![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister
|
![]() BYD staat voor Building Your Dreams, BYD.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En? En wereldwijd allergrootste E-busbouwers.
Er zijn +10 miljoen metropolen in China die enkel op E-bussen en taxis van BYD rijden. Zelfs meer dan in gans Europa en USA tesamen, daar ontwaken ze pas uit hun dromen. Citaat:
~225.000 werknemers: Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 5 april 2022 om 11:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de gemiddelde autobezitter rijdt 10.000 - 20.000km per jaar. Voor het overgrote deel van de bevolking, is het bereik van max 400 km enkel maar een belemmering wanneer ze op vakantie willen gana. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus dat er "een echt situatieprobleem zou zijn" zit meestal maar in het hoofd. Met een degelijke EV - en als men thuis kan laden - verliest men namelijk veel minder tijd aan opladen dan een ICE aan tankpauzes. Zelfs bij 1000 km vakantieritten - waar men reist - en enkel tussendoor moet en kan snelladen kan men niet van een ernstige belemmering spreken want wie met een ICE rijdt zou ook zijn rustpauzes moeten nemen, enkel om de veiligheid al. Zelfs een ICE die geen rustpauze nam buiten tanken deed er maar pakweg gemiddeld een uur sneller over: https://www.carblogger.nl/1000km-test-elektrische-auto/ Was tov een zuinige en snelladende Tesla maar 20 minuten sneller. Laatst gewijzigd door Micele : 7 april 2022 om 10:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder is het zo dat ik ondertussen al 2 keer met een elektrische wagen op reis ben geweest. Ik moest geen 3 dagen op voorhand vertrekken. Voor een rit van 1000 km stop ik 3 keer. 1 keer 20 minuten, 1 keer een uur waarbij ik ook een maaltijd neem en dan nog eens 20 minuten. In totaal dus 1 uur en 40 minuten rust en 10 uur rijtijd. Met mijn vroegere wagens stopte ik ook zo vaak. Je kan je kinderen immers geen 10 uur opgesloten houden achterin je wagen...
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |