). De gele poot is doormidden gezaagd en ligt hulpeloos op de grond. ![]() Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 14 maart 2022 om 13:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Noem je mij nu een Belgicist?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maak het eens concreet, waar kwaak ik als een eend?
Waar heb ik mij pro-Belgisch geuit? Ben je zeker dat je me niet met iemand anders verwart? In 2009 kon ik voor de eerste keer stemmen. Mijn stem ging toen naar N-VA. Sindsdien heb ik nooit iets anders gestemd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() ![]() De blinde dwang om in elke bijdrage 2-3-ja-zelfs-4 keer het woordje ‘belgicist’ naar iemand hoofd te slingeren is onweerstaanbaar. Onder de middagpauze doen we er al weddenschappen over…wie dichts bij het aantal ‘belgicisten’ zit, hoeft die namiddag niet zelf koffie te gaan halen. Bij het tellen lachen wij onze portie gezond bij elkaar
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is pas een gezonde evolutie ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen die niet elk faits divers vanuit de franstalige politiek wil framen als 'het nakende einde van België, iedereen die niet opstaat & gaat slapen met de fobieën van splitsingsdolle zeloten, of de behoefte niet voelt om 365 dagen per jaar te zagen over een dooie koning zijn standbeeld of de Henry Morton Stanley geïnspireerde propaganda over handjekap-toestanden in congo 150 jaar geleden is een belgicist. Iedereen die niet de kramp in zijn kloten van de Schoof krijgt omdat er in Vilvoorde een winkel een franstalige poster hangde, is een belgicist. Als je het aandurft om een pizza te bestellen vanop een menu waar men niet de nederlandstalige vertaling geeft van 'pizza quattro stagioni' ===> belgicist.
Als je na het nuttigen van je volksvreemde & taalverdrukkende pizza naar het toilet gaat, en de madame pipi zegt 'merci monsieur' nadat je haar 30 eurocent geeft en je roept ze niet direct tot de orde, start niet direct een taalrel + inval door TAK : belgicist ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De meest existentiële partijdiscussie die trouwens 20 jaar geleden door de humanistische partijfractie gewonnen is, zelfs een kleine exodus van de echt paapsdolle fans veroorzaakte maar volgens jou zouden hun kiezers 'dat niet weten' ? ![]()
Laatst gewijzigd door Pandareus : 14 maart 2022 om 18:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zelfs Belgicisten mijden de term Belgicist. Vaak zeggen ze erbij "ik ben geen Belgicist". Anders zouden ze nationalist zijn en het is beter jezelf wijs te maken dat je erboven staat.
|
![]() |
![]() |