![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jawel hoor. Vraag het aan jouw huisarts of aan eenderwelke andere ernstige medisch-biologisch geschoolde.
Lees of kijk naar ernstige media.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik volg die niet alleen voor eventuele ernstige medische problemen die ik misschien zou oplopen in de toekomst, zoals vb. een hartaanval of een kanker, maar dus ook voor pandemieën ivm virussen. Ik volg geen forumvirologen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Die gaat niet antwoorden. De mens wil zelfs niet eens meer testen op sars-cov-2.. "ik doe aan die zever niet meer mee" zegt hij dan... "Wil je een test ? doe hem zelf of ga naar het test-center" Maar nog altijd geen antwoord: "Vertelt gij het dan eens...... wat was het doel van het CST..? Wat heeft het CST voorkomen of welk nut heeft het gehad..?" en nu zitten we al aan 1002 zekers ? .... ![]() Laatst gewijzigd door StV : 24 maart 2022 om 22:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
"Zonder CST waren er nog meer mensen besmet geraakt en zou de druk op de ziekenhuizen nog groter zijn geweest." Je weet wel, zo'n stelling waarvoor je een teletijdmachine zou nodig hebben om ze te kunnen ontkrachten. Met andere landen als voorbeeld af te komen telt dan weer niet. Nochtans woont bijna 15% van de wereldbevolking in India, en heeft dat land aangetoond dat maatregelen en vaccinatiegraad bij de brede bevolking niet veel verschil maakt. https://www.worldometers.info/corona...country/india/ Eigenlijk komt het erop neer dat de evolutie van omikron zowat overal in de wereld hetzelfde is. Alleen in Hongkong en bepaalde delen van China hebben ze er nu nog last van, en we weten wel waarom. Hun zero-covidbeleid begint "vruchten" af te werpen.
![]() |
![]() |
#45 |
Europees Commissaris
|
![]() De stok achter de deur OM DE BEVOLKING IN HET GAREEL TE HOUDEN; Een gemakkelijkere versie van de Krijgswet.
Als zijn Pharma aandelen zakken voert hij dat pasje terug in en dan moet iedereen weer naar de vaccin bank lopen voor een spuit of ge moogt weeral nergens meer binnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een mondmasker draag je niet om jezelf te beschermen maar anderen. En nee, je gaat jezelf niet ziek maken met bacillen die je vanuit je eigen lichaam zelf uitademt. ![]() Een vaccin lijkt even veel op een pijnstiller dan wollen sokken op antibiotica. Jouw vergelijking klinkt voor mij zo: "Waarom een jas aandoen in de winter om niet ziek te worden? Ik neem toch ook geen antibiotica omdat er een Japanner op een legoblokje trapt?" Zuurstoftekort is een fabeltje dat al 100 keer ontkracht is (zelfs getest met een zuurstofsaturatiemeter). Je moet wel iets meer moeite doen om te ademen en bij sommige mensen kan het claustrofobisch werken. Psychologisch effect dus. Het meest vreselijke nadeel van een mondmasker is dus: "niet zo fijn" Maar goed, ik stel voor dat je zonder helm op de motor gaat rijden om zo het risico te vermijden dat je je eigen bacillen inademt wanneer je met je kop aan 120 km/u tegen het asfalt knalt. Edit: Het ergste vind ik dat die maatregelen er gekomen zijn door mensen met jouw mentaliteit. In het begin rekende men op gezond verstand, maar door bepaalde mensen met een ego groter dan hun hele dorp is dat dus misgelopen.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. Laatst gewijzigd door IJsboer : 25 maart 2022 om 10:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge hebt het begrepen.
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U mag steeds publicaties tonen waarbij dat niet zo is en waarbij de cijfers van sciensano afgedaan worden als onwaar.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bergamo 2020:
![]()
![]() |
#52 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ha, de emokaart... omdat echte argumenten niet bestaan?
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Staatssecretaris
|
![]() Als de paus vorig jaar niet zijn "ubi et orbi" had gedaan, dan was de Etna uitgebarsten en zou heel Sicilië onder de lava zijn bedolven.
![]() |
#56 |
Staatssecretaris
|
![]() Er zijn mensen gestorven? Dat is inderdaad niet meer gebeurd sinds....
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De lockdown als maatregel kwam er per direct. Thuiswerken ook. Idem wat het sluiten van allerlei zaken betreft. Er was helemaal geen sprake van 'rekenen op gezond verstand' in 't begin. Er was alleen paniek. Over mondmaskers was er eerst nog geen consensus wat betreft het nut er van + de strategische voorraad bleek uitgeput.. op bepaald moment kon je in de gazet lezen dat 70% van de bevolking voorstander was van die maskerplicht.. of met andere woorden: het volk vroeg er zelf naar! En dat op een moment dat de eerste golf al was gepasseerd en er nog geen sprake was van een tweede. Geen enkele deftige studie toonde het effect van het mondmasker aan, men redeneerde gewoon: alle kleine beetjes helpen en misschien helpt het mondmasker een klein beetje. Net zoals men bedacht dat veelvuldig handjes ontsmetten en winkelkarren afkuisen 't verschil zou maken.. niet dus.. studies hebben aangetoond dat de verspreiding van het virus via oppervlakten verwaarloosbaar klein is. Maar het gezonde verstand van vele burgers maakte dat ze zelfs in de regen hun karretjes afkuisten met alcool.. wat natuurlijk erg grappig was. In feite zijn alle maatregelen er gekomen omdat de overheid gewoon niet wist wat te doen en omdat ze doodsbenauwd waren afgestraft te worden indien ze niets deden. Men wist niet hoe het virus zich verspreidde en men heeft allerlei zaken geprobeerd.. en men heeft vele maatregelen langer aangehouden dan nodig, ondanks de wetenschappelijke bevindingen die stelden dat de maatregelen een marginaal effect hadden. Want, of mensen zich er nu aan hielden of niet, de maatregelen hebben op geen enkele manier de verspreiding van virussen tegengehouden.. hoogstens vertraagd.. In landen waar de maatregelen een pak minder streng waren, heeft covid ook geen grotere drama's gemaakt.. dat zou toch al een bel moeten doen luiden, nee? Het feit dat velen zich 2 jaar braaf aan de maatregelen hielden, heeft nu wel als gevolg dat de griepcijfers sterker stijgen dan we gewend zijn.. Dat is dus nadelig. Beter ware geweest dat het aantal griep-zieken ook meer gespreid werd, maar dat werd voorkomen door de maatregelen.. en daarvoor hoef je natuurlijk niet met je vingertje te wijzen naar mensen die de maatregelen niet volgden. Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 25 maart 2022 om 12:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wappies: Covid is niet erg dodelijk, het is een complot.
Dadeemelee: toont een foto van een kerk vol met lijkkisten met Covid- doden. Wappies: emo gedoe. ![]()
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 25 maart 2022 om 12:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Al de overledenen, allen ouderen, waren een jaar vroeger verplicht gevaccineerd met een (mogelijk anders dan) griepvaccin om het 5G effect na vaccinatie te kunnen uittesten. Vreemd dat de doden vielen net na de activatie van 5G. Sommigen stellen zich dan wel terecht vragen. Overigens geloven dummies ook niet dat de beelden van doden in de straten van wuhan ook gelijk liepen met en na activatie van 5G. Maar dat is dan vast wel weer een complottheorie van wappies ![]()
![]() |